Přejít na obsah

honza.cz

Uživatel
  • Počet příspěvků

    49
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení honza.cz

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. Měl jsem takovou "zkušenost" , ale jen tenkrát, když jsem nedostatečně zatlačil řadící páku a tak mi tam skočila místo zpátečky jednička. Nemáš podobný "problém"?
  2. Tak se přiznej copak ti vyčaroval? No, tak jsem si alespoň sehnal ten VIS2..
  3. ano,není servis jako servis,ale pokud jezdíš do značkového servisu škoda,pochybuji že ti dovolí dovést si vlastní matroš,to ti nespolkne asi nikdo,sorry! Tak já mu to klidně žeru, protože jsem byl před cca 14 dny na roční servisní prohlídce a měl jsem: olej svůj, filtr svůj, brzdový spínač svůj..dokonce jsem si tam nechal měnit panel přístrojů za panel s maxidotem - také jsem měl svůj. Celá prohlídka s tím, že jsem měl doplněné provozní kapaliny a materiál svůj stála 1500,- Kč. To jest včetně výměny a přeprogramování budíků. Takže tak to dělám já. Abych byl konkrétnější, oni by tam nalili olej Shell za 600,- Kč / litr (takže necelé 3000,- Kč jen za oelj), filtr by stál cca 600 Kč, spínač také 600,-. Já měl olej za 1200,-, filtr za 140 Kč, spínač za 280,-. Celkem 1620,- Kč. Oni by chtěli jen za materiál cca 4000,- Kč. Podtrženo, sečteno - ušetřil jsem cca 2400 kč. To mi bohatě zaplatilo ten maxidot a ještě jsem si došel na oběd
  4. Já mám Octavia combi 1,9 TDI - PD 74 Kw, 4x4. Ne že bych závodil, ale po trase Praha - Brno jezdím běžne kolem 140 Km/h (motor je natolik pružný, že když se zapomenu a necivím na tachometr, tak 130, nebo 150 Km/h žádná míra), když je menší provoz - třeba v noci tak auto krásně dlouhodobě jede 170 km/h, to mi příjde taková jako hranice, kdy cítím, že motor ještě jede klidně a v pohodě. Nad 170 Km/h už je cítit, že není ve své kůži , takže to jsou takové spíš chvilkové akce. Maximální tachometrová rychlost byla 210 Km/h. Jak už tady bylo napsáno, do 180 Km/h se auto dostane vcelku snadno, pak už to jde pomalu. K tomu všemu musí být samozřejmě podmínky - hustota provozu, počasí atd. Na nikoho se netlačím, neblikám, dodržuju bezpečný odstup a někdy jen tak jedu na spotřebu a dodržuji striktně 130 (na dálnici) tempomatem. Jen takový kuriozní poznatek. Pokud jedu na tempomat 130 km/h, nebo jí proženu a jedu dlouho těch 170 Km/h, tak je spotřeba na trase Praha - Ostrava naprosto stejná, průměr ukazuje 6,8 L/100 km.
  5. Každý? Tak to jsem v tom případě jediný, kdo to nemá.. Co to je a kde to je (kde se to dá stáhnout?) a k čemu je to dobré??
  6. Ahoj, tak mě napadlo udělat nějaký sumář všech možných kódů co kdo zná, aby se daly vylepšit funce autíčka. Připojí někdo další zajímavé funkce? Cituji už dříve uvedené: Automatické zamknutí dveří při rozjezdu: komfort-přizpůsobení, kanál 3, 1 aktivace, 0-deaktivace Automatické odemknutí při vyndání klíčku: adresa 46, 10, kanál 4, hodnota 1
  7. Ted jenom jestli nekdo sikovnej dokaze aby to slapalo i bez PC Ještě jedny stránky... co se zabývají měničem http://www.k9spud.com/vwcdpic/ Ale to udělátko, co kreslí na DOT je moc zajímavý... ale ještě zajímavější by bylo, kdyby to umělo kreslit na DOT po CANu... No já si myslím, že kdyby to někdo šikovný vymyslel a vyrobil, tak by měl docela slušné kšefty Nenajde se nějaký takový kutil - elektrikář?
  8. Jak tady bylo řečeno a aniž bych podceňoval um kolegů, jednoduché řešení je někde na vrakovišti, nebo občas i tady na fóru koupit náhradní výdech za rozumný peníz - ten malý do cca 300 Kč a ten prostřední do cca 600 Kč a budeš ho moci vyměnit jako celý kus a z toho kusu, který má ulomenou lamelu, ti zbydou ty ostatní lamely jako náhradní díly. Také není od věci mít nějakého známého v servisu Škoda a přeptat se, protože když tam přijede někdo, kdo si nechává opravit výdechy za plný pěníz - formou výměny, pak jim ten původní díl musí nutně zbýt a oni je vyhazují.. Jinak vyjmutí výdechů už bylo popsáno a už se tu kdysi řešilo - nejlépe jídelním nožem dloubnout zespodu i z vrchu a pak vytahnout prsty. U prostředního dílu nejprve vyndat rámeček kolem tlačítka var. světel, vytáhnout spínač a odpojit kablík ke spínači. Pak stejným způsobem jako u malého dílu opatrně "vysoukat". Samotná výměna lamel jde docela dobře, když se výdech sundá, pak se snadno pochopí, jak to celé funguje a jak to opravit. Problém je pouze v tom, když je kromě kolíčků lamel v háji i vedení těch kolíčků. To se pak špatně opravuje, tam je lepší ten starší kus z bazaru..
  9. Já si myslím, že to stejné není. Když jsem objenával to nové 3. brzdové světlo, bylo to z objednávkového listu, kde bylo uvedeno, že se jedná o díly Octavie rok výroby 2001 - 2003. Takže na starou Octavii to bude jinak. Ale jestli by pasovalo jen to brzdové světlo - to fakt nevím, nejlépe je zavolat si někam so servisu Škoda a na ten díl se zeptat..
  10. Nazdar, proč repasy, proč díly u autorizovaného prodejce? Podívejte se na ceny v tomto obchodě, chodím sem osobně a mají bezvadné ceny. Třeba ten čep řízení, jak se o něm psalo - ve Škodovce 1000,-, tady jsem kupoval minulý týden za 350,-. http://www.autodilykrc.cz/eshop (Praha 4, Krč) Další dobré (levné) obchody: http://www.carcentrum-mb.cz/ http://www.skoda-dily.cz/index.php?action=default http://www.2r.cz/ (Praha 6, Bělohorská)
  11. Tak jsem to nakonec vyřešil tak, že koupím třetí brzdové světlo nové a bude vymalováno. Mám brzdové světlo s diodama a vývodem ostřikovače. Celý problém je tedy v tom, že mi svítí asi 2/3 světla a 1/3 světla je mrtvá. Možná by se stačilo podívat na nějaké ty kontakty a přeletovat je, ale: 1) to světlo jako takové už je "ošlehané" větrem, vodou a sluncem, takže když dám nové, bude to héééézké. 2) ten camprdlík, tedy vývodek ostřikovače je takový vybledlý a už i popraskaný kolem té jeho trysky. Ve Škodovce za něj chtěli 900,- Kč. Tak jsem hledal levněji a našel jsem: http://www.carcentrum-mb.cz/ - cena 750,- http://www.automot.cz/ - cena 650,- Objednal jsem díl 1U9945097B u prodejce číslo 2, protože i s poštovným to bude za cenu prodejce číslo1.
  12. honza.cz

