Přejít na obsah

Double

Uživatel
  • Počet příspěvků

    42
  • Registrace

  • Poslední návštěva

  • Dny vítězství

    1

Návštěvy profilu

837 zobrazení profilu

Oznámení Double

Nadšenec

Nadšenec (6/14)

  • One Year In
  • Reacting Well Vzácný
  • Collaborator Vzácný
  • One Month Later
  • Week One Done

Nedávné oznámení

21

Popularita

  1. Tak pro @Kyla518 můžu potvrdit že to funguje. Možná jsi to od února vyřešil, ale třeba to pomůže někomu v budoucnu. Pro mě to bylo jednodušší v tom protože kolega z tady z fóra, který mi odblokovával amundsen nechal nainstalovaný toolbox (předpokládám že ho tam instaloval on), dále mi tam taky evidentně odblokoval CID kontrolu a tím mi teď ušetřil práci, moc děkuju. Díky tomu mi proste stačilo naformátovat pametovku, nahrát mapy a pochopitelně zasunout do auta. Původně jsem měl v plánu to řešit o víkendu, to budu teprve zapojovat GPS anténu. Ale jelikož jsem nedočkavý, tak jsem to zkusil aj tak. Mapy fungujou ale pochopitelně navigace bez antény neví kde jsem. :)
  2. Pokud se ti podaří nainstalovat toolbox dle @Krosta tak zde máš návod na zrušení CID kontroly. Dneska ty mapové balíčku už jsou velké a pokud se nechceš otravovat s mazáním např. jazykových mutací aby se to vlezlo na 16 GB kartu tak doporučuji 32 GB, pokud se ti nějaká nevyužitá válí doma. Akorát jsem zatím nezjištoval v jakém formátu musí být karta naformátovaná. Možná je potřeba stejný formát jak při instalaci toolboxu, tedy FAT 32 + nejnižsí velikost alokačni jednotky ("4GB capacity or more, FAT32, smallest available allocation size"). Řeším stejnou věc jak ty, až se k tomu dostanu dám víc info.
  3. Double

    Anomálie

    Jako vypadá to že tam nějaký spoj je, proto mě v první chvíli napadlo jestli to není bourané. :) Pod dno kufru lozím co půl roku když měním kola a tam to tak hnusně není. :D Nicméně tato atázka je nyní zodpovězená, díky.
  4. Double

