kokta7 Vloženo 5. Květen 2014 Vloženo 5. Květen 2014 už si někdy viděl že by si ve vyšších otáčkách přetočil motor? asi těžko ... s rozvody je akorát problém při studeném startu, takhle to většině vždy přeletělo.. takže když ti třeba auto 7 dní stojí, tak ti spadne tlak oleje a může to přeletět... u nových verzí napínáků těžko říct no. Citovat
e1. Vloženo 5. Květen 2014 Vloženo 5. Květen 2014 Veď ja netvrdím, že pri vysokých otáčkach má preskočiť reťaz. Myslel som to tak, že pri dobrej úprave sa menia hodnoty postupne od nízkych k vysokým otáčkam, takže pri bežnej jazde do 2000-3000 rpm je auto ako sériové a potom postupne od 3000 sa hodnoty menia a auto je oproti sériové výkonnejšie hlavne medzi 4000-6000 rpm, takže keď je vyšší výkon naozaj potrebný (tj. predbiehanie, rýchla jazda, atď.). Citovat
v.m@rek Vloženo 6. Květen 2014 Vloženo 6. Květen 2014 na vyssý vykon medzi 4000 - 6000 ot. sa mozem vykaslat, tocit ten motor do takých cisel je dobra debilina.... Citovat
e1. Vloženo 6. Květen 2014 Vloženo 6. Květen 2014 na vyssý vykon medzi 4000 - 6000 ot. sa mozem vykaslat, tocit ten motor do takých cisel je dobra debilina.... Tak si kúp naftu. 3 Citovat
Vassek Vloženo 7. Květen 2014 Vloženo 7. Květen 2014 točit motor je debilita Tak jezdi radši na kole 1 Citovat
v.m@rek Vloženo 8. Květen 2014 Vloženo 8. Květen 2014 (editace) ty tocis bežne 4000 - 6000? bavíme sa o TSI-čku Editováno: 8. Květen 2014, autor: Pawouk Necituj přímo předcházející příspěvek! Citovat
v.m@rek Vloženo 8. Květen 2014 Vloženo 8. Květen 2014 Tak si kúp naftu. mam aj naftu... mat benzin neznamena tocit 6000 Citovat
e1. Vloženo 8. Květen 2014 Vloženo 8. Květen 2014 Ak chceš naozaj výkon a dobré zrýchlenie, a nie iba to aby ťa to zatlačilo do sedadla, tak musíš ísť do otáčok. Kvôli výraznému efektu turba medzi 2000-4000 sa pocitovo každému zdá, že nad 4000 to netiahne, ale opak je pravdou. 1 Citovat
Pawouk Vloženo 8. Květen 2014 Vloženo 8. Květen 2014 mam aj naftu... mat benzin neznamena tocit 6000 Nastuduj si křivku výkonu tvého motoru a tam uvidíš, že maximální výkon je (světe div se) při 4800 rpm. Nepleť si to s točivým momentem. A a no, já někdy točím TSI až k 5000 ot. (dál to u 1.2 TSI 63 kW skoro nemá smysl - je tam znát citelné zvadnutí, zatímco 1.4 TSI 90 kW jede až skoro do 6000 rpm). Citovat
lukino200 Vloženo 8. Květen 2014 Vloženo 8. Květen 2014 (editace) Když nějak rychleji předjíždím tak taky TSI točím na 5000 rpm.....po přeřazení na další stupeň sou otáčky aspoň zase výš Editováno: 8. Květen 2014, autor: Pawouk Necituj přímo předcházející příspěvek. Citovat
v.m@rek Vloženo 8. Květen 2014 Vloženo 8. Květen 2014 Nastuduj si křivku výkonu tvého motoru a tam uvidíš, že maximální výkon je (světe div se) při 4800 rpm. Nepleť si to s točivým momentem. A a no, já někdy točím TSI až k 5000 ot. (dál to u 1.2 TSI 63 kW skoro nemá smysl - je tam znát citelné zvadnutí, zatímco 1.4 TSI 90 kW jede až skoro do 6000 rpm). Pawouk neboj rozdiel medzi Nm a kw poznam dobre, nemylim si to a viem aj kde je maximálny vykon v kw motora 1.2TSI, chcel som skor povedat ze max kw - zvycajne polozeny vo vysom spektre otacok, je v beznej premavke menej podstatne a uvytal by som skor chip, ktory krivku vykonu zmeni v nizsich otackach.... no ale tam sa zas dostavame naspat ku tomu ze prudky nastup krutaku od spodu tazko znasaju rozvody...atd. Citovat
Pawouk Vloženo 8. Květen 2014 Vloženo 8. Květen 2014 Jenže to s tvých příspěvků není až tak úplně zřejmé. Citovat
sytic Vloženo 31. Květen 2014 Vloženo 31. Květen 2014 Pánové, trochu tu utichlo téma chipování pro 1.2 TSI. Stále byste měli zájem se sejít ve více autech na "společný" chip? Citovat
lukino200 Vloženo 31. Květen 2014 Vloženo 31. Květen 2014 Přemýšlím o tom furt...ale mám z toho obavy Citovat
sytic Vloženo 31. Květen 2014 Vloženo 31. Květen 2014 Ale změny na továrních 77 kW by ses nebál, ne? Citovat
standavfr Vloženo 31. Květen 2014 Vloženo 31. Květen 2014 Co by to asi stálo takhle hromadně? Citovat
miklisek Vloženo 1. Červen 2014 Vloženo 1. Červen 2014 Těch 77kW sériových bych asi taky "riskl" 1 Citovat
standavfr Vloženo 1. Červen 2014 Vloženo 1. Červen 2014 Ten motor se liší jen softwarem,není čeho se bát.Těch 105 koní a 200 nm je rozumný kompromis. Citovat
sytic Vloženo 1. Červen 2014 Vloženo 1. Červen 2014 Přesně tak... Při přechodu na 77 kW variantu se není čeho bát Co se týče ceny, na jaře nám nabízel místní člen fóra z motorpower, že by nám udělil slevu, ale nemůže za den udělat víc, než tři až čtyři auta, pokud si dobře pamatuji, protože nejsou firma, která tam prdne chip jen tak na parkovišti, ale přistupují k autům individuálně Snad se tu znovu objeví Citovat
lukino200 Vloženo 1. Červen 2014 Vloženo 1. Červen 2014 Asi bych do těch 77 kw šel...já myslel že uvažujete o těch 90 kw softu...... a cena tedy? Citovat
sytic Vloženo 1. Červen 2014 Vloženo 1. Červen 2014 Můžeme oslovit motorpower jako větší skupina, pak se zkusit domluvit na termínu (navrhuji začátek července), třeba budou nakloněni hromadnější úpravě jednoho typu motoru v rámci jednoho dne Kdo byste tedy měl zájem? a) sytic unuc c) standavfr Citovat
standavfr Vloženo 2. Červen 2014 Vloženo 2. Červen 2014 Sytič-tak to můžem skusit,jen s tím termínem to u mě bude trošku horší,jsem jihočech a momentálně dlouhodobě marodím,tak nejsem moc schopný něco moc plánovat. Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.