Přejít na obsah

Mates99

Uživatel
  • Počet příspěvků

    13
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení Mates99

Nováček

Nováček (1/14)

  • Conversation Starter Vzácný
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

-1

Popularita

  1. Ahoj, potřebuji radu. Minulý týden jsem musel "tzv" na hulváta zabrzdit a od té doby když brzdím tak brzda jde hodně dolů a musím brzdu povolit a "našlápnout". Teď je auto u kamaráda a ten říká, že je asi v čudu jednotka ABS, kapalina se neztrácí, hadičky prošel a na nic nepřišel. Jeho diagnostika chybu nenašla. Je to jako by se ztrácel tlak a po opětovném sešlápnutí brzdy auto brzdí, ale pedál jde pořád hodně dolů. Setkal se s tím někdo? Poradí někdo? Děkuji Mates
  2. Zdravím všechny, mám problém popsaný níže v dřívějších vláknech. Octavia II 1,9 PDI opět nestartuje. Poslední odprava byla 22.4.2017 (výměna všech žhavičů, vykazovali chybu na diagnostice a výměna palivového filtru) od toho data auto do dneška denně jezdilo a startovalo. Auto parkuji téměř na rovině u bytovky spíše malinko do kopce (jinou možnost nemám) Pravdou je, že posledních cca 14 dní při startování motor chytl ale jakoby po nastartování "jel" na 3 válce a až když jsem po nastartování přidal plyn motor dostal "normální" zvuk. Dnes opět nastartováno, motor po vteřině zhasnul a už nejde natočit... Prosím o Vaše rady Děkuji Zdravím borci, mám Octavia 1,9 TDI PD a stalo se mi že jsem přišel do auta nastartoval jsem motor chytl a hned zhasnul, stalo se to bez varování předtím žádná kontrolka nebo tak nesvítilo. Potom startér točí, točí a auto nenastartuje. Automechanik přijel na místo závady oddělal palivovou hadici, čerpadlo normálně naftu dává. Auto odtáhl k sobě do dílny ( po cestě na laně dal trojku a motor chytil), diagnostika neukázala naprosto žádnou závadu, respektive závadu na žhaviči číslo 1 ( tu vymazal), toto by ale nemělo mít vliv na to, že při +10 nenastaruju. Kabeláže OK, palivo to dává, tak mi auto vrátil že nic nenašel. Auto 14 startovalo jako lusk a dnes opět stejný problém. přijdu nastartuju, motor chytne a hned chcípne a pak už nejde nastartovat. Nemáte prosím s tímto někdo zkušenost? Někdo mi říkal, že měl stejný problém a vyměnil palivový filtr a bylo OK...... Děkuji za vaše rady a nápady Ahoj, stalo se mi to dvakrát a vždy bez varování, jezdím denně auto parkuju venku u bytovky, parkuju na rovině v obou případech bylo v nádrži něco přes čtvrt nádrže spíš k půlce. Jak říkám filtr jsem měnil a byl KO, žhaviče, které vykazovali na diagnostice chybu se vyměnili taky. Auto zatím startuje na drc, baterku mám novou od prosince. Když se to stalo auto chytlo motor se točil a po cca dvou vteřinách zhasnulo a potom už prostě na klíček (ani na 5tý pokus) vůbec nechytne, startér točí jako divý ale nic.....jak říkám dvakrát se to na laně roztáhlo a cca při 500ot motor chytil a pak to když se stalo poprvé tak to měsíc startovalo denně bez problému
  3. Toto kontrolováno a OK. Včera mechanik odpojil vzduchové hadičky v rozdělovači vzduchových hadic a v tomto "rozdělovači" bylo v místě kam vede hadička od vzduchového filtru nalezeno nějaké smetí (tento vývod byl přicpán) vyčištěno a zatím jede normálně, nekouří a "turbo táhne" ihned po přidání plynu tak uvidíme
  4. Zdravím, cca 14 dní pozoruju snížený výkon na autě. Při sešlápnutí plynového pedálu až na podlahu turbo "zabere" až za cca 1-2 vteřiny a z výfuku se vyvalí obrovský černý dým. Dnes do došlo tak daleko, že auto šlo do nouzáku. Diagnostika psala pokles tlaku, mechanik říkal, že to bude někde díra v sání ale nic nenašel. Poradí někdo ? Děkuji
