Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

  • Autor

Tak predsa si mal chytene tesnenie pod hl. dobre že si neodkladal opravu že ťa to nenechalo na ceste.

JJ..bylo načatý no, po zkušenostech už dělám vše raději předem:D to se dá aspoň naplánovat

  • 3 týdny později...

čus chlapi tak jsem měl fábii na opravě. dělal mi těsnění pod hlavou a těsnění pod víkem ventilů, výměna oleje, olej. filtr, srovnání hlavy o 4mm, cena 3500kč. myslíte že je to dobrá cena nebo moc?

díky

já byych řekl že je to dobrá cena, ale to srovnání o 4mm je bych řekl moc

hele nevím to tvrdil, olej je tam nějaký delphi 10w40 jinak mi tvrdil že to těsnění pod hlavu díky tomu že se srovnávala o 4mm tak je takové tluščí... tak nevím

nejdříve když jsem to tam dával počítal jsem s částkou kolem 2000kč a pak najednou 3500kč ale že je v tom srovnání hlavy.. takže tak.

To si asi špatne pochopil to bude iba 0,4mm.

hm je to možný říkal jsem si že je to skoro půl centimetru .. a že by to bylo dost..

  • 2 týdny později...

Zdravim,

tenhle problém jsme měl také. Nejdříve mi asi měsíc neucházela žádná kaalina, pak se začalo ztrácet malinko a ted poslední měsíc už jsme doléval celkem přes litr, takže uvidíš.Záleží, kdy to těsnění taky bylo dělané prej. Pokud nebylo posl. 5-6 let dělaný, je možný, že bude načatý. Jinak ve víčku by měl být nějaký přepouštěcí ventil, který by tlak měl odpouštět. Já to měl taky po každé jízdě hrozně natlakovaný,ale nejspíše mi to dělalo to těsnění pod hlavou. Po každé jízdě jsme odpouštěl a měl jsme trochu klid, pač to neutikalo tolik. Teď mám sice novou nádržlku ,ale staré víčko, tak doufám, že to bude OK. Max. zkus koupit nové víčko, stojí asi 100,- (V ČR) :) a pak uvidíš

tak som kupil nove vicko.

nasiel som ruzove krystaliky na spojoch hadic na plynovom reduktore. utiahol som pasky, pre istotu uplne vsetky co tam daval plynar. ubytok chladiacej kvapaliny sa mi zda mensi, ale predsta stale je.

uz som z toho jelen, kua. furt tlak v systeme. divne, ze ani to nove vicko to neodfukne. a zaujimave, ked povolim vicko, tak z tej prednej hadicky ktora vedie do spodu vyrovnavacej nadrzky unikaju bublinky!

dalsia vec: aj ked je motor dostatocne ohriaty napr. po 30 km jazde a vypustim pretlak, hned vzapati dalsou 30km jazdou sa system zase natlakuje. to je divne, myslel som, ze ked sa system raz ohreje a ja vypustim tlak, tak za predpokladu ze je tesnenie ok, by sa uz dalsou jazdou nemal tlak vyrazne zvysovat. predpokladam, ze za normalnych okolnosti LEN rozdiel teplot dokaze sposobit zmenu tlaku v uzatvorenom syteme, nic ine. preco vznika tlak aj pri viacmenej konstantnej teplote? tesnenie to pod hlavou bude asi K.O., dufam ze nic vaznejsie.

v najblizsich asi 14 dnoch sa chystam urobit repas hlavy koli ventilom, tak som zvedavy ci to bude robit aj s novym tesnenim. mozno to vicko aj odfukuje niekolko krat pocas jazdy, lenze to nevidim a ked k tomu pridem, furt je to na max. natlakovane.

skusal som uz aj vybrat ten O-kruzok z pretlakoveho ventilu aby tlak mohol volne unikat von. ale v otackach mi kvapalina vysplechuje cez tu prepadovu dierku. to je potom este vacsi ubytok nez ked je v systeme pretlak.

mate nejake napady cim inym by ten pretlak este mohol vznikat?

Bude to tesnenie hlavy.

  • 3 týdny později...

Asi si mal pravdu, od vcera mam nove tesnenie pod hlavou. Zda za v chladiacom system uz nie taky tlak. Tak uvidim ci sa prestane stracat chladiaca kvapalina.

  • 4 týdny později...

Taky jsem měl podobný problém, při chladnutí motoru si kapalina vždy upšoukla trochu do oleje. Při natlakování mi řekli, že těsnění je OK a je špatná pumpa. Vyměnili pumpu a bylo to stejný. Jelikož jsem v té době dělal do konstrukce aut, nechal jsem si prověřit u kamaráda ve Škodovce které těsnění je to pravé. Schválili pro prvovýrobu náš Temac a Slovinskou Tesnilu, Temac byl montován většinou v prvovýrob, byl asi levnější, ale Tesnila byla dlouhodobě lepší a trvanlivější. Sehnal jsem Tesnilu, víčko mám pořád čisté již vice než 3 roky. Jinak původní těsnění vypadalo OK a po vodě v motoru nebyla ani stopa, přesto bylo v háji. Ještě jsem musel vyměnit nádobku, jakmile se zamastí kapalina, začne v zlobit čidlo a to hlavně v zimě, teď přes 3 roky bez problémů.

  • 4 měsíce později...

Ahoj potřeboval bych poradit.Utíká mi kapalina na termostatu jak je ten spoj víko-skřín.Na podzim sem termostat menil ale všim sem si toho az nedavno.Zkoušel sem to dotahnout ale povoleny to nebylo.Tak a co ted??Mám koupit novou skříň s termostatem,nebo to jde nějak zasilikonovat nebo utěsnit,případně čím,aby to vydrželo teplotu??

mezi termostatem a skříní termostatu je takové těsnění gumové, zkus na to mrknout

Jj o tom těsnění vim,mohlo se nějak zkroutit??zkusim ho zkouknout a když bude ok jde nějak zasilikonovat,nebo budu muset vymenit celou skrin??

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.