Únor 6, 201411 r V zime pri -4st.C? Potom v lete, pri +35st.C budú ventilátory chladiť "čosi v motorovom priestore" až do vybitia akumulátoru? Inak bol som sa spýtať v predajni, vraj je to normálne....robí to vraj aj na Oktávii. Prečo, nevedia ani oni.
Únor 7, 201411 r Pýtal som sa. Nie je to závada. Ani výpadky chodu motoru po zaradení dvojky, ani trhanie stieračov pri vypnutí motoru.... Záver - paranoidný vodič. Aj by som to reklamoval, ale keď si predstavím, že budú hľadať závadu o ktorej nie sú presvedčení, že je závadou, tak tú procedúru radšej oželiem. Motor vrčí, svetlomety svietia, stierače stierajú - teda- auto autuje....čo viac by sme ešte chceli.
Únor 8, 201411 r A jsme zase u toho, že majitelé nečtou manuály k vozidlu - běžící ventilátory a cuknutí stěračů (přestavují se kvůli menšímu opotřebení stírací lišty) a fůra dalších věcí, na které se tady lidi ptají, tam jsou popsány... Přemýšlet nad tím, jestli to má skutečný význam nemá smysl - prostě to tak výrobce udělal. Tečka.
Únor 13, 201411 r Isteže - to, aby motor DPF regeneroval studený nemá logiku - či už je zanesený, alebo len "preventívne" (o tom som fakt nevedel). Zároveň je otázka, ako dlho musím za studena chodiť v mestskom režime (tak, že sa motor nikdy nezohreje na prevádzkovú teplotu), aby mi začala svietiť kontrolka DPF. Má to niekto odsledované? Ak sa jedná o súčasť procesu regenerácie - čo tie ventilátory po zastavení motoru vlastne chladia? Mne to stále vychádza na okruh kvapalinového chladenia a čidlá v ňom, špeciálne na chladiči. Když už to kontrolka svítí, tak musíš udělat úplnou regeneraci filtru.Tzn. projet několik km stálou rychlostí ideálně 80km/h na pětku do té doby,než kontrolka zhasne.
Únor 15, 201411 r Nikdy mi žiadna kontrolka nesvietila, nechodím ako prasa, striedam režimy mestské s dlhšími jazdami, tak, ako v návode doporučujú. Píšu tam aj to, že "ventilátory chladiča môžu pri regenerácii a nejaký čas po nej bežať niekoľko minút"...z toho dedukujem, že motor si rieši regeneráciu automaticky bez toho, aby to vodičovi nejak signalizoval. Má to tak byť, ako uvádza Pawouk.
Únor 18, 201411 r Pri hľadaní "pravdy" som sa dopracoval v jednom autoperiodiku k súvisiacej informácii - pri hodnotení temer identického koncernového motora VW EA 288 (1.6TDi) - dáva sa aj do Yeti-ho - sa uvádza , že: "...motor 1.6 TDi prekvapí častým spúšťaním ventilátorov chladenia. Ide o súčasť procesu pasívnej regenerácie filtra pevných častíc..." Táto jednoduchá veta by mi bola od značkového servisu úplne stačila. Vysvetlenie je teda na svete.
Únor 18, 201411 r Já bych řekl, že EA 288 1.6 TDI CR se do Yetiho nedává. Zatím je pouze v OIII. Pro Yetiho je určena předchozí generace těchto motorů.
Květen 9, 20178 r Táák poslužebních benzínech TSI, jsem dostal 4-okou oktávku s 1.6 TDI, po víkendu dojedu a 2 dny po sobě to hučí po vypnutí jak tryskáč cca 5 minut (popojíždění po městě a okolí 2x20km) Díky radám zde i ze servisu bylo řešení prostě to projet, regenerace se zapla po cca 10-15 km při 90C vody (teplota oleje podle budíku CML byla něco okolo 80-100) Bylo potřeba ujet cca 30-40km než se to provedlo (vždy jsem po cca 15km zastavoval a čekoval co dělají vrtule). Čili než začnete plašit jako já dejte si výlet 30-60km a samo to přestane, překvapilo mne, že už při tak nízkém nájezdu (měl jsem cca 2500km). Mrzí mě, že ten supr kompjůter co řve kvůli každý blbosti neřekl půl slova. Projevy: zvýšený volnoběh, místo 800-900 je to zhruba 1000-1100, hučí větráky i při zapnutém motoru (slyšet hlavně zvenčí), Pokud dojedete větráky hučí cca 4-5 minut po vypnutí motoru - nedoběhlá rege, doporučuji raději projet, jinak mi to dělalo v klidu celý víkend (když jsem jezdil po městě) v motorovém prostoru smrad spáleniny (decentně i v boudě, hlavně při verglování s větráním). !!!Nesvítí žádné chybové kontrolky, teplota motoru a oleje dle budíků v normálu!!! Upraveno Květen 9, 20178 r od mlok69
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.