Přejít na obsah

Roy Jones jr.

Uživatel
  • Počet příspěvků

    151
  • Registrace

  • Poslední návštěva

1 Sledující

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení Roy Jones jr.

  1. Stačí vyměnit pouze toto? https://www.autokelly.cz/Product/PG-7-00907-03-0/4734518/39849642;39850140;7;5116;144781;34238069;34203269;34214199
  2. Ahoj. Bliká mi kontrolka žhavení a svítí kontrolka motoru. Je to 1.9tdi, 77kw, BLS, 2007. Diagnostika píše chybu P1400 porucha elektrického obvodu ventilu EGR. Má smysl EGR čistit nebo koupit nový? V servisu mi nabízí značky AIC za 4300,- nebo Pierburg za 6800,-
  3. Ahoj. Prosím o radu ohledně diagnostiky. Mám kabel kkl OBD2 a octavia1 2003. Měl jsem v noťasu vag-com, ale po přeinstalaci na windows10 nenávratně zmizel. Jaký program si mám stáhnout a potřebuji k tomu znovu to CD, které bylo kdysi zakoupeno i s kabelem? Jde mi jen o načtení závad, svítí čidlo ABS. Díky
  4. Ahoj. Mám fleky od vody na zadních sedadlech..nalevo i napravo. Teče to přes gumové těsnění v horní čáti zadních L i P dveří.Možná blbá otázka..musím koupit těsnění nové nebo to lze nějak dotáhnout na pantech či zámku, nějaké dorazy? Gumu jen vycvaknu a pak zase nacvaknu? Děkuji
  5. Únik vody nikde nevidím. Hadice jsou krásně měkké ☹️ Může takovou neplechu dělat vadné víčko od expanzky? Divný je,že se mi kontrolka nerozsvítí ani když odpojím konektor na expanzce.
  6. Takže vyměněn větrák,starý nešel,ale stejně se mi to cestou 15km v jednu chvíli vyšplhalo na 100°. Možná při tom prvním vaření fouklo těsnění pod hlavou,pač po 15km nádržka zase prázdná..co myslíte? Škoda,že nejde ta kontrolka..poprvé jsem si toho všimnul,až když byla ručička na 110°
  7. Ahoj. Mám problem po plnění klimatizace v servisu..podle mě to nechali po plnění běžet a uvařilo se to. Mizí mi ted voda, vaří a netopí to. Koukal jsem do motor.prostoru,ale stopy po úniku vody nikde. V oleji bílá pěna není. Děkuji za rady
  8. Superb už sice nemám,ale mám stejný problem jako PetrKV u octavie I při podřazení z 3 na 2 a následném přidání plynu se ozve křup od levého kola nebo když jedu na 3 a při nízkých otáčkách přidám plyn tak to taky chroupne..v zatáčce a v plným rejdu nic. Může to být vnitřní homokloub nebo převodovka? Díky
  9. Ahoj. Na oktavce mi v pravotočivé zatáčce přibržduje pravé zadní kolo (kotouč je slyšet jak drhne). Může to dělat špatné uložení zadní nápravy nebo tlumič? Nic jineho mě nenapadá..začalo to dělat z ničeho nic. Vloni nové tlumiče,pera,kotouče i desky.
  10. Zase takovej amater nejsem,abych měřil olej po jízdě 2mm pod MIN na studenem
  11. Ahoj..když mám olej pod min,tak se mi nerozsvítí kontrolka oleje. Při otočení klíčem kontrolka svítí..dioda v pořádku. Teplota oleje taky ukazuje. V čem bude problem..spínač tlaku oleje co je v olej.filtru nebo snímač co je ve vaně?
  12. Tak jsem dnes vyndal intercoler a vylil z něj asi 1dcl oleje. Olej mi mizí,ale mám únik i u hadičky přepadu oleje a pod podtlak.čerpadlem,tak to asi nemusí být turbem..nevím. Vlnovec očouzený nikde nebyl,takže dírka asi není. Hadice vypadá taky v pořádku..teče z ní olej v místě kde je ta pružná spona a pod ní o-kroužek..ten asi bude chtít vyměnit. Může to zahoukání kolem těch 2000 otáček způsobovat netěsnost pod hlavou nebo pod víkem hlavy?
  13. Dnes jsem na to kouknul zespodu na rampě a hadice co jde od turba do IC je (na konci se závlačkou u IC) dost od oleje. Může to houkat kvůli této netěsnosti?
  14. Ahoj..moje okta začala vydávat divný zvuk..kolem 2000-2100 otáček si při akceleraci zahouká. Bude to odcházející turbo či co? Všude jsem četl,že turbo spíš píská nebo houká jako sanitka,ale moje houkne hluboce a jen krátce 2000-2100 otáček. Nemůže to dělat prokluzující spojka?
×
×
  • Vytvořit nový...