Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

To máš pravdu ale není po tom něco ˇˇzapsanéhoˇˇ v řídící jednotce? Přece jen bál bych se, aby to neodhalili...

To nemyslím, sice to funguje na principu, že to "lže" řídící jednotce o údajích ze senzorů, ale těch údajů je X za vteřinu a těžko se to bude všechno někde ukládat v paměti ECU. Možná max. posledních pár minut, ale když to vyndáš a než dojedeš do servisu, nemůže už tam po zkreslených hodnotách být žádná stopa.

Nebojte, ten motor nemá ani paměť závad.

Na starších autech paměť závad funguje takto:

Když je některý vstupní, nebo výstupní signál mimo očekávané hodnoty, zapíše se toto zjištění do paměti závad. Nelogují se tedy žádné průběžné informace. Když je power box udělaný dobře, tak zkresluje signál jenom tolik, aby to řídící jednotka nevyhodnotila jako chybu.

Předpokládám, že řídící jednotka TSI pracuje podobně.

Věřte že moc šancí na spokojený následující život nemá. Nejen ložiska na klice by musela vypadat jinak....

Myslím, že nejde tak o ložiska na klice, jak o tepelné namáhání pístů, turba atd.

Myslím, že nejde tak o ložiska na klice, jak o tepelné namáhání pístů, turba atd.

Proto těch pár teček

Teda pardon, ale mně to přijde jak v blázinci. Jaký ložiska, jaký písty a turbo? Proč má 1.2 TSI 77 kW větší výkon než 63 kW? Protože je jinak načipovanej, jinej rozdíl tam není! A je v zásadě jedno, jestli to udělaj přímo ve fabrice nebo někde v garáži, teda za předpokladu, že je to udělaný dobře. O ABC Tuning se nebavím, to pravděpodobně budou podvodníci.

Protože se probírá zvedání nad 77kW. A jak jsem zrovna já psal tak hodnoty co uvádějí jsou rozptylové hodnoty nadvýkonu fabriky. Nebudu to psát pořád dokola......

Sytic tu psal, že po čipu to může jet líp než 2.0 TDi. Což v podstatě může být pravda. Když tsi načipovaná na 77 kW bude mít ve skutečnosti 90 kW a TDi 103 kW v základu v reálu třeba jen 105 kW, tak při rozdílu hmotností fabia/octavia bude mít fabia větší jednotkový výkon na kg.

Těch cca 90 má i bez chipu :kol-28: :kol-28: :kol-28: :kol-28: :kol-28: skoro každá a chip má změřených 90 z čehož vyplývá že si chipem dokoupíš jen samolepku za nic....

Jo to má, ale pokud to koupíš jako 77. Ale řeč je o tom, že se to dá bez dostat i z 63. Že v tom ABC Tuningu prodávají teplou vodu o tom není pochyb.

Tak to V ABC asi už rozmotali soft 77kw. :kol-44:

  • 3 týdny později...

Kluci, mne to nejako nejde do hlavy. Vysvetlite mi to.

Ako može mat 1,2tsi 77kw nameraných 90kw?

Inak s tým čipom by som sa toho tiež bál. Presne ako hovorí Jakub N. 63 a 77 je rozdiel a robia ho seriovo. Určite si myslím že tam ešte nejaká rezerva na výkon bude, lenže nik nevie kde je strop. Ten motor je už bez tak malý, nik nevie ani aku bude mat vobec životnosť.

Ja mám sice "novší model" mne rozvody nemenili (vraj tie staršie retaze boli z ineho materiálu) ale podložku do turba mi dávali.

Jsme sice na chip vlákně, ale já mám to úplně poslední turbo vyměněném po totálním vysr.ní původního. Je to bezpodložková varianta a naopak já mám "úzké" rozvody a výměnu mám za 45000 už druhou :worthy .

A k tématu- 90kW je povětšinová naměřená hodnota s takovým rozptylem nahoru typickému pro turbo motory. Atmosféra to tak většinou nemá.

77kW jako papírová je krytí zadku výrobce pro případ měření při reklamaci uštvaného motoru. 63ky se zase blíží 77kW a ze stejného důvodu.

Půjdu reklamovat "to nejede", hodí to na brzdu a vzhledem k +- 5% povolené tolerance je pramalá šance že to bude 60kW nebo míň.

Parada. Bez tak mám nové auto a po prvých 500 km mi puká v naprave, s čím si servis už po x-ty krat reklamácie nevie rady a ešte sa mám bát aj o turbo či rozvody...

Ale vedel som do čoho idem. Kupujem si nový motor, ktorý nie je vychytaný, takže som skor pokusným kralikom pre dalšie generacie vodičov 1,2.

A tohoto by sa mal podla mna každý držať. Ak chcete čipovat, OK, ale nechajte ten motor aspoň pár rokov na pokoji, nech ho poriadne vyladia.

Ja som nad tým taktiež uvažoval, ale v končenom dosledku na čo, ked je výkon aj tak vyšší než je v papieroch. Kašlite na to. Ja som tiež nemal na 1,8 turbo, preto mám 1,2, ale teším sa z toho že mám super spotrebu a nízke povinné ručenie :kol-147:

U Ochcávky je na výber ďaleko pestrejšia paleta motorov, tak je možné vybrať menšie zlo, u Fabči je možné u benzínu vyberať len medzi horšou a ešte horšou alternatívou, teda medzi už síce zrejme odladeným a dostatočným 1.2 HTP, s typickým uchu nelahodiacim prejavom, ktorému vo vyšších otáčkach dochádza dych, alebo temperamentným 1.2TSI, kde je nutné brať do úvahy ešte jeho post-pubertálne nedostatky a veriť že dospeje v nenáladového siláka, vždy bez reptania ochotného odviesť požadovanú prácu.

Upraveno od lubikSK

U Fábie je na výber ešte 1,4 RS turbo kompresor, je v rovnakej cene ako Octavia 1,2 tsi elegance, lenže problém je v tom, že rozpočet na to nemá každý.

Motor 1,2 tsi so svojím výkonom, nie je vobec hanbou na ceste, dakedy sa chválil do nebies 1,9DTI 66kw

  • 2 měsíce později...

U Fábie je na výber ešte 1,4 RS turbo kompresor, je v rovnakej cene ako Octavia 1,2 tsi elegance, lenže problém je v tom, že rozpočet na to nemá každý.

Motor 1,2 tsi so svojím výkonom, nie je vobec hanbou na ceste, dakedy sa chválil do nebies 1,9DTI 66kw

To taky není dobrá volba. Tam zas tečou svíčky, jako by byly z vosku.

  • 4 týdny později...

To není žádnej chiptuning, to je nanejvejš power-box.... se vším všudy co s tím souvisí.

  • 2 týdny později...

Tak jsem se po dlouhý době podíval, co dělá pan "Cimbu" a začal nabízet chip na tyhle chrastítka za 15tis. s daní.

Kdo bude dělat pokusnýho králíka?  :kol-28:

Nežít jako kaskadér, být k motoru trošku fééééér..... Ou je, tohoto jsem nepříznivce dlouho...

Upraveno od Jakub Nabel

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.