Super zhrnutie @Bubaq , tak nejak som si to aj predstavoval. A tiez sa mi priecia vsetky tie krcmove neinformovane reci, ktorych je tento topic uplne plny. Ale jedna vec sa stazujucim a cakajucim musi uznat a to je nezvladnuta komunikacia.
1. Preco musim otravovat dealera, aby som si pozrel stav objednavky? Na to moze byt jednoduche webove rozhranie na Skoda stranke, kde presne uvidim v akom je to stave a na aky W zaplanovane.
2. Preco nedostavam proaktivne notifikacie od Skody o zmenach stavu objednavky, bez toho aby som na nejaky web (ktory neexistuje) isiel stav sam skontrolovat?
3. Preco nie je jasnejsie komunikovane, ze vsetky terminy su absolutne orientacne a nech sa na to ludia vobec nespoliehaju a neupinaju? Maly disclaimer zobrazeny v Konfiguratore je absolutne nedostatocny. Toto je ale skor problem dealerov ako samotnej skody, ale verim ze sa da s nimi dohodnut a nastavit profesionalnu a hlavne zjednotenu strategiu komunikovania casovych udajov. Lebo to nie je normalne aby som dosiel 3 roznym dealerom a kazdy mi povedal iny cas, kolko sa aktualne caka na nove auto.
4. Preco som od dealerov dostal rozdielne a zmatocne informacie ohladom garancie ceny? Jeden mi povedal ze cena je garantovana, dalsi dvaja dealero mi povedali, ze garancia plati len na najblizsie 2 zdrazenia. Pri trende menenia cenniku 2-3x rocne a cakania na auto 12-18 mesiacov, by pri takomto pravidle ziadna garancia neplatila. Doteraz som sa nedopatral ako to teda naozaj je. Ale co ma sokovalo, ze ked som si prisiel po auto, tak dealer pozrel do pocitaca do slovami "Este skontrolujem, ci ta garancia naozaj ostala garantovana". Som vyvalil oci, lebo ja som na auto cakal iba 3 mesiace a prebehlo len 1 zdrazenie. Vobec to nepridava na dovere zakaznika
Fuckupy sa deju, logistika a vyroba je zlozita, krizy existuju, vsetko sa to da pochopit a prepacit (ak nie je clovek notoricky krcmovy stazovatel na vsetko), ale len ak existuje uprimna komunikacia, dovera medzi predajcom a zakaznikom a hlavne realisticke ocakavania.