Přejít na obsah

proforko

Bronzový uživatel
  • Počet příspěvků

    27
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Popularita

6 Neutrální

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

  1. Zaujímavé, to s kamerou sa mi nikdy nestalo. S USB bol aký presne problém prosím?
  2. No a teda v čom spočívala zmena? Čo si kde zmenil?
  3. Počet bliknutí smerovky pri ťukese: Adresa 09 Adaptation description: ENG141649-ENG116587-Aussenlicht_Blinker-Komfortblinken Blinkyklen | u mňa 3 -> 4
  4. Corner prisvietenie adaptácia: Adresa 09 Adaptation description: IDE03638-ENG116676-Statiionary cornering lamp-Upper speed threshold | horná hranica rýchlosti pri ktorej sa corner vypne - u mňa 40 -> 90 km/h Adaptation description: IDE03638-ENG116681-Statiionery cornering lamp-Oberer Lenkradwinkel | pri akom natočení volantu sa rozsvietia corner - u mňa 90° -> 50° Adaptation description: IDE03638-ENG116678-Stationery cornering lamp-Unterer Lenkradwinkel | pri akom natočení volantu späť sa corner zhasnú - u mňa 65° -> 10° Adaptation description: IDE03638-ENG115830-Stationery cornering lamp-Zeitwer Einschaltzeit Abbegelicht | zrejme čas po akom sa corner zhasne, ak necháme natočený volant - u mňa 17 min -> 30 min
  5. Adaptácia na budíkoch: Adresa 17 Adaptation description: IDE06588-Ignition active message: actuator | drivers door -> no display | už tu spomínané vypne hlášku o zapnutom zapaľovaní pri otvorení dverí Adaptation description: IDE13094-Tachometer end value | upraví koncovú rýchlosť na tachometre a jeho zobrazenie, myslím o´8 rôznych variant Adaptation description: IDE13607-MAS16706-Lock display contents-List time out | 0 | za koľko minút zmizne menu zobrazenia, napr výber skladieb v Audio režime budíkov Adaptation description: IDE12467-Tubes illustration | Variant 4 je Sportline, ostatné (Variant 0 - Variant F) sú rovnaké, resp zmeny som si nevšimol. Každoopádne som si vypol Sportline, tie budíky sa mi páčia viac.
  6. Na klíme sa (aspoň ja tomu tak rozumiem) meniť, koľko čerstvého vzduchu primiešava do chladného: Adresa 08 Bajt 12 Bity 0-3 00 Blower adjustment normal tuning 01 Blower adjustment with more air in cooling operation 02 Blower adjustment with less air in cooling operation Čiže keď nechané na hodnote 01, vzduch nie je tak studený. Zrejme to, čo malo dakedy BMW kolečko na primiešanie "nespracovaného" vzduchu. Ale môžem sa mýliť
  7. Na mojom MR 23 som bol schopný vypnúť zobrazenie navigácie na budíkoch (ako aj prepnutie zo zobrazenia ktorejkoľvek obrazovky na obrazovku navi alebo navádzania pri Waze) v long coding: Adresa 17 Security 25327 Bajt 10 Bit 6 Navigation&Compass
  8. Na mojom MR 23 som bol schopný vyskúšať úvodné logá v long coding: Adresa 17 Security 25327 Bajt 09 Bity 0-3 Start screen variant 1 -> Laurin&Klement Start screen variant 2 -> VRS logo čierne V Start screen variant 3 -> VRS logo červené V Start screen variant 4 -> SCOUT Start screen variant 5 -> Škoda logo Start screen variant 6 -> Sportline Start screen variant 7 -> Škoda logo Start screen variant 8 -> Škoda logo
  9. Na Karoq-u je to komplet diel, ktorý, ako sa zdá, je priskrutkovaný vpredu dvomi skrutkami. Tie budú pod krytom okolo riadiacej páky.
  10. @wirerLVDS má od USB hardvérovej vrstvy dosť ďaleko. Namátkou som sa pozrel na schémy roku 2023, kde mám len Radio, Radio navigation system a RNS s digital sound package a kábel medzi HUB-om a rádiom je furt ten istý, rovnaký počet vodičov, či je vyvedené len jedno USB z HUB-u (v prípade Radio) alebo dve. Inak to podľa mojej schémy vypadá, že to USB-C je zapojené len ako USB2.0 a v schéme je napájanie označené +5V. Škoda, že tam nie je power delivery Musím každopádne počkať, lebo moje VIN som ešte v erWin ešte nenašiel, vyselektoval som si Karoq pre ročník 2023. Uvidíme. PS: samozrejme, váš modelový ročník som nepozeral. Ak sa mi nazbiera, čo chcem kuknúť, zaplatím si to erWin a kuknem:)
  11. Ja som mal pred Karoq-om Peugeot, kde AA fungovalo len po kábli, tak som si kúpil Carsifi bezdrôtový adaptér a po update FW to šlo jak hodinky. Dokonca, a to mi chýba teraz na Karoq-u, som si vedel zmeniť DPI v nastaveniach toho adaptéru a mal som Waze akoby z väčšej výsky. Ale neva. Tam sa to odpájalo tiež, ale všetci tvrdili, že je to kôli "infrastructure wifi", ktorá jednoducho "prehluší" wifi spojenie medzi mobilom a Carsifi. Každopádne sa mi to stalo aj na mieste, kde nebol žiaden semafór, ktorý by potenciálne mal mať tú "infrastructure" wifi. Nakoniec som zistil, že výpadok nastane, keď mobil nemá žiadne dátové pripojenie. Keďže Carsifi (a asi aj iné značy) nemá prístup na internet, mobil mi to wifi pripojenie ukáže s výkričníkom. Keď sa teda stane, že nemám dáta, tak sa mobil pokúša hľadať dátový zdroj inde a môže odpojiť už bez tak "nefunkčné" wifi pripojenie. Na Karoq-u mám ten škoda connect a vypadá, že mám dáta cez jeho wifi (nepídil som sa po tom) takže ak sa stane, že jedno z dátových pripojení padne, AA sa odpojí. Taktiež som si minule zabudol VPN na mobile a AA nešlo vôbec Mám Samsung S9. PS: čo sa dĺžky trvania update týka, na Peugeote som z USB aktualizoval rádio asi hodinu.
  12. Vážení, to ste ma teda nepotešili. Snáď už MR23 bude mať odolnejšie tie svetlá:D
  13. Ahojte, je to ako písal @Sranki, ale je to kúsok nižšie:) Sám som čakal, že niečo cvakne, ale treba len tlačiť opierku hore a pekne vyjde. Držiačik mám už namontený a dokonca rozteč pasovala z predošlého Peugeota :D
×
×
  • Vytvořit nový...