    Anomálie

    Zde by jsme mohli sdílet nestandardní postřehy a zkušenosti, které objevíte na svých fabkách. Ať už se jedné o výrobní vady či jiné zvláštnosti. (Prosím nepsat postřehy co se týkají vrzání různých částí auta, jednak různých pazvuků na škodovkách lze nalézt mnoho a druhak na toto téma již je tady dostatek vláken.) První věc která mě vždy zajímala a na kterou jsem, nenalezl odpověď je tohle: Když nastupuji do auta tak u mě není neobvyklé že jednou rukou už zapínám zapalování (mám klasické startování klíčem) -přičemž ještě nestartuji - a druhou teprve zavírám dveře. V takovém případě dokážu pochopit že mi to pípne a napíše "zapalování ještě zapnuté". Co ale nedokážu pochopit je to, proč mi to tak neděla vždycky, dělá mi to jen někdy, nahodile. Dodnes vůbec nevím jak funguje ten algoritmus, jestli je to naprogramované aby to udělalo jednou za 10 dní abych věděl že to auto ještě je naživu, nebo po určitém počtu startů... Opravdu vůbec nevím jaké jsou tam naprogramované vstupní podmínky aby mi to udělalo. Pochopil bych kdyby to udělalo, při zachování stejných podmínek (např. otevřené dveře, nezapnutý pás apod.). Druhá věc a důvod proč jsem založil tohle vlákno: Dnes při montáži mikrofonu jsem odcvaknul krytku A sloupku a objevil jsem tam velmi kominickou vrstvu laku (viz.foto). Vypadá to jako kdyby to tam někdo rozmázl štětkou a šel na svačinu. Jestli to dělal nějaký brigádník a řekl si "jebat, stejně se pod ten kryt nikdo nikdy dívat nebude". Nebo jestli lakýrníkovy zbyla barva ale podle technologického předpisu mu nemela žádná zbýt pokud dělal vrstvy správně, tak se toho zbavil tímhle způsobem. (Potom ty škodovky nemaj reznout když někde je míň laku a tam kde to není náchylné tam je ho hodně :D. Proč to tak je se nikdy nedozvíme, můžeme pouze vymýšlet historky.
  5. A já už jsem si podle názvu témy myslel že to bude vlákno kde si budem fotit auta a porovnávat kdo ho má větší. Nicméně co se týká lokací tak podle mě je to skoro jedno. Když je tam hezké auto a dobrý fotograf. A jeste lépe když je u toho auta aj hezká holka, to prej prodává. :D Foceno 2018 - jeste s originál kolama. (Tím nechci říct že bych já byl ten dobrý fotograf ale mě se docela líbí - furt lepší naž si fotit pindíky :P )
  6. 9.11.22 - 65 600 km; 8 290 km při koupi 7.8.2018.
  7. Tak bazarový amundsen je konečne doma. Úspora nesmírná (samozřejmě za predpokladu že bude funkční :D). Ale má to jeden háček. Vubec se nebojim montáže, to nějak zvládnu ale nejsem moc zdatný v elektrotechnice, jde mi o propojovací kabel displej X jednotka (Nemyslím LVDS ten už mám doma ale ten druhý). Když jsem se před pár mesicema díval na @wirernávod tak si rikám to je pohoda proste to udělam tak jak on, kruček po kručku. Jenže ted když má přijít na věc tak jsem pochopil že jsem to moc nepochopil. Otázka zní, nevíte nekdo náhodou jestli se to dá nekde koupit nebo nechat vyrobit. Nebo jestli by se nasel ovážlivec co by to dokázal vysvětlit i mentálovy? :D Stejně je zvláštní že se to vždy prodává bez kabeláže. Skoro jako kdyby měl někdo hodně naspěch při obdržení Amundsenu. :)
  8. Tak podle informací co jsem našel tak jednotka 565035874 je Amundsen a skutečně se používá nejčastějc v Karoqu a jeste v Octavii 3. Ale nikde jsem stále nenasel jestli oproti 5Q0035874C má nějaké funkce navíc nebo je naprosto stejná.
  9. Na stránkách MihoCARu to prodávají jako celek i s Amundsenovskym displejem na fabii (viz. odkazy). Podle fora by to melo byt jak rikas (Columbus MIB 2,5), nicmene na stitku z nejakeho duvodu je MIB2. Jelikož to prodávají na fabii tak predpokládám že to mají z nejaké fabie nebo predpokládají že to bude fungovat. Když jsem se tam dotazoval jaký je v tom rozdíl (funkce atd..) tak že neví. Rekli mi pouze že tam bude rozdíl v roku výroby podle štítku a že 5Q0035874C se vyrabelo do roku 2019. Když už bych to delal tak bych sel do toho novějšího a jestli se jedná o columbus a byl by normálně funkční popř. by tam bylo neco navíc oproti amundsenu tak to mi nevadí, nicmene jestliže to nemá smysl tak samozřejmne je jasna volba 5Q0035874C. Proto mě zajímají ty rozdíly. (Samozřejmě dalsí vec je jestli by to vubec ve fabii fungovalo s amundsenackym displejem a jestli by nebyl problem při odblokování.) 1. https://www.mihocar.cz/radio-navigace-ridici-jednotka-display-skoda-fabia-iii-6v0-6v0919604c-5q0035864c/d-143762?gclid=EAIaIQobChMI4vP7yfyk-AIVztvVCh16SAi9EAQYCCABEgIw3fD_BwE 2. https://www.mihocar.cz/radio-navigace-ridici-jednotka-a-display-skoda-fabia-iii-6v0-lift-6v0919604c-565035874/d-175595?utm_source=seznam&utm_medium=cpc&utm_campaign=Mihocar_DRTG(ne-eshopy)&utm_content=Produkty+0-3+dny+l+ZARIZENI&utm_term=
  10. Asi myslíš k novemu autu. Já jsem to poptával v DobeCar Holešov (letos - 2022) bez montáže a aktivace, samotný displej amundsenu za 17 000, ridici jednotka amundsenu 30 000...
  11. Zdravím, mám možnost koupit amundsen s ridicí jednotkou 5Q0035874C nebo 565035874. Nevíte nekdo prosím jaký je v tom praktický rozdíl? Zkoušel jsem i anglické stránky a jediné co jsem se dozvedel že to druhé pouze nemá DAB+ ale i ten co to psal to nevedel jistě. Děkuji
  12. Double

    Škoda Fabia IV

    Kombík bude později protože má problém s emisema. ;)
  13. Mně by ani ta práce nevadila ale původním dotazem jsem chtěl říct že mám dylema jestli origo (když už tak rovnou Amundsena) nebo OEM Android. Jasně mohl bych to proste zkusit ale pokud má s tím nekdo zkusenost tím líp pro mně při rozhodování. Pokud OEM má veškeré funkce jako Amundsen tak bych spíš šel do OEM kvůli jednodušší montáži a nenutnosti odblokování. Pokud OEM neumí nebo umí třeba jen základ co Bolero (i když má třeba navrch Android) tak bych šel do Bolera i kdyby to mělo vyjít dráž (tak třeba 20t by pro mne si už bylo moc :D).
×
×
  • Vytvořit nový...