Přejít na obsah

miklisek

Uživatel
  • Počet příspěvků

    5923
  • Registrace

  • Poslední návštěva

  • Dny vítězství

    52

miklisek naposledy zvítězil 24. Říjen

miklisek nejvíce like obsah!

5 Sledujících

Návštěvy profilu

17100 zobrazení profilu

Oznámení miklisek

  1. miklisek

    Platnost STK

    To máš čerstvě koupenou ojetinu? Takový nesoulad je trochu na pováženou. Protokol z 6/23 a TP do 6/25 časově souhlasí. Ale na SPZ do 12/24? No uvidíš, co ti řeknou.
  2. Největší opruz je sundavat to těsnění tak, aby se nezohýbalo. Na naší Fábince navíc byl na obou dveřích (původních i vyměňovaných) mezi horní hranou rámu dveří a sloupkem rámu černý pružný tmel, který držel těsnění přilepené a šel strašně špatně dolů z těsnění. Bez odstranění tmelu jsem nebyl schopen dát těsnění zpět tak, aby sedlo přesně.
  3. Ja jsi spokojen s příjmem DAB+ přes kombinaci origo anténa (co má na příjem DAB+ poměrně dlouhý prut) a USB DAB+ tuner - předpokládám, že je to takto řešené, neviděl jsem zatím čínské rádio s integrovaným DAB+.
  4. Ten otvor vpravo nahoře, kam vede den svazek, je odtokové místo, kudy voda má odtéct mimo ten vodní kanál. Stejný otvor je i vlevo. Jinudy voda nepoteče. Proto by měla být těsná ta průchodka svazku na dně vodního kanálu.
  5. To není vůbec špatné řešení!
  6. Předpokládám, že všechny krytky vzadu na světle máš. Takže se obávám, že tam někde bude prasklina v oblasti za nárazníkem. Svělto zasahuje dost hluboko, stačí ťukanec, který nárazník přežije, ale polykarbonát krytu světla ne. Zkus třeba www.svitlip.cz, sice jsou z Prahy, ale umí přetěsnit světlo, že žádná vlhkost tam pak nebude. Cena za přetěsnění a vyčištění světla cca 2.500Kč. Nebo někoho poblíž tvého bydliště, kdo to umí. Určitě se to vyplatí, než kupovat bazarové světlo s nejistou historií.
  7. Ne úplně dobré video, nicméně teče to místem, kudy vede svazek kabelů z tzv. vodního kanálu pod sklem směrem k jednotce ABS a pak vpravo v motoru. Chce to zaprvé vyčistit vnitrek kanálu, aby voda odtékala otvorem v podběhu, přístup je po demontáži stěračů, těsnícího profilu kapoty a plastového krytu kanálu. Za druhé zkontrolovat stav gumové průchodky těch kabelů. K tomu se musí oddělat plech vodního kanálu. Celá problematika se myslím už řešila u prvních F3, někde to tu možná bude, kamarád to měl dokonce u Rapida 2014 řešeno na záruku.
  8. I když nehraje roli použití ve městě, stejně kvůli tomu bych zvolil Rapida, do města je agilnější, líp se s ním parkuje a diesel do města na krátké jízdy je nesmysl. Nákladově díly a opravy OIII, a ještě k tomu diesel, budou vyšší.
  9. Návody vždy obsahují popis v úplně full výbavě, co dané auto může v daném MR umět. Takže pokud auto má dešťák, umí nejspíš automaticky rozsvítit světla po cca šesti setřeních jdoucích v jedné řadě za sebou. Vždycky to tak bylo. Pokud má samozřejmě automatické svícení. Pokud něco z toho nemá, tak to neumí. Návody taky popisují tempomat, speed limiter, asistent jízdních pruhů a podobné další blbiny a máte je v autě? Třeba ne a přesto v návodu jsou uvedeny. Víte co by to bylo variant návodů, kdyby měli tisknout různé kombinace výbavy?
  10. To je pěkné řešení s tím konektorem! Já když jsem dělal úpravu lampičky, tak jsem se bál kontakt vůbec ohnout, aby se náhodou "neodfoukly" od plošného spoje.
  11. To máš Tomáši gynekologickou ruku.... 🤣. Jinak poznatek o torpedu. Když jsem opravoval lemy pro pirelku na hraně plastu torpeda, tak než barva zaschla, jel jsem jednu jízdu bez panelu torpeda a té těsnící pirelky. Ten šicí stroj vpředu byl neskutečně slyšet!
  12. Závada bude nejspíš v podvolantovém kroužku. To je díl pod volantem, kde je taková plochá spirála, která převádí signály do komponent, umístěných na volantu. Nejspíš došlo k jejímu poškození. Při každém sundání volantu a pracech na sloupku se musí podvolantový kroužek zajistit proti rozložení, protože na místě ho drží právě volant....
  13. Tak to je fajne! Docela mě taky překvapuje použití stejného tlačítka,jako u catvision světla. O to snazší instalace diody.
×
×
  • Vytvořit nový...