Publikováno Prosinec 26, 201014 r Ahoj kolegové, mám dodělávané vyhřívání sedadel v octavii I MR 2003, origo dečky, origo kabeláž, origo ovladač, orig. relé 2 x č. 59 díl č. 1E0919533. Vyhřívání funguje, jen se mi zdá, že by ten nástup plného výkonu vyhřívání mohl být trochu rychlejší ( teď 3-4 min. ). Je nějaký významný rozdíl mezi relé č. 59 viz výše a dvojrelé č. 455 díl. č. 1U0919533 ? Je to jedno co tam je? Mám tam dát dvojrelé č. 455 ? Pomůžu si? Dík za rekace.
Leden 6, 201114 r nijak si nepomuzes, topeni v sedackach je ovladano pouze VYP-ZAP, zadna regulace vykonu tam neni, po natopeni na pozadovanou teplotu rele vypne
Leden 8, 201114 r Jinými slovy: buď topí na plný výkon nebo netopí vůbec. Regulace teploty se provádí pomocí doby zapnutí dečky. Takže pokud chceš vyšší topný výkon, musíš hrábnout do dečky... Což neradím... Dát topný drát o menším odporu sice teoreticky jde. Ale za to riziko popálení to nestojí...
Leden 8, 201114 r jeste muze zmerit pri zaplem vytapeni napeti na konektoru u sedacky (nic nerozpojovat, aby tekl proud do decky), pokud tam nebude 13,5V, tak zkontrolovat vsechny spoje, ocistit kontakty rele
Leden 8, 201114 r Ahojky, mě nevyhřívá dečka u řidiče a když vyloučím to že není vadná, jaká jiná příčina by to mohla být?? Špatný spínač? relé??Díky za odpovědi
Leden 21, 20205 r Ahoj, trochu oživím téma. Mám O1 2003 Ambiente, a v něm mám výhřev sedadel. Když jsem auto přebíral, tak jsem zkoušel několiktát vypínat a zapínat výhřev sedačel. Levá strana vždy při posunutím potenciometru z 0 na 1 krásně cvaklo relátko, ale při otočením potenciometru pro pravou stranu, v relátku chrastilo (asi opálené kontakty- plíšky uvnitř relé?), ale výhřev se zapl.. uběhla nějaká doba, a pak to přestalo chrastit a jen cvakalo relé a sedák hřál. Včera jsem zapl pravý sedák, a už v tom relé ani necvakne a sedák nehřeje. Levá strana jede v pohodě. Hledal jsem na netu a našlo mi to že jsou dva typy relátek: 1) každý sedák má své relé ( moje 06.2003 by měla mít dvojité) 2) oba sedáky jsou pod společným relé 1U0 919 533 Relé by mělo být pod volantem. Popřípadě nemohl odejít potenciometr pro ovládání? Děkuji všem
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.