-
zimní clona
Mát tu stejnou clonu a používám ji celoročně
-
Auto kouří jak na volnoběh tak i při přidání plynu
Tak teď jsem zkusil jestli jde přes žhaviče šťáva, zkoušečku jsem dal na +pól baterky a postupně jsem se dotýkal všech (namontovaných) žhavičů. Kontrolka na zkoušečce se rozsvítila u všech. Ale nevím jestli je to spolehlivá metoda. Ještě jsem se zkusil projet až do uplného zahřátí motoru. A všechno v pohodě, voda O.K., olej na rysce, a z výfuku není cítit vůbec nic. Spotřeba na volnoběh 0,7l, spotřeba za jízdy 5,8. Takže to dělá jenom při nastartování za studena. Při startování zahřátého motoru taky v pohodě.
-
Auto kouří jak na volnoběh tak i při přidání plynu
Mám podobný problém. Jedná se o Superba 1,9 Tdi, 74 Kw, r.v.2004. Už asi tak měsíc vždycky po nastartování studeného auta v garáži byla cítit jakoby nespálená nafta( asi jako je cítit avie). motor nekouřil ale cítit to bylo. Včera jsem si všimnul že z výfuku vychází po nastartování za studena světlý kouř. Motor po nastartování jakoby pár vteřin kope a připadá mi že nejde na všechny válce. Ale po chvíli naběhne na pravidelný chod a zmizí i kouř. Po zahřátí jede uplně normálně, spotřeba stejná, nemizí voda ani olej. Přemýšlím jestli není v háji nějakej žhavič. Může někdo poradit? Dík
-
Tonovani autoskel
Já si nechal dát na jaře v Brně folie SunTek 5% na zadní okno a na okna zadních dveří.Cena byla na superba celkem příznivá cca 3200 kč. Cesta na dovču do Chorvatska byla parádní. A když auto nechávám v létě někde stát, snažím se ho dát zadkem proti slunci. Dovnitř není vidět ani omylem, takže nějaká zapomenutá taška na zadních sedadlech není problém. Jo dělala to tato firma: http://www.renovacar.cz/
-
Kontrola tlaku v pneumatikách
Mě to udělá občas Fábia, stačí zastavit nechat zapnutej motor nebo alespoň klíček a tlačítko podržet dokud to necinkne a nezhasne
-
Kontrolka řídící jednotky motoru
Dík zkusím to a ozval bych se
-
Kontrolka řídící jednotky motoru
Potřeboval bych radu. Mám Superba 1.9Tdi, 74 kw. Posledních několik dnů mě při rychlosti kolem 130 km/h párkrát vynechal motor, nede prostě dál do otáček( uleje se). Stačí zastavit vypnout zapalování a motor zase běží normálně. Dnes se mě rožnula kontrolka řídící jednotky motoru a na displeji nápis Emise- do servisu.Turbo bylo měněno asi před rokem. Po připojení na Vag mě to napsalo: Adresa 01 Řídící jednotka 038 906 019 kc Komponent 0000 SG 4896 Kodování 00002 Opravna WSC 000 28 TMBDS63U549063366 SKZ 7Z0D2342665 1 NALEZENY CHYBY 17965- Regulace plnícího tlaku - regulační mez překročena P 1557-35-10---Sporadicky Readiness N/A Pokud se s tím někdo setka budu rád za každou radu a nebo jestli je někdo z Brna a okolí a mrknul by se na to osobně budu moc rád. Dík.
-
Bliká kontrolka žhavení
Je to určitě spínač brzdových světel, kdysi mi to dělalo na oktávce a loni mi to udělal superb v chorvatsku.Jo a psalo to taky ty nesmysly, jako motor do dílny. V obou případech stačilo vyměnit spínač brzdových světel nad brzdovým pedálem.
-
Nastavení servisního intervalu
Ahoj. Potřeboval bych poradit jak nastavit Vagem servisní interval na výměnu oleje. Dík
-
Nejdou otevřít dveře
Měl jsem uplně to samý, po mnoha pokusech a naprostýho zničení tapecu jsem dveře neodemknul i když jsem se dostal až k zámku.Dělali mi to pak v servisu a byl v háji zámek v předních dveřích u řidiče odkud se ovládají i ty zadní.Nachystej si asi 2500 kč.
-
KKL a Vag com
No ještě napíšu jak jsem to vyřešil kdyby měl někdo podobnej problém takže sem zakázal ten modem ... což ani nebylo nutný no a pak sem stahl tohle: http://www.ftdichip.com/Drivers/CDM/CDM%202.04.06.exe tim sem vytvoril virtualni COM port u kteryho sem ve spravci zarizeni nastavil cislo na kolik sem potreboval (4) no a pak uz to bylo vlastne hotovy zejo podle me byl problem jen v tom ze kdyz sem pripojil ten kabel tak si visty sami nainstalovaly naky ovladace a pak uz se nechteli aktualizovat z tech co byli na tom CD takze sem nemel vlastne zadnej com port. No to je asi vse
-
KKL a Vag com
uz jsem na to prisel tak uz nemusite odpovidat ále i tak diky ... byl to boj
-
KKL a Vag com
No tak sem zakazal ten modem a ted mi to pise u vsech nedostupny .... jak mam udelat aby to USB bylo jeden z tech com portu ? Psali ste tu ze se to da nak ve spravci zarizeni prepsat no ale nejak sem na to neprisel ... predem dik
-
KKL a Vag com
Dík za radu opravdu k nezaplacení, když nevíš na co se ptám a nechceš nebo neumíš pomoci , raději mlč
-
KKL a Vag com
ahoj taky mam problem s VAC-COM 304 CZ a kabelem KKL USB ...... kdyz v nastaveni portu zvolim COM 1 nebo COM 2 nebo COM 4 tak mi to napise port nedostupny, kdyz zvolim port COM 3 tak napise: COM port status: OK Interface status = 5-modem! kdyz zkusim autoscan nebo hledani RJ tak mi to napise: Adapter status = 5 adapter nepripraven Jinak mam notebook s vistama 32 bit kabel pripojeny klicek zaonuty ale pise to to same i kdyz neni notebook pripojen k autu, kontrolka LED sviti. Uz vazne nevim co s tim