-
Zadné obrysové svetlá - raz svietia, inokedy nie
Dají se sehnat ty těsnící o-kroužky u patic obrysových světel? Už je mám tvrdé, rozlámané a poztrácené. PS. je to vyhřáté od denního svícení
-
Závada - odtrhnuté tesnienie na predných stĺpikoch
Ta gumička je pomník plastového obložení sloupku. Samé nevýhody: extradíl, šrouby, klipy, drahé, přínos jen estetika, jako bonus nekvalitní provedení a trhání gumičky. Když už chtěl designér černé sloupky, měl použít jen černou barvu 😀
-
1.2 HTP vysoká spotřeba oleje
Zapečený kroužky, haťapková klasika.
-
výměna chladící kapaliny fabie 1.2 a odvdušnění
Sítko v expanzce není, nic neměň, nevypouštěj, dolij chybějící kapalinu 50% destilky, 50% G13 a fertig.
-
Olej v chladicí kapalině 1,2 HTP 47kW
Zkorodované těsnění pod hlavou z důvodu nevyměněné chladící kapaliny?
-
Studený start - problém
Byly to takove nafouknute boulicky?
-
1.6 16V - Výměna chladící kapaliny
Já jsem se taky nikdy nedozvěděl důvod proč měnit chladící kapalinu. Chladící okruh je uzavřený, nepřijde do styku s okolním vzduchem, chemické reakce mezi kapalinou a kovy časem ustanou, a pokud kapalina neutíká, nebo se nevymnění součástka motoru za novou, která by potřebovala k nasycení ionty z chladící kapaliny, tak opravdu není důvod kapalinu měnit. Olej v posilovači řízení taky nikdo nemění, a přitom podle stejné logiky stárne stejně jako převodový olej. Motorový olej a brzdovka je něco jiného, ty časem stárnou vzdušnou vlhkostí.
-
Vydrz motoru 1,2HTP
Ten, komu se nic nepodpálilo, bude říkat, že záleží na stylu jízdy, a ten, komu se podpálilo, bude říkat, že na stylu nezáleží.
-
Motor 1.2 HTP běží na 2 válce
Souhlasim s ben06, zalezi na stavu zbytku auta. Fabii ja osobne povazuju za kvalitni a bytelne auto, idealni pro denni jezdeni 2x16km, a po oprave motoru muze nekolik let bezproblemu slouzit. Kdyz opravit, tak si pote auto nechat co nejdele. Pokud to mate jako nouzovku a tak jako tak chcete casem jine auto, tak neopravovat, a prodat dal se zavadou, kterou uvedete kupujicimu. Jinak 22tis. za komplet repas motoru vcetne spojky mi prijde nejak malo ....
-
Po nastartování ihned vypne motor 1.2 12V 47kW
Do odkazu, ktery posila Malta, jsem psal i ja, ze mi to dela nekolik let, jen pri teplote cca 19 az 22 stupnu, cim to je, jsem nezjistil. Stav se nezhorsuje ani nezlepsuje, v tu chvili se vzdy bojim o rozvody, aby neskocily, ale myslim, ze s touto zavadou auto uz dozije.
-
Studený start - problém
Mam to na Roomsteru BZG take uz 3 roky, ale jen pri startovani pri venkovni teplote 18 az 22 stupnu, pri mensi i vetsi teplote startuje bez problemu, i za hlubokoho mrazu.
-
kontrolka elektroniky motoru (emise)
Projevuje se 0.3 l / 1000 oleje nejak na svickach nebo na emisich? Nemas zniceny kat, neskube motor? Jsou to 3 litry na jednu vymenu po 10tis, to uz je dost....
-
Snížený výkon
To teda cumim, s preskocenym rozvodem se neda jezdit, nebyl jen vytahany ?
-
Vaše spotřeba s 1.2 HTP?
Tak dnes venkovni teplomer ukazoval 39 st, jizda po dalnici rychlosti 100-110 km/hod, tri lidi v aute, klimatic na 22 st, vetrak na 3 a spotreba 7.6, coz je teda sila. Autu se nechtelo jet, jak by byla zatazena rucni brzda.
-
Rotace pneu
Souhlasim, take mam letni jen outside/inside a neresim kde kolo bylo nasazeny. Je to fakt uplne jedno.
Xp3
Uživatel
-
Připojeno
-
Poslední návštěva