Přejít na obsah

Vydrz motoru 1,2HTP


Petrkiller

Doporučené příspěvky

  • o 4 týdny později...

Tak abych přidal taky něco po dlouhé době.... Fabia 1.2 40 Kw AWY  (r.v. 2004) najeto  176 750 Km bez zjevných příznaků vad motoru. Vyměněné před 5 tis. zapalovací cívky, olej měněn každých 15tisic jednou jsme to solidně přetáhli až na 25 tisic...  nebyl čas auto muselo makat... tlaky zatim měřeny nějak pri 140 tisic. a byly OK přesné hodnoty už vám ovšem neřeknu neboť si je nepamatuju a papiry jsou buh vi kde...  samozřejmě vyměněna před pul rokem originální autobateri. tuším že vyměněno čidlo teploty vody?  (prostě kolisala teplota vody na ukazateli na pristrojovce) jinak žádné velké závady jezdíme s tím denně min 200km  převážně města, občas meziměsty a dálnice tak 3-4x ročně  občas podtáčené pod 2 000 ot/min jinak řazení ccqa 2500-3000 ot/min   jízda obšas oživená mou prasáckou nohou :D jinak běžný klídek... jediné co mi chybí je AC (klima) a byl bych spokojenej.... spotřeba když jsme ji počítali vychazela nějak 6.8 což není špatné :) tankuju občas vervu na benzině v polsku. jinak klisckou 95...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Já mám na Fabce 1.2 47kW r.v.2003 nalítáno 120tkm a motor jede furt tak jak má :) nedavno měněný akorát čepy a tyče stabilizátoru a o víkendu mě čekají svíčky a pak už zas jen jezdit a jezdit.. Spotřeba pořád naprosto parádní, na Moravu a zpět celkem 500km za 800 Kč :) pamatuju felinku, co si vzala klidně 1300 Kč :D Nikde nic nebouchá, necvaká, startuje parádně..zatim musim zaklepat :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

... ale pravda, na úseku Plzeň - V.Mýto, jsem měl od plné do plné průměrku 9,18l/100km LPG :rolleyes:, jiank celá trasa 325km za 3:15h ... takže spotřeba odpovídající ;)

 

...ale  abych nebyl zcela off topic ... za mě ten motor držák jako sfiňa :palec2: a jestli vydrží, bude příští rok loučení nelehké

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Klobúk dole, slušný výkon. Mne to občas ukázalo 185 tacho, ale to je auto s polovičnými km a s modifikovanou ECU.

Spotreba veľmi dobrá, keďže je to LPG.

Je vôbec nejak poznať okrem tachometra, že je to tak moc jazdené auto? Zdá sa že skúšobná jazda ani meranie tlakov

by nič neodhalilo - vypnuté EGR nepočítam, to je "kazítko" už od základu. :-)
 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To by som asi neriesil kym nezacne odchadzat.

Jak tu bol clanok SM o jazdenej Dacii, tam spojka odchadzala az po 400tisic,

mne odisla naopak pred 100t, lebo som to viackrat spalil. Proste tazko sa ta zivotnost odhadne.

U diesla z toho mam vecsiu obavu - komplet spojkovu sadu som videl za 11tisic czk a potom este montaz...

Na Fabii to bolo vcelku vpoho.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Podla najazdenych km by som stav auta nehodnotil, napr. moj pripad (a konecne prispejem k teme) :

 

Fabia hatchback, motor AZQ, vyroba 2004, 159000 km
Pri 120t repas hlavy a rozvodov,
Spojka vymenena uz pri 85t (moja blbost),
Zapalovacie cievky vymenene.
vyfuk skoro komplet vymeneny.
Nedavno repas prednej napravy - silentbloky, ulozenie tlmicov a tlmice.
Predne brzdy menene 2x z dovodu opotrebenia a este 2x kvoli vibraciam (zbytocne).
Opravovane drobnosti ako madlo nad dverami spolujazdca, senzor ABS a
uvolneny tepelny stit vzadu pri vyfuku.

 

Inak origo baterka prezila viac nez 10r a ked odisla, bol to jediny
pripad ked auto nestartovalo :)

 

Momentalne je ale vsetko OK, akurat male a slabe auto bez klimy nikomu nestaci :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Nase 1.2 47kW je aktualne kolem 150 tisic km, vyjma drobnosti (svicky, civky) a pravidelnych vymen oleje a filtru bez nejmensich potizi a porad je schopna to dojet z chaty za nejakych 5.8 - 6.2. Jezdi se na nakupy, sem tam dovolena po cechach a obtyden nejakych 80km za Prahu na chatu (50/50 dalnice/okresky). Hodne ale ctu ze u tohoto najezdu by se mely menit rozvody, je lepsi to udelat preventivne nebo cekat az zacnou potize, pripadne jak je poznat?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Upřímně bych je měnil preventivně v předepsaných kilometrech.

 

Docela by mě zajímalo u lidí, kteří mají vyšší nájezd - a je jedno, zda mají 40kW nebo 47kW (ty motory jsou téměř totožné). Tankujete nějaké prémiové palivo? Docela koketuji s myšlenkou, že bych do toho mého střepu nalil něco jako Vervu od Benziny. :lol:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 měsíce později...

Robim motor 6V  AWY  ma neuveritenych 180tis. km. bez dotknutia.  Teraz prvykrat podpalene ventily ale rovnomerne a kompresia 7-8 na všetkych valcoch. Ale krasne bežal na volnobehu žiadne trasenie len pri pridany plynu vždy trhalo. Zrietkavosť že rovnomerne všetky vyfukove ventily su podpalene. Ked dokončim dam sem fotky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...