Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Mám stejný problém se startem, odkaz s videem zde . Jestli prosím někdo ví, čím to může být, budu moc rád. Děkuji

Upraveno od daveik

Vyndat svíčky, prohlídnout, jestli nejsou zakarbonované, zkontrolovat celé zapalování, dál zkontrolovat po takovém několikanásobném startu, jestli jsou svíčky mokré od benzínu = jestli do válců jde palivo. Evidentně má snahu chytit, ale buď nemá napětí na svíčkách, nebo nedává palivo (pravděpodobnější).

  • Autor

svíčky nové, jde tam hodně benzinu (hodně směsi), takže auto, když déle stojí chytne na drc, ale motor úplně škube, když se dívám do zrcátka na výfuk, tak je tam ten nespálený benzín hodně vidět, až přidám plyn cca na 2 000ot už motor neškube. Směs by se měla nastavovat podle čidla teploty, nasávacího vzduchu, obě jsem vyměnil, ŘJ jsem dal taky druhou, nic nepomohlo. Mimochodem mám nové písty a válce, ale problém už byl předtím, ventily seřízené. A mám plyňáka, na plyn bezproblemu ale ten benzín mě štve. Děkuji za každou odpověď

Potom nechat zkontrolovat vstřikovače - jestli dávají správné množství. Pokud je tam moc paliva, může to být i špatným regulátorem tlaku na přívodu od podávacího čerpadla v nádrži - to všecko chce změřit a posoudit, jestli je vše, jak má být.

Tohle vypada spíše na kabely ke svíčkám (jestli to má rozdělovač, tak jej taky zkontrolovat), ale když na plyn jede.

Tohle vstřiky asi nemá (tj. myslím Felicie do rv.09/1996). Takže zkontrolovat jednobodovou klapku.

Nebo juknou na podobný problém:

http://forum.skodahome.cz/topic/100759-felda-13-bmm-rv96/

Upraveno od Haski

no já nevím, ale v nadpisu je MPI, takže má lištu a vstřikovače

Aha...OK,omlouvam se. Ja to bral podle videa a to je BMM podle palubovky.

Chtělo by to upřesnit - jestli je to monobod, tedy BMM s jedním vstřikovačem v sacím hrdle pod filtrem a s rozdělovačem + kabely k jednotlivým svícím, nebo opravdu MPI se čtveřicí samostatných vstřikovačů v děleném sacím potrubí a zapalovací lištou - bez rozdělovače.

  • Autor

4 vstřiky, ale problém se startem je stejný, vstřiky taky měněné, měl jsem vadné dva, vyměnil jsem všechny 4 :(, možnosti dochází :D

  • Autor

a vstřikovače se dají nějak nastavit? :)

  • Autor

auto na benzin jede dobře, jen ty starty :(

Upraveno od daveik

Takže ty to nastartuješ, ne jako ten na videu, kterému to nechce chytit pravděpodobně ani se sešlápnutým plynem? (za jak dlouho to chytne? sešláplej plyn?..)

Těžko říct, takhle naslepo.

1. LPG (LPG nemám neumim) Dělalo to i předtím bez LPG?

Po přepnutí na benzín možná LPG uniká=benzín+unikající LPG=přebohacení.

2. Kapou i ty nové vstřiky. (odmontuješ vstřikovací lištu a koukneš zespoda, kde musí být suché).

Snímač tlaku a teploty v sání (v přírubě za škrtící klapkou bývá zoxidovaný)

Elektromagnetický ventil..zkontrolovat funkci.

Přes diagnostiku, zkontrolovat měřené hodnoty (příloha)

post-4187-0-69535500-1296650019_thumb.jp

Co ti hlásila diagnostika? Jestli je teda možnost. Zkusil bych vyměnit čidlo chladící kap. jestli máš to MPI :) Napiš odkud si.

  • 2 týdny později...
  • Autor

diagnostika chyby nehlásila :(, čidlo teploty jsem vymenil, i čidlo nasávacího vzduchu, jsem ze severní moravy :), vzduchovej + palivovej filtr vyměněn, prostě jak auto déle stojí chytne na drc, zdechnu motor, už nastartovat nejde :(

Upraveno od Malta
citace předchozího příspěvku. Citace smazána.

  • 1 měsíc později...

Vyřešeno nějakým způsobem?

Je fakt, že tahle závada je hodně podivná a osobně jsem se s ní už také setkal.

Diagnostika bohužel nic nehlásí.

Poslední co pomohlo, když jsem zkontroloval konektor snímače tlaku v sání (při pohledu zepředu je schovaný za klapkou).

Konektor na kabelu byl už asi ve 3 případech vždy zeleně zoxidovaný (čili samotný snímač zoxidovaný není).

Nicméně to může být náhoda a v případě opětovného projevu by to mohl být i třeba snímač otáček nebo zapalovací lišta....toť ale otázka.

  • 3 týdny později...

Zaslal: Po 11.04.2011 05:04 Predmet: Škoda Felicia 1,3 - neštartuje

--------------------------------------------------------------------------------

Mám problem s feldou. Idem štartovať, otočím klucikom a ked zacnem točit stiahne kontrolky a hotovo. Baterka je v poriadku.

Už som v koncoch....

Štarter je v poriadku, vymontovaný, prečistený, pastorok vyskakuje.

