Přejít na obsah

Pivo

Uživatel
  • Počet příspěvků

    112
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení Pivo

Učeň

Učeň (3/14)

  • Dedicated Vzácný
  • First Post
  • Collaborator Vzácný
  • Week One Done
  • One Month Later

Nedávné oznámení

10

Popularita

  1. Pomáhat a chránit, proto jsem k tvému dotazu zkopíroval svoji starší odpověď z jiného vlákna. Opravoval jsem stejnou závadu na Octavii 2, porucha byla na levém předním kole, tedy u řidiče. Pokud máš poruchu na jiném kole, může se umístění spoje na kabelový svazek lišit.. Měnil jsem původní kabel v blatníku za nový, prodává jako samostatný díl, je dlouhý cca 80 cm a je zakončený konektorem k čídlu brzd a v mém případě také obsahoval vodiče s konektorem k čidlu ABS. Kabel prochází blatníkem přes nalisovanou průchodku a je vedený v motorovém prostoru vedle baterie, kde je napojený na kabelový svazek vozu. Zde se vadný kabel při výměně odstřihne a připojí nový, vždy správný vodíč kam patří.. Pokud si chceš ověřit že tam máš přerušený vodič, najdi si připojení na svazek a zde si napíchnutím jehlou propískni z obou stran jednotlivé vodiče ke konektoru. Při opravách na elektroinstalací vozu vždy pracuj s odpojenou baterií.
  2. Ten dým i zvuk mi připadá normální, každé jeté TDI po sundání víčka prochu kouří. Hydroštely ti neklepou, takže vymezují vůle a tlak oleje je ok. Kapičky oleje stříkat musí, olej se pod víkem tlakem rozstřikuje. Intenzita zvuku je závislá i na množství oleje, spodní horní ryska je znát.
  3. Když to budete měřit, bacha na jednu vlastnost, moderni auta jako S3 nabijejí baterii jen při brzdění a deceleraci (snižování rychlosti) vozu. Je to kvůli lepšímu zrychlení, emisím a spotřebě. Proto po nastartování a volnoběhu nebude baterie normálně dobíjena jako u starších aut, ale dojde k tomu až při jízdě, vše řídí elektronika. Zřejmě nějaká závada na tomto systému.
  4. Možná mimo tvůj motor, ale u 1.6 MPI jsem měl nestabilní chod a vynechávání válců při nízkých otáčkách, vše se měnilo a pořád stejné, až jsme našli vadné hydroštely ventilů, což rozhodilo časování motoru. Po výměně ok.
  5. Na zámku 5 dveří je konektor s 4 vodici, ale hlídání otevřených 5. dveří na displeji funkční. Nedaří se mi nalest poradne schéma zapojení podle vin. Dík za případnou odpověď - řadu. Tonyvok 

     

  6. Ahoj. Prosím o radu kde hledat závadu. Nefunkční zadní stěrač u škody fab. 3.combi style. Z okamžiku nefunkční napětí do motoru nejde ani z cyklovace či při couvání. Konektor u motoru ok, kostra také, pojistka dobrá. A ještě se chci zeptat jestli je blokován prez zámek kufru? Nebo jestli není konektor vlevo pod zadním sloupkem. Neslyším ani cvakani relé. A ty jsou kde? Moc děkuji za odpověď či řadu. 

    1. Zobrazit předchozí komentář  %s více
    2. Tonyvok

      Tonyvok

      Díky za tipy. Tonyvok

    3. Tonyvok

      Tonyvok

      Je to pravda. Přerušen nejprve jeden drát k motoru stěrače v harnonice 5. dveří - černý silnější a při manipulaci odešlo otevírání 5dveri a tak nastal problém jak dveře otevřít.. Musel jsem se dostat do kufru a v krást se do zámku odblokovat západku, bílý segment s otvorem ručně otevřít dveře. Malým šroubovákem.Abych se dostal k  levé harmonice. Pozn. Dráty jsou hodně slabé napnute málo ohebné. Doslova narvane!!! A po 5 letech kaput. Nic moc škodovko. Tonyvok. 

    4. Pivo

      Pivo

      Kabelové svazky jsou problém kvůli materiálu izolace, rychle stárne a ztrácí pružnost. Jde o cenu, škodovka svazky nevyrábi, zadá výrobu podle vlastniho návrhu a nakupuje od standartnich dodavatelů.

      Pro běžného uživatele neřešitelný problém opravit závadu elektroinstalace. Tak gratulace, žes to zvládnul, také se nerad vzdávám. I když například dveřní zámky do Oct1 je zážitek.

  7. A nemáš problém na spínací skřínce, že se ti nerozpínají některé kontakty při vytaženém klíčku? Měl jsem podobný problém s rádiem na VW T4 a byla to spínačka.
  8. Opravoval jsem závadu na Octavii 2, porucha byla na levém předním kole, tedy u řidiče, pokud máš poruchu na jiném kole, může se umístění spoje na kabelový svazek lišit.. Měnil jsem původní kabel za stejný nový, prodává jako samostatný díl, je dlouhý cca 80 cm a je zakončený konektorem k čídlu brzd a v mém případě také obsahoval vodiče s konektorem k čidlu ABS. Kabel prochází blatníkem přes nalisovanou průchodku a je vedený v motorovém prostoru vedle baterie, kde je napojený na kabelový svazek vozu. Zde se kabel při výměně odstřihne a připojí nový, vždy správný vodíč kam patří.. Předpokládám, že Fabia 2 je řešená stejně, koncernové vozy to tak mají. Pokud si chceš ověřit přeručený kabel, najdi si kde je kabel napojený na svazek a zde si napíchnutím jehlou propískni jednotlivé vodiče ke konektoru. Vždy s elektroinstalací vozu pracuj s odpojenou baterií.
  9. A nemáš přelámaný kabel, řešil jsem stejný problém a byl přerušený drát v místě kde prochází do blatníku, měnil jsem celý díl kabelu za nový a problém vyřešen
  10. A nemáš zadřené osy u stěračů, většinou to je slyšet. Případně by mohl být slabý motor( sjeté uhliky).
  11. Měl jsem závadu na Transporteru TDI, také se občas objevila signalizace poruchy např. při jízdě po dálnici a byla to vadná volnoběžka na alternátoru. Nemusí se jednat o stejnou závadu ale pro jistotu ji zkontroluj.
  12. Vyměň poloosy, podle mě máš poškozené vnitřní nebo vnější homokinetické klouby.
  13. Pivo

    Zámok

    Hledal jsi na netu a našels : https://www.skoda-club.net/forum-tema/oprava-protacejiciho-nefunkcniho-zamku-na-felicia-38956
  14. A co servomotor regulace volnoběhu v klapce sání ?
  15. Pivo

    Vibrace felicia

    A co vnitřní homokinetické klouby na poloosách ?
×
×
  • Vytvořit nový...