
-
Velikost nádrže
Objemy nádrže jsou uvedeny i v katalozích OIV. 50 litrů tam má jen RS.
-
1,5 TSI s manuálnou prevodovkou - hrkotanie pri preradovani
No a co to má společného se Superbem III???
-
Výmena tlmičov
Tohle téma je zde k čemu? LOCK.
-
Multifunkční volant + čidlo snímání tlaku oleje
Hele, tyhle věci řeš odděleně. A nejspíš už na to tady budou nějaké témata. Tak je pohledej a využij.
-
Špinavá chladící kapalina
Že by to mohl být třeba i tento problém?
-
Elroq - cesta na dovolenou (a zpět)
Je nepochopitelné, že EU mohutným tlakem bezhlavě tlačí elektromobilitu a přitom není infrastruktura dořešena. A hned tak to nebude. Miliony aplikací (co když mi třeba zrovna klekne mobil, dojdou data, nebo já nevím co?), čipů, karet, registrací... Děs. A když je nemáš, cena za kWh brutální.
-
Výdrž motoru 1.6 MPI - nájezd skoro 300 000km
Škoda Octavia 1U je jedničková Octavia. Takže jsem měl pravdu. Napřed si ujasni, o jaký model jde. Děláš tady v tématu jenom zbytečné zmatky a pleteš sem jiný model Octavie, než pro který je toto téma určeno. Dvojková Octavia je 1Z. Tímto zde debatu o motorech jedničkových Octavií končím.
-
Zimní pneu
Jo? A to připnuté téma o zimních pneumatikách je zde k čemu? LOCK.
-
SOS tlacitko Scala
-
Elroq - cesta na dovolenou (a zpět)
Zlatá tankovací pistole. Tyhle manévry s odpojením/připojením přes hromadu aplikací jsou opruz. Mně stačí, když se peru s autem, aby uvolnilo konektor, natož ještě s mobilem.
- Přestává proudit vzduch z výdechů klimatizace
-
Výdrž motoru 1.6 MPI - nájezd skoro 300 000km
@karmej Ty stále pleteš páté přes deváté. Motor 1.6 MPI 75 kW BFQ se do dvojkové Octavie nikdy nemontoval. Moje tabulky jsou z oficiálné dílenské příručky.
-
Výdrž motoru 1.6 MPI - nájezd skoro 300 000km
Nepleť si motory MPI a FSI. To jsou dvě různé konstrukční řady, které nemají nic moc společného. 1.6 MPI 1.6 FSI
-
octavia lll diesel 110kw combi autorádio
No tady ne. Hledej v sekci "Autohifi", nejspíš se to tam už někde řešilo. LOCK.
-
Škoda EPIQ
Škoda odhalila nový show car Epiq na konferenci Brand Group Core: Show car představuje model Epiq jako kompaktní městské SUV crossover o délce 4,1 metru. Pohodlně pojme pět cestujících, nabízí zavazadlový prostor o objemu 475 litrů a dojezd až 425 kilometrů. Díky tomu je praktický pro každodenní použití a zároveň vhodný i pro delší cesty. Základní cena budoucího sériového modelu by měla být na mnoha trzích srovnatelná s cenou jeho protějšku se spalovacím motorem, modelu Kamiq, což z něj činí nejdostupnější elektromobil v rozšiřujícím se portfoliu značky Škoda. Epiq je prvním modelem značky Škoda, který plně využívá nový designový jazyk Modern Solid, a to jak v interiéru, tak v exteriéru. Tato filozofie kombinuje robustnost, funkčnost a autentičnost, což se jasně odráží v odvážném, minimalistickém stylu show caru. Matný lak Cashmere matt je doplněn lesklou černou maskou Tech-Deck Face, kterou rámují LED světla pro denní svícení a směrovky ve tvaru písmene T. Hlavní světlomety jsou umístěny níže, což zdůrazňuje robustní přední nárazník se spoilerem v barvě Cosmo grey. Nová tornádo linie vizuálně odděluje jednotlivé části karoserie, dodává vozu robustní charakter a odlišuje prosklenou kabinu od zbytku vozu, čímž vytváří dynamický a moderní vzhled. V interiéru se Škoda zaměřuje na použitelnost a každodenní praktičnost. Epiq nabízí velkorysé úložné prostory a chytrá řešení pro zavazadla, včetně háčků na tašky, úchytů a skrytých přihrádek pod podlahou. Interiér je minimalistický a funkční, vybavený bezdrátovým nabíjením telefonů, přihrádkami Simply Clever, fyzickými tlačítky a haptickými rolovacími kolečky. Tato kombinace praktičnosti a chytrého designu zajišťuje, že Epiq splňuje potřeby jak rodin, tak zákazníků orientovaných na moderní životní styl. Model Epiq bude vyráběn v závodě Volkswagen Navarra ve Španělsku v rámci společného vývojového a výrobního projektu BGC koncernu Volkswagen. S iniciativou EUCF si BGC klade za cíl demokratizovat elektromobilitu pro budoucí generace zavedením čtyř atraktivních a cenově dostupných elektromobilů tří značek. Sériová verze modelu Škoda Epiq má mít světovou premiéru v polovině roku 2026.