Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

už si někdy viděl že by si ve vyšších otáčkách přetočil motor? asi těžko ... s rozvody je akorát problém při studeném startu, takhle to většině vždy přeletělo.. takže když ti třeba auto 7 dní stojí, tak ti spadne tlak oleje a může to přeletět... u nových verzí napínáků těžko říct no.

Veď ja netvrdím, že pri vysokých otáčkach má preskočiť reťaz. Myslel som to tak, že pri dobrej úprave sa menia hodnoty postupne od nízkych k vysokým otáčkam, takže pri bežnej jazde do 2000-3000 rpm je auto ako sériové a potom postupne od 3000 sa hodnoty menia a auto je oproti sériové výkonnejšie hlavne medzi 4000-6000 rpm, takže keď je vyšší výkon naozaj potrebný (tj. predbiehanie, rýchla jazda, atď.).

na vyssý vykon medzi 4000 - 6000 ot. sa mozem vykaslat, tocit ten motor do takých cisel je dobra debilina.... 

:D

na vyssý vykon medzi 4000 - 6000 ot. sa mozem vykaslat, tocit ten motor do takých cisel je dobra debilina.... 

 

Tak si kúp naftu.

:D točit motor je debilita :D Tak jezdi radši na kole ;)

ty tocis bežne 4000 - 6000?   bavíme sa o TSI-čku

Upraveno od Pawouk
Necituj přímo předcházející příspěvek!

Tak si kúp naftu.

mam aj naftu... 

mat benzin neznamena tocit 6000  :kol-28:

Ak chceš naozaj výkon a dobré zrýchlenie, a nie iba to aby ťa to zatlačilo do sedadla, tak musíš ísť do otáčok. Kvôli výraznému efektu turba medzi 2000-4000 sa pocitovo každému zdá, že nad 4000 to netiahne, ale opak je pravdou.

mam aj naftu... 

mat benzin neznamena tocit 6000  :kol-28:

Nastuduj si křivku výkonu tvého motoru a tam uvidíš, že maximální výkon je (světe div se) při 4800 rpm. Nepleť si to s točivým momentem. A a no, já někdy točím TSI až k 5000 ot. (dál to u 1.2 TSI 63 kW skoro nemá smysl - je tam znát citelné zvadnutí, zatímco 1.4 TSI 90 kW jede až skoro do 6000 rpm).

Když nějak rychleji předjíždím tak taky TSI točím na 5000 rpm.....po přeřazení na další stupeň sou otáčky aspoň zase výš 

Upraveno od Pawouk
Necituj přímo předcházející příspěvek.

Nastuduj si křivku výkonu tvého motoru a tam uvidíš, že maximální výkon je (světe div se) při 4800 rpm. Nepleť si to s točivým momentem. A a no, já někdy točím TSI až k 5000 ot. (dál to u 1.2 TSI 63 kW skoro nemá smysl - je tam znát citelné zvadnutí, zatímco 1.4 TSI 90 kW jede až skoro do 6000 rpm).

Pawouk  neboj rozdiel medzi Nm a kw poznam dobre, :) nemylim si to :) a viem aj kde je maximálny vykon v kw motora 1.2TSI, chcel som skor povedat ze max kw - zvycajne polozeny vo vysom spektre otacok, je v beznej premavke menej podstatne a uvytal by som skor chip, ktory krivku vykonu zmeni v nizsich otackach.... 

no ale tam sa zas dostavame naspat ku tomu ze prudky nastup krutaku od spodu tazko znasaju rozvody...atd.

preto som to radsej objasnil :)

  • 4 týdny později...

Pánové, trochu tu utichlo téma chipování pro 1.2 TSI. Stále byste měli zájem se sejít ve více autech na "společný" chip?

Přemýšlím o tom furt...ale mám z toho obavy :D

Ale změny na továrních 77 kW by ses nebál, ne?

Co by to asi stálo takhle hromadně?

Těch 77kW sériových bych asi taky "riskl"

Ten motor se liší jen softwarem,není čeho se bát.Těch 105 koní a 200 nm je rozumný kompromis.

Přesně tak... Při přechodu na 77 kW variantu se není čeho bát ;)

Co se týče ceny, na jaře nám nabízel místní člen fóra z motorpower, že by nám udělil slevu, ale nemůže za den udělat víc, než tři až čtyři auta, pokud si dobře pamatuji, protože nejsou firma, která tam prdne chip jen tak na parkovišti, ale přistupují k autům individuálně :) Snad se tu znovu objeví :) 

Asi bych do těch 77 kw šel...já myslel že uvažujete o těch 90 kw softu...... a cena tedy?

Můžeme oslovit motorpower jako větší skupina, pak  se zkusit domluvit na termínu (navrhuji začátek července), třeba budou nakloněni hromadnější úpravě jednoho typu motoru v rámci jednoho dne :)

Kdo byste tedy měl zájem?

a) sytic

B) unuc

c) standavfr

miklisek

Sytič-tak to můžem skusit,jen s tím termínem to u mě bude trošku horší,jsem jihočech a momentálně dlouhodobě marodím,tak nejsem moc schopný něco moc plánovat.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.