Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Pivo

Uživatel
  • Připojeno

  • Poslední návštěva

  1. Pomáhat a chránit, proto jsem k tvému dotazu zkopíroval svoji starší odpověď z jiného vlákna. Opravoval jsem stejnou závadu na Octavii 2, porucha byla na levém předním kole, tedy u řidiče. Pokud máš poruchu na jiném kole, může se umístění spoje na kabelový svazek lišit.. Měnil jsem původní kabel v blatníku za nový, prodává jako samostatný díl, je dlouhý cca 80 cm a je zakončený konektorem k čídlu brzd a v mém případě také obsahoval vodiče s konektorem k čidlu ABS. Kabel prochází blatníkem přes nalisovanou průchodku a je vedený v motorovém prostoru vedle baterie, kde je napojený na kabelový svazek vozu. Zde se vadný kabel při výměně odstřihne a připojí nový, vždy správný vodíč kam patří.. Pokud si chceš ověřit že tam máš přerušený vodič, najdi si připojení na svazek a zde si napíchnutím jehlou propískni z obou stran jednotlivé vodiče ke konektoru. Při opravách na elektroinstalací vozu vždy pracuj s odpojenou baterií.
  2. Ten dým i zvuk mi připadá normální, každé jeté TDI po sundání víčka prochu kouří. Hydroštely ti neklepou, takže vymezují vůle a tlak oleje je ok. Kapičky oleje stříkat musí, olej se pod víkem tlakem rozstřikuje. Intenzita zvuku je závislá i na množství oleje, spodní horní ryska je znát.
  3. Když to budete měřit, bacha na jednu vlastnost, moderni auta jako S3 nabijejí baterii jen při brzdění a deceleraci (snižování rychlosti) vozu. Je to kvůli lepšímu zrychlení, emisím a spotřebě. Proto po nastartování a volnoběhu nebude baterie normálně dobíjena jako u starších aut, ale dojde k tomu až při jízdě, vše řídí elektronika. Zřejmě nějaká závada na tomto systému.
  4. Možná mimo tvůj motor, ale u 1.6 MPI jsem měl nestabilní chod a vynechávání válců při nízkých otáčkách, vše se měnilo a pořád stejné, až jsme našli vadné hydroštely ventilů, což rozhodilo časování motoru. Po výměně ok.
  5. A nemáš problém na spínací skřínce, že se ti nerozpínají některé kontakty při vytaženém klíčku? Měl jsem podobný problém s rádiem na VW T4 a byla to spínačka.
  6. Opravoval jsem závadu na Octavii 2, porucha byla na levém předním kole, tedy u řidiče, pokud máš poruchu na jiném kole, může se umístění spoje na kabelový svazek lišit.. Měnil jsem původní kabel za stejný nový, prodává jako samostatný díl, je dlouhý cca 80 cm a je zakončený konektorem k čídlu brzd a v mém případě také obsahoval vodiče s konektorem k čidlu ABS. Kabel prochází blatníkem přes nalisovanou průchodku a je vedený v motorovém prostoru vedle baterie, kde je napojený na kabelový svazek vozu. Zde se kabel při výměně odstřihne a připojí nový, vždy správný vodíč kam patří.. Předpokládám, že Fabia 2 je řešená stejně, koncernové vozy to tak mají. Pokud si chceš ověřit přeručený kabel, najdi si kde je kabel napojený na svazek a zde si napíchnutím jehlou propískni jednotlivé vodiče ke konektoru. Vždy s elektroinstalací vozu pracuj s odpojenou baterií.
  7. A nemáš přelámaný kabel, řešil jsem stejný problém a byl přerušený drát v místě kde prochází do blatníku, měnil jsem celý díl kabelu za nový a problém vyřešen
  8. A nemáš zadřené osy u stěračů, většinou to je slyšet. Případně by mohl být slabý motor( sjeté uhliky).
  9. Pivo odpověděl na marty14's téma v Motor 2.0 TDI
    Měl jsem závadu na Transporteru TDI, také se občas objevila signalizace poruchy např. při jízdě po dálnici a byla to vadná volnoběžka na alternátoru. Nemusí se jednat o stejnou závadu ale pro jistotu ji zkontroluj.
  10. Vyměň poloosy, podle mě máš poškozené vnitřní nebo vnější homokinetické klouby.
  11. Pivo odpověděl na GeroTv's téma v Exteriér
    Hledal jsi na netu a našels : https://www.skoda-club.net/forum-tema/oprava-protacejiciho-nefunkcniho-zamku-na-felicia-38956
  12. A co servomotor regulace volnoběhu v klapce sání ?
  13. Pivo odpověděl na rcfk123's téma v Podvozek
    A co vnitřní homokinetické klouby na poloosách ?
  14. Přečti si moje příspěvky, nebo také co piše sachs.
  15. Máš vadný servomotorek v klapce sání.

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.