-
capo začal sledovat Servisní knížka , Zámky centrálního zamykání a VAG-COM/VCDS/HEX CAN - kabely, sw, atd.
-
Zámky centrálního zamykání
Rodičů Karoq má občasný problém se dveřmi spolujezdce. Zamknout jdou vždy a bez pronblémů, ale odemknutí (přes dálkový ovladače nebo kessy) funguje jen sporadicky. Odemknutí přes vnitřní kličkou funguje vždy. Všechny ostatní dveře bez problémů..... Diagnostika píše tyto dvě chyby 196650 - Motors for Central Locking B122B 12 [009] - Short to Plus 196665 - Switch for Central Locking B122D 29 [009] - Signal Implausible Jednotka při komunikaci s VCDS vykazuje občasné výpadky komunikace. Zřejmě špatný kontakt nebo špatná jednotka. Co prosím má smysl zkontrolovat a jak?
-
Front Assist, Lane Assit
Tím kapacitním volantem si právě nejsem jist, protože v jiném vlákně se psalo že ten tříramenný být kapacitní nemusí. Ale zaujalo mě to co píšeš o dvou rukách - chceš tím říci že pokud držíš kapacitní volant jen jednou rukou tak ti bude řvát stejně? Já LA vypínat též nechci, ale "nemám rád když mě poučuje někdo, kdo ví úplný kulový" 😁 - tak to doslova vnímám. Vím moc dobře, proč záměrně nejedu uprostřed pruhu, a nejsem zvědav na opravování od někoho, kdo sám uprostřed neumí jet i když chce..... Ale protože máš stejný ročník, a funguje ti LA lépe, ten požadavek na přehrání SW dává smysl. Díky.
-
Front Assist, Lane Assit
Máme v rodině jednu služební O4 MR2022, má to tříramenný volant.... často se mi stane že jedu po úplně rovné silnici (a tedy netočím volantem) a začne to řvát že se nevěnuju řízení. je mu úplně jedno že stojím na pedálech. předpokládám že volant není kapacitní a že s tím nic nejde dělat? Zároveň se mi až často stává, že mi to hází hlášku že máme jet uprostřed pruhu - typicky když se snažím jet na levé straně abych viděl před auto přede mnou a mohl ho bezpečně předjet. To je také normální? Je vůbec v pořádku jezdit uprostřed pruhu? Člověk by si až mohl myslet že se má jezdit spíše při pravém okraji..... Tohle mě otravuje o to víc, o co samotné auto, když pustím na chvíli volat, není schopno jet v pruhu rovnoběžně s čarami a šněruje to zleva doprava jako nějakej ožrala. To dělá ať je aktivní ACC nebo travel assist. Je to dost markantní ve srovnání s Passatem který je o 7 let starší a jeho lane assist vede auto úplně ukázkově...Myslel jsem že novější generace asistence bude právě lepší . Je to výše standardní chování, nebo je šance to nějak řešit?
-
2.0 TSI 195kW - chiptuning
Jde nějak "vyřešit" i ten start/stop, prosím?
-
2.0 TSI 195kW
Je tu někdo kdo má tenhle motor? Předpokládám, že to má klasický startér, a že start/stop nefunguje ani zdaleka tak hezky jako u mildhybridní 1,5tsi kde je startérgenerátor v převodovce? Mrzí mě koncernová politika že nerazí mildhybridy více a plugin hybridy jsou pouze slabé 1,5 s náhonem na předek...
-
Slevy na nový vůz
Někdo se zkušeností z letošního roku ohledně slev pro OSVČ, prosím?
-
VAG-COM/VCDS/HEX CAN - kabely, sw, atd.
jsou to ty $80 a více....
-
Ozonový generator / klimatizce
Máte někdo zkušenost s tím generátorem Ulsonix z Expenda co byl v prvním příspěvku? Celkem o něm přemýšlím.
- Servisní knížka
- Servisní knížka
-
spínané 12V - zapojení on-board kamery
žádná taková dle mého není. Buď trvalé, nebo spínané. Nic mezi tím.
-
spínané 12V - zapojení on-board kamery
Už nic :). Zjistil jsem že na B8 je zadní sterač taky spínaný (ale tam se mi moje "pojistkové pouzdro s odbočkou" nevejde) a ještě k tomu zapalovač a tam se vejde, takže ok ;).
-
Motor 2.0 TSI 162 kW
Tušíte někdo prosím zda se tenhle motor prodával jen s 6ti DSG, nebo pak později i se 7mi DSG která má podle všeho rychlejší reakce?
-
Virtual Kokpit - chyba nebo vlastnost?
Tak se mi trochu změnila situace, auto budu mít jen do konce března, takže mi teď řešení problému s kokpitem nepřijde úplně podstatný. Když mi tedy hned druhý den dealer volal, že reklamace je vyřízená, cituji "je to stav techniky" což je oficiální vyjádření z MB ve smyslu "problém uznáváme ale nehodláme s tím nic dělat.", auto jsem převzal zpět a více to neřeším. Kdybych auto nevracel, možná bych měl chuť trvat na odstoupení od kupní smlouvy z důvodu zjevné nefunkčnosti... Tak třeba někdo z vás uspěje lépe. A psal mi @Pytlák že jemu to na Karoqu funguje správně, že si to tenhle režim také pamatuje.....
-
Digitální přístrojový panel - virtual cockpit
No oni sami ano, ale to není podstatné. Podstatné je co na to MB. Servis s tím má práci a pokud na konci MB řekne že to není oprávněná reklamace, protože je to "vlastnost", tak MB jim žádný čas neproplatí, ale já taky ne a jsou v pasti...