Zde by jsme mohli sdílet nestandardní postřehy a zkušenosti, které objevíte na svých fabkách. Ať už se jedné o výrobní vady či jiné zvláštnosti.
(Prosím nepsat postřehy co se týkají vrzání různých částí auta, jednak různých pazvuků na škodovkách lze nalézt mnoho a druhak na toto téma již je tady dostatek vláken.)
První věc která mě vždy zajímala a na kterou jsem, nenalezl odpověď je tohle:
Když nastupuji do auta tak u mě není neobvyklé že jednou rukou už zapínám zapalování (mám klasické startování klíčem) -přičemž ještě nestartuji - a druhou teprve zavírám dveře. V takovém případě dokážu pochopit že mi to pípne a napíše "zapalování ještě zapnuté". Co ale nedokážu pochopit je to, proč mi to tak neděla vždycky, dělá mi to jen někdy, nahodile. Dodnes vůbec nevím jak funguje ten algoritmus, jestli je to naprogramované aby to udělalo jednou za 10 dní abych věděl že to auto ještě je naživu, nebo po určitém počtu startů... Opravdu vůbec nevím jaké jsou tam naprogramované vstupní podmínky aby mi to udělalo. Pochopil bych kdyby to udělalo, při zachování stejných podmínek (např. otevřené dveře, nezapnutý pás apod.).
Druhá věc a důvod proč jsem založil tohle vlákno:
Dnes při montáži mikrofonu jsem odcvaknul krytku A sloupku a objevil jsem tam velmi kominickou vrstvu laku (viz.foto). Vypadá to jako kdyby to tam někdo rozmázl štětkou a šel na svačinu. Jestli to dělal nějaký brigádník a řekl si "jebat, stejně se pod ten kryt nikdo nikdy dívat nebude". Nebo jestli lakýrníkovy zbyla barva ale podle technologického předpisu mu nemela žádná zbýt pokud dělal vrstvy správně, tak se toho zbavil tímhle způsobem. (Potom ty škodovky nemaj reznout když někde je míň laku a tam kde to není náchylné tam je ho hodně :D. Proč to tak je se nikdy nedozvíme, můžeme pouze vymýšlet historky.