Přejít na obsah

Fabia TDi - úpravy výfuku


Doporučené příspěvky

Zdravím vás všechny... Mám fabii I, elegancku, TDI, kombíka a řekl bych že i docela hezkou... ale moje předchozí auto byl peugeot 106 S16 (cca 90Kw) s laděným výfukem... když pominu jízdní vlastnosti, tak fábia není vůůbec špatnej auťák, ale příjde mi to svezení maličko nudný, tak sháním rozumy jak se na TDi dá vyladit výfyuk? kdo s tím má nějaký zkušenosti atd... moje představa je asi taková, že dám pryč katík a všecko co je za ním a místo toho tam dám trubku... zatím nemám představu o jakém průměru atd, tak kdo už máte nějaký zkušenosti, tak dejte vědět. DÍK

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

trošku jsi se spletl, kam to téma umístit - tento dotaz patří do sekce Fabia/motor/ 1.9Tdi ...už jsem napsal o přesunutí, tak to tu zatím nech a nevytvářej duplicitní téma

jinak k tomu výfuku....hodláš dělat nějaké úpravy, nebo chceš jen vylepšit zvuk výfuku?? pokud to chceš jen decentně "hlasitější" tak není třeba měnit průměr výfuku, stačí dát KAT pryč, místo něho navařit trubku a místo zadního dílu dát nějaký průchozí....když dáš trubku od turba až dozadu, tak už je to hlasitější....jinak pokud zůstaněš u svého výkonu,nebo dáš jen cip, tak stačí průměr 55mm (origo je tuším 50mm)

tady můžeš počíst dosytsti:)

http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=71062

Edit:koukám že jsem byl předběhnut :D

Editováno: , autor: kibi
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Sorry, moc se tady v tom foru zatím moc nevyznám... :) mno... jde mi spíš o to, aby se to nějak mališko sportovňeji ozvalo... kámoš má F. stilo 1.9 JTD a přesně, dal tam jen holou trubku a ani to nějak moc neřve, ale dělá to při puštění plynu (v tahu) takový to jako by foukání pop off ventilu u přeplňovaných vznětů... Mě se ten zvuk líbí... ale mám spíš strach o motor, turbo a jestli třeba ten motor nepotřebuje ten odpor vůfuku, nebo jestli náhodou nepříjdu o nějaký koníky tím že ten výfuk dám prič...?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

o výkon nepříjdeš a motoru to ani nijak neuškodí....při tvém výkonu nech klidně originál rozměr, nebo jen lehce větší světlost (to je třeba 55mm co má FRS), ale počítej že na STK se to líbit nebude (možný řešení je, origo výfuk schovat a před STK vždy přehodit) ;) jinak to odfouknutí turba se ozývá v trubkách, když se dá nerez, je to údajně ještě lehce hlasitější (a značně dražší)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jak říkám, na tomto videu je přesně ten zvuk co bych chtěl... Svou 1.9TDi mám chipnutou na 97 kW / 132 PS / 304 Nm a i přes tomám na zadních vratech nápis 1.2 HTP :D a v tom to je... prostě chci nenápadný tuctový auto co dokáže pěkně nasrat... jen mně prostě chybí ten zvuk... :(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Spíš mě pro důvěryhodnost 1.2 HTP napadá jako koncák sehnat zadní tlumič z HTP, nejak jím prorvat tu 55 trubku a koncovku udělat zahnutou dolu... :) (přecejen tdi má 2 koncovky o proti htp co má jednu...) :) tak díky za rady... ;)

Až to uskutečním, tak to sem hodím... :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...