Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Xp3

Uživatel
  • Připojeno

  • Poslední návštěva

  1. Dají se sehnat ty těsnící o-kroužky u patic obrysových světel? Už je mám tvrdé, rozlámané a poztrácené. PS. je to vyhřáté od denního svícení
  2. Ta gumička je pomník plastového obložení sloupku. Samé nevýhody: extradíl, šrouby, klipy, drahé, přínos jen estetika, jako bonus nekvalitní provedení a trhání gumičky. Když už chtěl designér černé sloupky, měl použít jen černou barvu 😀
  3. Zapečený kroužky, haťapková klasika.
  4. Sítko v expanzce není, nic neměň, nevypouštěj, dolij chybějící kapalinu 50% destilky, 50% G13 a fertig.
  5. Zkorodované těsnění pod hlavou z důvodu nevyměněné chladící kapaliny?
  6. Byly to takove nafouknute boulicky?
  7. Já jsem se taky nikdy nedozvěděl důvod proč měnit chladící kapalinu. Chladící okruh je uzavřený, nepřijde do styku s okolním vzduchem, chemické reakce mezi kapalinou a kovy časem ustanou, a pokud kapalina neutíká, nebo se nevymnění součástka motoru za novou, která by potřebovala k nasycení ionty z chladící kapaliny, tak opravdu není důvod kapalinu měnit. Olej v posilovači řízení taky nikdo nemění, a přitom podle stejné logiky stárne stejně jako převodový olej. Motorový olej a brzdovka je něco jiného, ty časem stárnou vzdušnou vlhkostí.
  8. Xp3 odpověděl na Petrkiller's téma v Motor 1.2 HTP
    Ten, komu se nic nepodpálilo, bude říkat, že záleží na stylu jízdy, a ten, komu se podpálilo, bude říkat, že na stylu nezáleží.
  9. Souhlasim s ben06, zalezi na stavu zbytku auta. Fabii ja osobne povazuju za kvalitni a bytelne auto, idealni pro denni jezdeni 2x16km, a po oprave motoru muze nekolik let bezproblemu slouzit. Kdyz opravit, tak si pote auto nechat co nejdele. Pokud to mate jako nouzovku a tak jako tak chcete casem jine auto, tak neopravovat, a prodat dal se zavadou, kterou uvedete kupujicimu. Jinak 22tis. za komplet repas motoru vcetne spojky mi prijde nejak malo ....
  10. Do odkazu, ktery posila Malta, jsem psal i ja, ze mi to dela nekolik let, jen pri teplote cca 19 az 22 stupnu, cim to je, jsem nezjistil. Stav se nezhorsuje ani nezlepsuje, v tu chvili se vzdy bojim o rozvody, aby neskocily, ale myslim, ze s touto zavadou auto uz dozije.
  11. Mam to na Roomsteru BZG take uz 3 roky, ale jen pri startovani pri venkovni teplote 18 az 22 stupnu, pri mensi i vetsi teplote startuje bez problemu, i za hlubokoho mrazu.
  12. Projevuje se 0.3 l / 1000 oleje nejak na svickach nebo na emisich? Nemas zniceny kat, neskube motor? Jsou to 3 litry na jednu vymenu po 10tis, to uz je dost....
  13. Xp3 odpověděl na THajek's téma v Motor 1.2 HTP
    To teda cumim, s preskocenym rozvodem se neda jezdit, nebyl jen vytahany ?
  14. Tak dnes venkovni teplomer ukazoval 39 st, jizda po dalnici rychlosti 100-110 km/hod, tri lidi v aute, klimatic na 22 st, vetrak na 3 a spotreba 7.6, coz je teda sila. Autu se nechtelo jet, jak by byla zatazena rucni brzda.
  15. Xp3 odpověděl na labi's téma v Podvozek
    Souhlasim, take mam letni jen outside/inside a neresim kde kolo bylo nasazeny. Je to fakt uplne jedno.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.