Přejít na obsah

Chiptuning 1.2TSI


Doporučené příspěvky

Vzhľadom na to, že ja mám 77 kW (CBZB) verziu a na brzde mi bol nameraný normovaný výkon 76 kW, nepredpokladám, že by 63 kW (CBZA) verzia mali viac (maximálne +/- 1-2 kW), hlavne keď existuje ďalšia, o málo výkonnejšia verzia tohto motora v Pole ktorá má 66 kW (CBZC).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já teď "testuju" powerbox který oblbuje tlak turba. Musím říct že auto jede jak prase.. Mám záruku, zatím to nechci čipovat, ale vy co jste rozhodnutí, běžte do toho - myslím upravit mapy.. Pujdu za 3 roky možná k Motorpowerovi nebo ke svému dvornímu Moravia tuning.. Jako pro představu jsem koupil krabičku, ale uvidím jak dlouho s ní budu jezdit. Mám strach že lehne turbo. Jinak nárust fakt dobrý..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ještě pár dní s tím pojezdím ať nedělám závěry, ale jako poznat to je dost.. To bude tlak jak hovado asi.. Ale co se dělá přeprogramováním, stejně se zvedne mimo jiné i tlak ne? A krabička zkreslí hodnotu a dál je to jak? Z čeho si pak jednotka dopočítá poměr nebo reálný tlak, lambda nebo váha vzduchu nebo je tam ještě čidlo na sání? Protože jenom přidání vzduchu je k ničemu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Krabička ojebe signál pro ŘJ z tlakovýho čidla (jako by čidlo signalizovalo nižší tlak), regulace tak zabere pozdějc = z turba jde do spalovacích prostorů vyšší tlak = hustší vzduch než bez krabky, s větším váhovým množstvím kyslíku na jednotku objemu než před ojebem.

 

Lambdasonda ve vejfucku načenichá zbytkovej nespotřebovanej kyslík, tlakový čidlo přes ojebávací škatulku hlásí do ŘJ "tlak OK", tak si oblbnutá ŘJ myslí, že je málo beneli - a přidá.

 

Výsledkem je stav, podobnej "stavu před podložkou" - turbo tlakuje víc už v nižších točkách motoru, než by tlačilo podle programu určenýho továrním softem (a podložkou v regulaci)...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ani mně nepřipadne že tlačí už od nižších otáček, do 2 tis je to stejně o ničem, ale pakt to vystřelí a táhne až do omezovače. Tlak bude vysoký podle zvuku turba, je to slyšet dost..

O kolik se zvedá tlak? Tady je napsané že je nastaven na + 150mbar. Je tam ještě malý trimr na doladění, max 1 otáčku přidat a nebo až 2 otáčky ubrat. Mám přidáno necelé 0,5 otáčky od původního nastavení, pak už padá do nouzáku.

Editováno: , autor: mx6
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To turbo potřebuje nějaký minimální otáčky, aby začalo tlačit = musí mít určitej minimální průtok plynu. Proto do určitejch toček motoru nezabírá - prostě jeho tlakovej příspěvek se v sání neprojeví. A ten pád do nouzáku znamená, že už má moc vzduchu a vstřikovače nestíhají navalit dost šťávy = indikuje tím "poruchu dodávky paliva", protože si ŘJ myslí podle signálu lambdy, že je přicpanej vstřikovač nebo podobná závada v dodávce beneli...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Včera jsem se s tím hrál a teď to mám tak na max bych řekl.. Nevím kolik má turbo rezervu, to by musel říct nějaký mistr od řemesla. Chipováním se stejně taky určitě zvedá tlak turba u benzínu. Přece není možné jenom přidat palivo jako "prasácky" u nafty.. Určitě i Motorpower přidává tlak, pravda?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mě jdou oba, výsledek pěkný, ale už bych se bál o dlouhodobou životnost nejen řetězu. I když se to vše dimenzuje s určitou bezpečností na vyšší výkon a krouťák.. těch 204 Nm už je to dost.

 

Celkem by mě zajímalo jaký to bude mít vliv na spotřebu  :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jojo ten proklatý update

 

tak už jsem najezdil 570km a to auto je jak na steroidech :) parádně se s tim předjíždí.Už žádně podřazování na 4st.Příští týden mě čeká dálnice,tak uvidíme jak bude pružný motor v rychlostech od 130km/h :)

edit: jestli já měl 71kw místo 63kw, tak 77kw bude mít něco přes 85kw a těch +-8-10kw co by byla připradná úprava už motor nijak zásadně neohrozí.Já sem se toho fakt nebál ohledně životnosti motoru.Jediný strach jsem měl z provedení a případným grafem průběhu chipu.

 

Určitě diametrálně odlišný přístup,zázemí a znalost v chiptuningu než autochip ,powertec a další.Podloženo osobní zkušeností.No teď už mam v ruce 4té chipované auto.

Editováno: , autor: azriel
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no cena byla taková jaká byla dohodnuta zde na foru.Jestli s takovou cenovkou bude motorpower dál chipovat po zkušenosti semnou :D záleží na něm.Určitě podmínka je už přijet s verzí softu 9852 --- OPRAVENO !!! 

 

Video neni problém,ale to musíš zkusit sám.Jestli to máš blízko na okr KH,KOL,NYM,PO tak tě svezu a můžeme reálně porovnat někde na letišti.

Chod motoru zkresluje řetěz,který mi budou preventivně měnit za cca 2tis km ,protože tam mam původní a už začíná cvakat.Takže mam chip a bude nový řetěz,tak se ukáže životnost řetězu v reálu a ne u zajetých a defakto vytahaných kusů.

Editováno: , autor: azriel
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...