    Logo klíče

    Tak já mám také ošuntělé klče a dokonce mám na jedom ze dvou vystřelováků ulomené to chromované očko. Ne že bych byl takový lajdák, ale předchozí majitel.. Takže nejleší řešení které vidím je koupit funglovou, krásnou, voňavou sadu klíčů i se zámkama za 1300,-, kamarád mi je vymění a naprogrmauje a bude po problému
  13. nikdo ti to nebere, já nevím od kdy se brzdová světla dělala s diodama. Já jen píšu, že mám rok výroby 2003 a ten diody má a před tím byly žárovky.
  14. Octavie r.v. 03 už nemá žárovky, ale diody - to všechno jsem napsal. Takže jedna možnost je rozebrat a podívat se, zda-li je něco k připájení, nebo prostě nový díl a zatím tedy nemám žádný tip kde pořídit levně..
  15. Mám Octavia combi r.v. 2003 a protože mi na 3. brzdovém světle nesvítí všechno, potřeboval bych levně nový díl (ze světla je vývod na ostřik skla 5. dveří). Otázka je, co v tom světle vůbec je - ledky, nebo žárovky? Pokud žárovky, asi by se to mělo dát vyměnit. Jinak se asi musí měnit celý kus. Nemáte někdo tento díl, nebo nevíte, kde se dá krom autorizovaného předraženého servisu sehnat a za kolik? Díky
×
×
  • Vytvořit nový...