Ahoj, tak já také přispěji. Výroba auta únor 2020, do provozu červen 2020, na dovolené v Řecku, cca 1750km od domova. Závada, řadi pouze R, 2,3,4,6.. stalo se po cca 4 dnech stani na sluníčku. Nastartování, par vteřin stani na volnoběhu a ejhle. Následoval odtah vozidla přes pojišťovnu zpět do ČR. Závada P072C... Chyba nesla smazat, diagnostika pri nastaveni noveho zauceny prevodovky napsala, ze ukon nelze provést. Z prevodovky se ozvalo par svaknuti. Vyměněna mechatroniky od lidí z internetu od 20 tis až po 37 tis. Fakt jsem nevěděl co vybrat. V autorizovaném servise výměna za 37 tis bez DPH. Bylo rozhodnuto, nájezd 111 tis, pravidelný servis v autorizovaném servise. Jednou přetažen servis. Místo 60 tis, 64 tis. Kulance neuznána. Teď, měsíc o půl od výměny mechatroniky, najeto 2,5 tis km a chyba znovu, pri nastartovani a stani par vterin na volnobeh.
Vypnutí nastartování nepomohlo. Nastarovani po cca 3 hodinách a svítila jen závada na motoru. Auto radilo najednou normálně. Nicméně opět závada P072C.. Chybu jsem smazal a najeto tedy zatím jen cca 100km ale zatím vše v cajku. Jen si říkám, že mechatronikou to jako takovou asi nebude. Musí dojít k něčemu jinemu, co asi ji porouchá. Nesetkal se s tímto někdo? Mám na to 2 roky záruku ale pochybuji, že mi ji vymění...