Přejít na obsah

suri.

Uživatel
  • Počet příspěvků

    3668
  • Registrace

  • Poslední návštěva

  • Dny vítězství

    2

4 Sledující

O uživateli suri.

  • Narozeniny 16. Červenec

Návštěvy profilu

20901 zobrazení profilu

Oznámení suri.

  1. taku info ani nenajdes lebo je to bezna vec na vsetkych autach po rokoch dotiahnut tie gulicky ... co cakat , je to v tenkom plechu , zozadu bodnuta matka na 4 bodoch a po rokoch sa to povoli ... najhorsie je ked povolena zahrdzavie a uz nejde dotiahnut , potom len flexa
  2. rozvody orig bude reťazova sada a druhy "rozvod" bude kladky a plochy remen ceny nezmyselne ale kto chce kam , vsak origo retazova sada v skodovke stoji cca 130e , gufero 30e , tmel 30e , retaz na cerpadlo cca 70e a stale nie sme na tej cene uslo by to mozno keby pretesnil aj drziak filtra a pouzil tam naozaj origo diely inak nezmysel
  3. co chces odtlakovavat ? povolis 17 maticu , hodis na vrch handru a mas to odtlakovane pripravok je len na montaz spodneho teflonoveho tesnenia smerom do hlavy a tam mu benzin urcite netecie ... hore su spravne poskladane gumicka , plastovy kruzok plechova podlozka ako ma byt? v liste nie je nejaky otrep , neseknete gumicku hned pri montazi ? inak mi to nevychodi
  4. porovnat piesty v etke sa da ale ci to o niecom vypoveda neviem , co mam kodiaka tak dolieva tak ako sa dolievalo doteraz , raz liter na 5 potom na 7000km , v tiguane detto , a tak aj chodia ludia ako chodili tak moc optimizmu tomu nedavam
  5. čudujem sa že v tejto veľmoci koncernových áut je to taký problém ... skôr si to vybrať von sám a ísť niekomu na lis ktorý kľudne robí v inom fachu a správne ich nalisovať
  6. tam ide o to aby si neobtrhal brdzove hadice a kable k snimacom ako vela ludi , nie pre to ze si to skodovka vymyslela ... kup si tie pewagy co zozadu nemaju nic a voz sa , ale nediv sa cene okolo 500e
  7. urob si vylet nie je problem ...
  8. plechy za kotucmi nie su odhnite?
  9. skôr pletie jablká s hruškami.... koncern ma problém s akoukoľvek dorábkou príslušenstva od cca 1/2024 v rámci ochrany kybernetickej bezpečnosti UNECE ... ale to sa teba netyka
  10. natankované som mal za 5 min čo som nemusel a mohol som pred jazdou 3,5hod je brane od zaciatku D1 a ciel Zvolen ...s minimalnymi zdrzaniami , celkom fajn cena to bola a rychla ...
  11. ako s mongolom , tyka sa to sfd ochrany ktora sa da vypnut uplne normalne ale autorizak ti to proste neurobi , mozes cakat kludne aj do smrti a nedockas sa je to celokoncernove od cca 2022 , ziadny len karok ... mesiac dozadu som robil vertikal a jager elektriku bez pripravy do cupra formentor a tiez musel chalan najprv vypnut ochranu a potom kodovat co treba ... garantujem ti ze autorizak a bezny zamestnanec co pracuje s odisom a trosku sa tomu sam nevenuje to neurobi nikdy ...
  12. mam celkom presne informacie , ak nenarazis na cloveka co sa venuje tomuto vo volnom case a nieco vie /taky clovek malokedy ma potrebu robis v AS / , tak ti to nerozbehaju nikdy myslis zrejme SFD ochranu od cca 2022 , nie je problem to urobit ... nahod si tam jager elektriku a pridi , urobi ti to chalan za 70e
  13. daj tam ferodo/trw a voz sa , za par korun to tam zhnije do roka ako vsetko ja uz by som si brembo na auto nedal
  14. toto ti autorizak nespravi nikdy , ak chces pevne tazne alebo vertikal urobia ti len sklopne s origo kodovanim kedy sa z auta bez tazneho stane auto s taznym , vo vsetkych systemoch aj podla vin ... mas objektivny dovod preco nedat sklopne tazne? kazdopadne nie je problem to dorobit aj tak ako to chces , zelezo podla vlastnej chuti , k tomu jager flex elektriku a dokodovat
×
×
  • Vytvořit nový...