Přejít na obsah

Chiptuning 1.2TSI


Doporučené příspěvky

To nemyslím, sice to funguje na principu, že to "lže" řídící jednotce o údajích ze senzorů, ale těch údajů je X za vteřinu a těžko se to bude všechno někde ukládat v paměti ECU. Možná max. posledních pár minut, ale když to vyndáš a než dojedeš do servisu, nemůže už tam po zkreslených hodnotách být žádná stopa.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na starších autech paměť závad funguje takto:

Když je některý vstupní, nebo výstupní signál mimo očekávané hodnoty, zapíše se toto zjištění do paměti závad. Nelogují se tedy žádné průběžné informace. Když je power box udělaný dobře, tak zkresluje signál jenom tolik, aby to řídící jednotka nevyhodnotila jako chybu.

Předpokládám, že řídící jednotka TSI pracuje podobně.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Teda pardon, ale mně to přijde jak v blázinci. Jaký ložiska, jaký písty a turbo? Proč má 1.2 TSI 77 kW větší výkon než 63 kW? Protože je jinak načipovanej, jinej rozdíl tam není! A je v zásadě jedno, jestli to udělaj přímo ve fabrice nebo někde v garáži, teda za předpokladu, že je to udělaný dobře. O ABC Tuning se nebavím, to pravděpodobně budou podvodníci.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Sytic tu psal, že po čipu to může jet líp než 2.0 TDi. Což v podstatě může být pravda. Když tsi načipovaná na 77 kW bude mít ve skutečnosti 90 kW a TDi 103 kW v základu v reálu třeba jen 105 kW, tak při rozdílu hmotností fabia/octavia bude mít fabia větší jednotkový výkon na kg.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Kluci, mne to nejako nejde do hlavy. Vysvetlite mi to.

Ako može mat 1,2tsi 77kw nameraných 90kw?

Inak s tým čipom by som sa toho tiež bál. Presne ako hovorí Jakub N. 63 a 77 je rozdiel a robia ho seriovo. Určite si myslím že tam ešte nejaká rezerva na výkon bude, lenže nik nevie kde je strop. Ten motor je už bez tak malý, nik nevie ani aku bude mat vobec životnosť.

Ja mám sice "novší model" mne rozvody nemenili (vraj tie staršie retaze boli z ineho materiálu) ale podložku do turba mi dávali.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jsme sice na chip vlákně, ale já mám to úplně poslední turbo vyměněném po totálním vysr.ní původního. Je to bezpodložková varianta a naopak já mám "úzké" rozvody a výměnu mám za 45000 už druhou :worthy .

A k tématu- 90kW je povětšinová naměřená hodnota s takovým rozptylem nahoru typickému pro turbo motory. Atmosféra to tak většinou nemá.

77kW jako papírová je krytí zadku výrobce pro případ měření při reklamaci uštvaného motoru. 63ky se zase blíží 77kW a ze stejného důvodu.

Půjdu reklamovat "to nejede", hodí to na brzdu a vzhledem k +- 5% povolené tolerance je pramalá šance že to bude 60kW nebo míň.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Parada. Bez tak mám nové auto a po prvých 500 km mi puká v naprave, s čím si servis už po x-ty krat reklamácie nevie rady a ešte sa mám bát aj o turbo či rozvody...

Ale vedel som do čoho idem. Kupujem si nový motor, ktorý nie je vychytaný, takže som skor pokusným kralikom pre dalšie generacie vodičov 1,2.

A tohoto by sa mal podla mna každý držať. Ak chcete čipovat, OK, ale nechajte ten motor aspoň pár rokov na pokoji, nech ho poriadne vyladia.

Ja som nad tým taktiež uvažoval, ale v končenom dosledku na čo, ked je výkon aj tak vyšší než je v papieroch. Kašlite na to. Ja som tiež nemal na 1,8 turbo, preto mám 1,2, ale teším sa z toho že mám super spotrebu a nízke povinné ručenie :kol-147:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

U Ochcávky je na výber ďaleko pestrejšia paleta motorov, tak je možné vybrať menšie zlo, u Fabči je možné u benzínu vyberať len medzi horšou a ešte horšou alternatívou, teda medzi už síce zrejme odladeným a dostatočným 1.2 HTP, s typickým uchu nelahodiacim prejavom, ktorému vo vyšších otáčkach dochádza dych, alebo temperamentným 1.2TSI, kde je nutné brať do úvahy ešte jeho post-pubertálne nedostatky a veriť že dospeje v nenáladového siláka, vždy bez reptania ochotného odviesť požadovanú prácu.

Editováno: , autor: lubikSK
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

U Fábie je na výber ešte 1,4 RS turbo kompresor, je v rovnakej cene ako Octavia 1,2 tsi elegance, lenže problém je v tom, že rozpočet na to nemá každý.

Motor 1,2 tsi so svojím výkonom, nie je vobec hanbou na ceste, dakedy sa chválil do nebies 1,9DTI 66kw

To taky není dobrá volba. Tam zas tečou svíčky, jako by byly z vosku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...
  • o 2 týdny později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...