Přejít na obsah

suri.

Uživatel
  • Počet příspěvků

    3679
  • Registrace

  • Poslední návštěva

  • Dny vítězství

    2

4 Sledující

O uživateli suri.

  • Narozeniny 16. Červenec

Návštěvy profilu

21092 zobrazení profilu

Oznámení suri.

  1. suri.

    Teplota oleja

    chladiče si mal von a vyfúkal zozadu ? scaly po 200tis maju na sracku zabite chladice kde vecsinou nepreziju umytie z opacnej strany ... treba rozobrat vsetky tri chladice a uvidis co tam je za bordel , tri kusy nove v rozumnej nahrade nestoja svet a myslim ze budes mat pokoj .... a pumpu ak su taketo veci davam vzdy bez clonky v nahrade ... inak scaly co som tu kedysi postoval maju cez 700tis km a vcera som sedel v jednej OCTIII co jazdi menej a ma 610
  2. nevidím dôvod meniť netečúcu pumpu , akurát kúpiš ako ja dvakrát zmätok po sebe kde po 2km bola voda na 110st
  3. ja by som zacal samotnym snimacom , nastartovat , zhodit kryt spod motora a kyvat s nim ci to neskape ... uz som ich par menil
  4. len tmel ale pochybujem ze to tecie , kazdopadne je to operacia ktoru doma neurobis a otazka je ci pri tom nevymenit aj rozvod
  5. bud zo starej 2008/9 kde boli lakovane alebo nalakovat chromove , bezne sa tak lakuju masky , ani folia nemoze byt problem
  6. suri.

    Koupe ojete OIII

    nemusí byť , však tie rs látkové poťahy boli odjakživa šmejd a furt sa to reklamovalo ... alcantara tiež žiadny zázrak ale látka bol úplny hnoj , záleží aj kto ako nasadá a vysadá a koľko váži cena je katastrofa ale vďaka "kvalite" OCT IV je to bohužial tak a predateľné auto ... moja pred pomaly dvomi rokmi stála ešte viac , pritom pár korún priplatiť v 2019 tak mám novú podľa vlastného výberu ...
  7. ked nie je dobre modre slabe lepidlo preco ho niektore auta maju z vyroby?
  8. taku info ani nenajdes lebo je to bezna vec na vsetkych autach po rokoch dotiahnut tie gulicky ... co cakat , je to v tenkom plechu , zozadu bodnuta matka na 4 bodoch a po rokoch sa to povoli ... najhorsie je ked povolena zahrdzavie a uz nejde dotiahnut , potom len flexa
  9. rozvody orig bude reťazova sada a druhy "rozvod" bude kladky a plochy remen ceny nezmyselne ale kto chce kam , vsak origo retazova sada v skodovke stoji cca 130e , gufero 30e , tmel 30e , retaz na cerpadlo cca 70e a stale nie sme na tej cene uslo by to mozno keby pretesnil aj drziak filtra a pouzil tam naozaj origo diely inak nezmysel
  10. co chces odtlakovavat ? povolis 17 maticu , hodis na vrch handru a mas to odtlakovane pripravok je len na montaz spodneho teflonoveho tesnenia smerom do hlavy a tam mu benzin urcite netecie ... hore su spravne poskladane gumicka , plastovy kruzok plechova podlozka ako ma byt? v liste nie je nejaky otrep , neseknete gumicku hned pri montazi ? inak mi to nevychodi
  11. porovnat piesty v etke sa da ale ci to o niecom vypoveda neviem , co mam kodiaka tak dolieva tak ako sa dolievalo doteraz , raz liter na 5 potom na 7000km , v tiguane detto , a tak aj chodia ludia ako chodili tak moc optimizmu tomu nedavam
  12. čudujem sa že v tejto veľmoci koncernových áut je to taký problém ... skôr si to vybrať von sám a ísť niekomu na lis ktorý kľudne robí v inom fachu a správne ich nalisovať
  13. tam ide o to aby si neobtrhal brdzove hadice a kable k snimacom ako vela ludi , nie pre to ze si to skodovka vymyslela ... kup si tie pewagy co zozadu nemaju nic a voz sa , ale nediv sa cene okolo 500e
  14. urob si vylet nie je problem ...
×
×
  • Vytvořit nový...