Založil som ho ale nepomohlo. Pritom som zistil, že ked zapnem napr. dialkove svetla, hmlovky, vyhrievanie zadneho skla alebo varingov tak ak mam kluc v polohe 1 tak mi mierne pohasnu kontrolky. Zapol som radio a ked zapnem akýkoľvek spinac napr. dialkove svetla , tak radio hned vypne. Pripada mi to tak, že niekde je skrat. Presiel som kable, poistky ale nedopracoval som sa k ničomu

Máš blbý kontakt v elektrice, někde jsou zoxidované plochy, které mají být čisté a při průchodu proud o větší ampérové hodnotě to způsobí velký úbytek napětí. Tipuju to na kostru - projdi nebo nechej někoho šikovného projít postupně dotek po doteku celou cestu od baterky až k jednotlivým spotřebičům - vždycky svorku povolit, očistit až na kov, tence nakonzervovat vazelínou a znovu dotáhnout, pod všecky šrouby a matky dávat NOVÉ vějířové nebo aspoň pérové podložky atd. Mělo by to pomoct. Bude to ale strašná piplačka, protože se musejí projí opravdu VŠECKY kontakty.

...to je mi jasné. Vizuálne som prešiel všetky možne spoje, všetky spoje sú upevnené. Môj problem je v tom, že štarter ani nepretoči. Mal som ho vybraný, vyskúšaný napriamo. Frčí ale po založení ani nepretoči. Cievka síce cvakne ale to je všetko.

Skúšal som ešte odpojit štarter a alternátor od kladneho polu teda boli vyradene a tak som zapol svetla ale efekt bol ten istý...

Upraveno od 3skac11

Kup něco na propojení spojů třeba Kontaktol a prostříkni tím všechny ty zemnící body, vizuálně by to právě mohlo být ok ale když to třeba rozšroubuješ a prostříkneš mohlo by to chodit

...to je mi jasné. Vizuálne som prešiel všetky možne spoje, všetky spoje sú upevnené. ...

Do prdele já napsal POVOLIT, OČISTIT, NAKONZERVOVAT A ZNOVU UTÁHNOUT - to si myslíš, že čuměním bez demontáže zoxidovaný povrch pod kontaktem ovlivníš? Nebo že čuměním na utažený šroub vylepšíš jeho elektrický kontakt? Víš co je to PŘECHOĎÁK - nebo viděl jsi už někdy takovou věc? Jestli si myslíš, že pouhým "pozrením sa" na něco to opravíš, tak to se přihlas v Oslu na Norské Královské akademii věd o Nobelovku - zaručeně ji dostaneš...

...len kľud. Neverím, že som ťa dožral. Takto. Dnes mi nedalo, auto som mal na kopceku, tak som sa spustil dole, hodil gvalt a frčal som normálne. Niesom až taký profík ako vy ale rád si dám poradiť.

Previezol som sa asi 5 KM, vrátil som sa a možno sa nezdám ale napadlo ma zmerať dobíjanie. Pri silnom zaťažení teda zo zapnutými hmlovkami, predne, zadne, varingy, vyhrievanie zadneho skla, dialkove svetla a autoradio, som nameral cca 9,32V. Ked som všetky tie veci povypínal namerol som niečo okolo 13,7-14,1V čo si miyslím, že je OK. Ak to tak není, kludne ma opravte.

Vypol som motor a po chvíli som skusil štart ale s rovnakým efektom. Teda, vychádza mi to na štarter.

Opäť som ho vymontoval a rozobral. Pripojil som ho cez štartovacie káble a prepojil potom kablikom co je na spinačku na plusový kontakt. Pastorok vyskakuje ale štarter sa netoči...

Mám teraz dotaz. Má sa točiť alebo nie, resp.točí sa len ked je vložený v aute? Keď zatočím pastorkom ked je zaskočený má to ísť ľahučko alebo ťažšie lebo mne ide ťažšie ale myslím si, že to je tým, že zaberá v prevode.

No, trochu chápu Ekkara, že se rozčiluje a taky nemám rád, když něco poradím a dotyčný na to prdí.

Ikdyž se to zdá být jako prkotina, pak ale ty kontakty co ti radil jsou možná zásadní, ale možná taky neškodné.

Nicméně to, že ti altík při zátěži dobíjí 9,3V je asi něco špatně né (řekl bych že při nejmenším asi i baterie), když má udržovat baterii na min. 12V.

Může to být dobíjení přes špatné kontakty (viz Ekkar) nebo vadný alternátor, tím možná už i vadná baterie a taky třeba i ten vadný startér. Ten bych vyločil tím, že bych napojil kontakty z baterky přímo na něj. Baterka klesající na 9V při dobíjení je bych řekl KO tj. dej to nabít a projeť už ty kabely :-).

... :feve: nebo to dej do servisu.

Upraveno od Haski

  • 1 měsíc později...
  • Autor

Takže v servise mi vyčistil škrtící klapku a seřídil ventily, auto už startuje lépe, ale prostě, když je zahřátý motor déle startuje. Auto, když stojí v noci u baráku, nastartuju nadrc, ale motor dosti škube, asi bohatá směs,po přidání plynu z výfuku tmavej dým, čidlo vzduchu a čidlo teploty vody vyměněno. Svíčky, filtry také, už jsem bezradnej :(. Nevím jak ovlivnit bohatost směsi. A mám druhou ŘJ ale s tou nechce auto nastartovat? nevite čim to je?

S tou druhou ŘJ nejde nastartovat chráněním imobilizéru, který je nastaven na tu první ŘJ.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.