Přejít na obsah

Fosgen

Uživatel
  • Počet příspěvků

    208
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli Fosgen

  • Narozeniny 09/29/1972

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení Fosgen

Badatel

Badatel (4/14)

  • Dedicated Vzácný
  • First Post
  • Collaborator Vzácný
  • Week One Done
  • One Month Later

Nedávné oznámení

24

Popularita

  1. Přesně. Taky jsem origo rádio vyměnil za Číňana a rádio nehraje. Teda hraje, ale hned se rozladí. Mám vstup do rádia ze dvou antén a Čínské rádio má jen jeden. Zkusil jsem různé slučovače a beze změny. Ještě jsem nezkusil toto https://www.ahifi.cz/antenni-napajec-a-slucovac-fakra-fakra-295809.html#tab-comments . Je to dost peněz, aby to zase nepomohlo. Rádio jsem na úkor dalších funkcí oželil. Mám Spotify a s tím si vystačím.
  2. Stalo se mi to na jaře. Přijedu na pumpu a nic. Nádrž otevřít nešla. Po dvouhodinovým hledání jsem zjistil, že nádrž jde zevnitř kufru otevřít jen u kombíku. Našel jsem videa jen u kombíku s názornou ukázkou. O krátké nebylo nikde žádné video. Nakonec jsem našel zmínku o poklepu a otvírání dálkou. Nakonec se to podařilo a nadrž se otevřela. Po vytáhnutí zamykacího mechanismu jsem tam svítil baterkou a žádný přístup z kufru jsem neviděl. Možná se tam dá dostat po sundání plastového podběhu, ale to se mi nechtělo dělat. Od mechanismu sem odpojil elektriku, víčko zavírá mechanicky normálně. Možná někdy v budoucnu se ho chystám opravit.
  3. Nevím jak nové Iphony, ale mám starý XS max a připojuje se na 2,4.
  4. Nevím co je to přesně za chybu, ale zkusil bych na zkoušku zkalibrovat dojezd okna. Návod jak na to tu někde je.
  5. Vymazat chybu, počkat jestli se objeví znova a pak řešit. Může se jednat jen o sporadickou chybu, která se po vymazání nemusí objevit
  6. Může být. Jenom těch matek bude potřeba víc jestli budeš dělat všechny dveře.
  7. Když pominu Čínu, tak třeba tady : https://www.maxitools.cz/rucni-pakove-nytovaci-kleste-pro-nyty-m3-m6-v-kufru-kd10551-kraft-dele/?sznaiid=7400695731736108493 https://www.dum-dilna.cz/nytovaci-kleste-a-nyty/nytovaci-kleste-pro-maticove-nyty-m3-m6--kraft-dele-kd10551/?sznaiid=7400695728874049270&utm_source=seznam&utm_medium=cpc&utm_campaign=Zbozi.cz:+Dum-dilna.cz&utm_content=Vsechny+produkty&utm_term= Pro nýty se vrtá díra průměr 9 mm a matice se používá M6
  8. Beru to tak, že máš spínač dobře zapojený a starší typy se musely ještě nastavit na délku, aby ta nožička dobře dosedala. Dneska už jsou nejspíš nové typy a nenastavuje se nic. Když se mi kdysi objevila porucha EPC, tak sem měl ještě špatné čidlo chladící kapaliny.
  9. Fosgen

    mokry koberec

    Přetěsnit dveře. Tapec dolů. To je klasika. Dělal jsem všechny dveře
  10. Ze strany od řidiče je to trochu problém. Je tam docela špatný přístup. Od spolujezdce je to po sundání schránky jednodušší. Napíchnout na diagnostiku a podívat se, která klapka nereguluje. Jsou tam myslím dvě, nebo tři
  11. Fosgen

    Tlumiče

    Kosti jsem prozatím na každém autě, teda aspoň jednu musel vždycky řezat. Jak se vymačká pouzdro, nebo ta kulička, tak se to protáčí a nejde to jinak. Kdysi tam byly plošky na tenký klíč, ten mám ještě někde v garáži. Ta dírka na imbus je vynález za všechny prachy. Je to nejspíš jen na montáž, ať to jde dotáhnout.
  12. Nemělo by vytéct víc než bude kolem filtru a to je skoro nic, plus to co je natlačeno čerpadlem ve filtru . Čerpadlo nepojede, tak olej nemá jak téct. Pokud to budeš dělat na studeným motoru a budeš rychlý, tak ztráta bude minimální.
  13. Pawoukovi děkuju za negativní hodnocení, ale dohadovat se nebudu. Dělám to tak a dělat dál budu. Nejsem sám.
  14. Třicet let co jezdím autem, jsem vždycky olej udržoval mezi ryskama a nikdy se z autem nic nestalo. To je moje zkušenost.
×
×
  • Vytvořit nový...