Přejít na obsah

radlat

Uživatel
  • Počet příspěvků

    202
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

2252 zobrazení profilu

Oznámení radlat

  1. Koukám na ceník a opravdu by mě zajímalo, pod jakou položkou se automatická dálková světla skrývají. Dříve to byla vždy příplatková položka. Teď buď na klasická světla objednat nejdou nebo musí člověk volit matrixy.
  2. Víte někdo, jak to dopadlo po červenci s aplikací MyŠkoda Essentials (původní Škoda Connect)? Pořád funguje? Na rozdíl od webového portálu je na Google Play pořád k dispozici.
  3. radlat

    Škoda Fabia IV

    Myslím si, že do MC panorama prostě patří, stejně jako je u Scaly nebo i dříve u Spacebacku. Je dobře že je v základu, ten prut na střeše mě v testech iritoval.
  4. Jasně, takže je to ta lepší verze, co netahá volant z ruky.
  5. Jak je to vůbec po faceliftu Karoqa? Dodává se Lane Assist do základní výbavy stejně jako u Fabie, Scaly, Kamiqa a Octavie, nebo toho byl zatím ušetřen?
  6. Setkání generací. Abych řekl pravdu, obojí mají něco do sebe.
  7. Zajímavý poznatek přinesl Martin Vaculík ve SM k brzdám ve Scale. Na rozdíl od rapidu silnější verze motorů 1.0 ani 1.5 nemá lepší brzdy od AT, ale starou klasiku FS III. https://www.auto.cz/galerie/premium/135894/martin-vaculik-a-ojeta-skoda-scala-vlastne-je-docela-fajn-ale-zalezi-na-motoru?foto=61
  8. Koho irituje po vyhození molitanů trochu větší hlučnost, nevyplatí se to spojit s odhlučněním podběhů a je po dilematu?
  9. Ano, ale ta přišla myslím někdy na jaře 2018, ne s novým MR. Vaculík to psal ve SM.
  10. to Martab: Přesně tak. Na horní fotce jinak vedou hadice s chlazením plus jsou tam nějaké fičury navíc. V tomto případě o žádnou verzi Evo nejde. Když jsem tak projížděl fotky motorů, změna nastala někdy v roce 2020, protože některé to mají, některé ne. Všechny další ročníky to mají bez výjimky.
  11. Je to tak. MR 2019 se od MR 2018 už takřka v ničem nelišil. Náběh DPF nepřišel s novým MR , ale v jeho průběhu.
  12. Může někdo fundovaný blíže specifikovat v čem se liší poslední "tsíčka" montované do trojkové fabie? Někdy v roce 2020, než z výroby vypadla silnější verze 81 kW, se začala objevovat jiná verze. Jestli se nepletu, s filtrem pevných částic to nemá zřejmě nic společného, ten přišel už v 2018. Přikládám dvě fotky, kde je rozdíl na první pohled patrný.
  13. Není to na tříletý kousek přece jen málo? https://www.idnes.cz/pardubice/zpravy/auto-hejtman-martin-netolicky-skoda-kodiaq.A220210_152917_pardubice-zpravy_lati
  14. radlat

    Škoda Fabia IV

    Jasně, ale díky těm (ne)umístěným finletám už půjde rozpoznat 1.0 MPI od 1.0 TSI 70 kW. To doteď nešlo. Zpátečka se u MPI řadí dopředu jako u TSI.
×
×
  • Vytvořit nový...