  5. Ahoj, stalo se mi to dvakrát a vždy bez varování, jezdím denně auto parkuju venku u bytovky, parkuju na rovině v obou případech bylo v nádrži něco přes čtvrt nádrže spíš k půlce. Jak říkám filtr jsem měnil a byl KO, žhaviče, které vykazovali na diagnostice chybu se vyměnili taky. Auto zatím startuje na drc, baterku mám novou od prosince. Když se to stalo auto chytlo motor se točil a po cca dvou vteřinách zhasnulo a potom už prostě na klíček (ani na 5tý pokus) vůbec nechytne, startér točí jako divý ale nic.....jak říkám dvakrát se to na laně roztáhlo a cca při 500ot motor chytil a pak to když se stalo poprvé tak to měsíc startovalo denně bez problému
  6. Ty už jsi problém se startováním vyřešil? Mě to mechanik zase rozjel z kopce a chytlo to, výměna palivového filtru (byl KO celý černý) + výměna žhaviček. zatím startuje ale..... EDIT: Jo ještě můj mechanik od někoho dostal tip, že by to mohl dělat startér jeho opotřebení, že neroztočí motor do potřebných otáček a tím pádem tam řídící jednotka nepustí naftu i když palivové čerpadlo ji k motoru dopraví.... tak uvidíme pokud se mi to stane znovu mechanik jde do startéru.... hloupé je to že diagnostika pořád nevykazuje žádné chyby takže asi hledat...
  7. Startování nemám stále vyřešeno.... bohužel
  8. No o tom výkonu, ano občas mi připadá jakoby to jelo "jako" bez turba..... ale jen pocit že výkon není ono
  9. Zdravím borci, mám Octavia 1,9 TDI PD a stalo se mi že jsem přišel do auta nastartoval jsem motor chytl a hned zhasnul, stalo se to bez varování předtím žádná kontrolka nebo tak nesvítilo. Potom startér točí, točí a auto nenastartuje. Automechanik přijel na místo závady oddělal palivovou hadici, čerpadlo normálně naftu dává. Auto odtáhl k sobě do dílny ( po cestě na laně dal trojku a motor chytil), diagnostika neukázala naprosto žádnou závadu, respektive závadu na žhaviči číslo 1 ( tu vymazal), toto by ale nemělo mít vliv na to, že při +10 nenastaruju. Kabeláže OK, palivo to dává, tak mi auto vrátil že nic nenašel. Auto 14 startovalo jako lusk a dnes opět stejný problém. přijdu nastartuju, motor chytne a hned chcípne a pak už nejde nastartovat. Nemáte prosím s tímto někdo zkušenost? Někdo mi říkal, že měl stejný problém a vyměnil palivový filtr a bylo OK...... Děkuji za vaše rady a nápady
  10. Zdarec borci, mám problém se Š Octavia II, najednou z ničeho nic mi přestal jít ventilátor vnitřního topení nejeden na žádnou rychlost, pojistky samo sebou OK, teď v lednu jsem se přestěhoval 150 km od minulého bydliště takže jsem zvolil jeden ze servisů tu ve městě. Borec v autoservisu mi říkal- mechanik vytáhl konektory, prostříkal je a ventilátor jede, vysol 400Kč. Ráno -17°C sedl jsem do auta nastartoval a ventilátor jel hurá, odpoledne po šichtě sednu do auta, nastartuju a ventilátor mrtvej, po cca 5 km se rozjel. Přijedu domů (13km) zastavím u obchodu a po nakoupení sednu do káry nastartuju a ventilátor zase nic, po 300 metrech jízdy k baráku se zase rozběhl...... Neporadí někdo co by to mohlo být? (předřadný odpor, uhlíky na ventilátoru, nebo na co se zaměřit????) Díkec
  11. Zdravím škodováci, mám problém s nefunkčním osvětlením kufru u Š Octavia II. Otevřu páté dveře a žárovky nesvítí měl jsem je vyndané a jsou O.K. podle návodu to osvětlení v kufru nemá vlastní pojistku (mám návod v Italštině) možná to pojistku má ale nevím kde a pokud to osvětlení pojistku nemá tak kde může být chyba? Díky za Vaši pomoc Martin
  12. Zdravím všechny, může mi někdo poradit? Mám problém se zamykáním, když zamknu centrálem, nebo klíčkem nezamknou se mi zadní levé dveře, jaski to tam divně cvaká oproti dveřím jiným. Oddělal jsem krytku v rámu dveří u zámku tam když sřoubovákem zatlačím na jakousi páčku a dveře zavřu tak jsou zamknuté ale když znovu auto odemknu zadní L dveře se odemknou také a pak při zamknutí zůstanou odemknuté To znamená že na odemknutí těchto dveří motorek funguje ale na zamknutí ne. Nevíte někdo co a jak? Taky by mě zajímalo jak demontovat tapec u OII na OI jsem našel návod i s fotem a na OII nic, možná neumím na foru hledat. Díky moc za rady Martin
×
×
  • Vytvořit nový...