Přejít na obsah

signoflife

Uživatel
  • Počet příspěvků

    367
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

3 429 zobrazení profilu

Oznámení signoflife

  1. Zdravím, nemáte někdo obrázek/výkres řezu hagusem od Superba III. Dík.
  2. Já to tak mám ve služebním autě a je to otrava. Zastavíš u pumpy koupit pití a počítá ti to jako novou cestu. Nastavení v Supu s 2h. pauzou mi přijde lepší.
  3. signoflife

    Autobatéria

    Přesně tuto jsem koupil loni v březnu. Letos v červenci klekla, po nabití ještě asi 3x nastartovala a konec.
  4. Umí to pouze ferda25 přes VCP. Možná to umí ještě několik málo jednotlivců, ale o jiných nevím.
  5. Až na to, že ve světle není led pásek, ale plastový světlovod, který na konci/cích přiléhá k plošňáku se smd diodou. A já zase věřím tomu, že ve světle plošňák se žlutou smd diodou na blinkr nebude, stejně jako není plošňák s diodou v zadním světle na kufru pro pravou mlhovku.
  6. Tak jsem se nakonec rozhodl a zřejmě jsem dobře udělal. Škoda, že ne dříve. Výkon ze 111 na 129kW a kroutící moment z 351 na 432 Nm. Těch 351 v základu oproti deklarovaným 320 mě velmi potěšilo, to auto bylo od počátku příjemně živé, ale i tak znatelně ožilo
  7. A díly jsi si dodával sám, nebo se prostě někde vyskytly?
  8. Ano, ECO je lenoch. Nejvíce je to poznat na tempomatu, kdy přidává do nastavené rychlosti opravdu velmi zvolna, několikrát jsem si to omylem přepnul a pak jsem nadával, že to nejede. A ASF s bixenony to přepne jen na prosté přepínání dálka/potkávačky a vypne natáčení světel. Proto je pro plachtiče lepší nastavit mod individual a eco jen na pohon a ostatní podle gusta. Já tam mám pak světla normal, takže plná funkce a tempomat na sport, takže nezdržuju. U této kombinace to pak jede svižně i na ECO. Platí pro MR2016. To u TG 2018 je ECO ještě línější, až nepoužitelné. Navíc u něj nefunguje ta fičura s individuálním modem, takže plachtí jen na čisté ECO. S tím se jezdit nedá. Někde jsem tu četl, že to jde nakódovat, aby plachtil na individual nebo D, ale mě to ferda24 nechtěl udělat. Kdyby někdo věděl jak na to, budu rád. Mám origo VCSD i VCP, lze i dálkově.
  9. signoflife

    Superb III

    Výhody ŠKODA Plus Prodejní systém u certifikovaných prodejců Roční kontrola vozu zdarma Značková záruka ŠKODA AUTO Rychlé vyřízení formalit na jednom místě Výkup vašeho stávajícího vozu Tak by to ale neměli fotit na pozadí Škoda Plus, ne? Jak už z důvodu absence záruky, tak i z důvodu té případné manipulace jako pomůcky.
  10. Je tam našroubovaný takový šroub s koulí místo hlavy a ten zapadne do díry s pružinkou, viz foto. Po povolení matek v kufru jen za světlo zatáhnout dozadu, vyskočí to z té díry. Při montáži zpět zase jen nacvaknout na ten šroub.
  11. Takže je předpoklad, že když se mi ta samá závada projevuje na Tiguanovi, je také baterie v pánu?
  12. tak, já to sám dělat nebudu.....
  13. To gratuluji, ale to asi nebude úplně běžné? Já bych to chtěl do 2 aut a u mého dodavatele dílů je za 7899,- jeden. Za 2800 by to byla paráda. Po bazarech jsem nekoukal. Dík za odkaz.
×
×
  • Vytvořit nový...