-
mkaba začal sledovat Vypnutí ostřikovače světel , Natočení volantu podle zatížení ve voze a Geometrie
- Problémy s Tapatalkem
-
Vrzání spojky
Ahoj, tak tohle vrzání spojky u zahřátého motoru se u mě už objevilo taky (sice ne Fabia1 ale Roomster, každopádně spojka bude asi podobná) Řekl bych, že je to vrzání a skřípaní dohromady a projev je úplně stejný jak zde popisujete. Za jízdy to slyšet není, ale v pedálu to lehce cítit je a když stojím někde od čeho se zvuk odráží tak to slyšet už je. Vrzání se ozve až po zahřátí motorového prostoru a zvuk vychází z místa viz foto, takže to není od pedálu. V servisu mě řekli, že spojka je v pohodě a že tohle je bohužel vlastnost nějakýho válečku a promazat to nejde (zřejmě to co tady už popisujete). Když zastavím v garáži po delší jízdě a hlavně teď v létě, tak ten vrzající zvuk při pomalým pohybu pedálem je fakt otravnej až děsivej [emoji51][emoji846] ale po vychladnutí to zmizí, jak zvuk tak projev na pedálu. Na krátkých trasách do 10km, kdy se motor moc neohřeje, to nedělá. Auto je po záruce, takže to asi zatím nebudu řešit, ale kdyby byl nějaký nápad jak se toho rozumnou cestou zbavit, tak budu vděčný za každý poznatek [emoji6]
-
Motor 1.4 16V 63 kW
Servis! Tady to nevyřešíš [emoji6]
-
Cvakání přístrojovky
Oživím téma :-) při startování mě taky pod volantem něco cvaká, zřejmě nějaký relé. Všimnul jsem si toho až teď v zimě. Dělá to hlavně u studeného motoru. Auto jinak startuje normálně. Baterie je v autě 5 let od výroby, nemůže to znamenat, že se blíží její konec? Podle toho jak točí se startérem mě ale nepřijde, že by umírala :-)
-
1,4 16V 63 kW, opakovaný studený start
Tak dneska mě potkala divná věc, dopoledne když jsem vyměnil gumy na zimní, otočím klíčkem a nic, jenom točil startér, skoro jak na prázdno. Asi po 7 pokusech už jsem chtěl volat Škoda Assistance. Zkusil jsem to radši ještě jednou, točil jsem startérem delší dobu a najednou to po pár škobrtnutí naskočilo. Pak už se to neobjevilo, ani po delším stání. Přitom nádrž je plná, baterka ok, venku bylo kolem 9 stupňů... zajímavé [emoji848]
-
Zapojení autokamery - volba pojistky, napětí
Není zač [emoji6]
-
Zapojení autokamery - volba pojistky, napětí
Propojil jsem kameru na pojistku ohřevu sedaček, adaptér jsem dal do boku palubky, mínus jsem připojil na šroub co drží kus palubky s kostrou, a kabel táhnul sloupkem. Když budeš hodně šikovnej, tak sloupek ani nemusíš sundavat a hezky tam kabel zapadne. Funguje to parádně, jenom jsem musel koupit jinej adaptér a lepší kabel než je na obrázku, protože docházelo k rušení rádia. S novým je vše ok.
-
Chladící kapalina od výroby
Třeba netěsní víčko a rosí to okolo něj a to pak steče po nádržce. Uvidíš, sleduj to. Nebo zajeť do servisu, oni ti to nátlakují a dozvíš se víc.
-
Chladící kapalina od výroby
Taky jsem si ničeho nevšimnul, ale voda pozvolna klesala. V servisu mě říkali, že ta prasklinka byla pod nasunutou hadicí a tam si to pomalu a nepatrně ukapávalo.
-
Chladící kapalina od výroby
Měl jsem podobný problém, v servisu zjistili, že byla zespodu u vývodu do hadice lehce prasklá nádobka a kapalina tudy občas ukápla. Po výměně je klid ;-) Sice máme každej jiný auto, ale ty nádobky jsou podobný.
-
1,4 16V 63 kW, opakovaný studený start
Mám to úplně stejně. Od doby nového softu start hned na poprvé, žádný chcípnutí. Otáčky neřeším, jedu hned ;-) Občas si to teda při rozjezdu nepatrně škubne, ale to bude asi daň za bohatší směs. Odesláno z mého E6633 pomocí Tapatalk
-
Benzin v oleji 1.2 TSI
Tady to máš ;-) http://cloud.tapatalk.com/s/5d1f9892cdc2a/Kapkov%C3%A1%20zkou%C5%A1ka%20oleje.pdf Odesláno z mého E6633 pomocí Tapatalk
-
Benzin v oleji 1.2 TSI
Dobře, že jste to dotáhli takhle dokonce, ten výrok soudu je super. Celej ten příběh svědčí o tom, že tenhle motor má s benzínem v oleji velkej problém a oprava k ničemu nevede. Prostě omyl jménem tsi :-) Jenom nechápu, když vám soud dal za pravdu, že jste neodstoupili od smlouvy nebo nežádali výměnu. Samozřejmě sleva dobrá, ale auto s problémem vám zůstalo a co dál. Odesláno z mého E6633 pomocí Tapatalk
-
Benzin v oleji 1.2 TSI
Měl jsem to podobně, podobný nájezd a podobně to příbejvalo. Obávám se, že problém je celkově v motoru. Ale těžko říct, jestlipak je to konstrukční chyba, nebo to dělá sem tam nějaký kus. U mě na nic škodovka nepřišla a to se měnilo 2x čerpadlo, odlučovač oleje, měřili vstřiky, tlaky, auto bylo i v Ml. Bol. Hladina však vesele pořád stoupala. Škodovka po dlouhých tahanicích reklamaci uznala. Takže pokud je auto v záruce tak reklamovat a tlačit na výměnu. Pokud je auto mimo záruku, tak minimalizovat krátké jízdy a občas to protáhnout po dálnici, nebo auto prodat, nebo se na to vyprdnout, neřešit to a budoucnost ukáže. Třeba to motor zkousne ;-) Odesláno z mého E6633 pomocí Tapatalk
-
1,4 16V 63 kW, opakovaný studený start
Už týden mám nový soft. Ráno jsou ideální podmínky pro špatný starty co se zde popisují, ale motor naskočí úplně v pohodě na otočení kličku. Takže upgrade pomohl na jedničku ;-) Odesláno z mého E6633 pomocí Tapatalk
mkaba
Uživatel
-
Připojeno
-
Poslední návštěva