Pawouk Vloženo 17. Únor 2011 Vloženo 17. Únor 2011 Tak si to dnes jedu se služební TSI, přidám plyn, abych se moc neloudal a ono nic, motor šel do nouzáku, kouknu na palubku a tam svítí EPC. Tak jsem zastavil, vypnul motor, znovu nastartoval a kontrolka už nesvítí. Tak jsem s tím zajel do servisu. Přišel technik, kouknul jestli svítí brzdovky, ty svítí, ani to nenapíchnul s tím, že ta porucha tam už nebude a prej, že mám přijet až to znovu udělá. No ještě mi tvrdil, že mimo vadného brzdového spínače, stačí když je v háji jedna žárovka v brzdových světlech a to EPC se rozsvítí. Nechtělo se mi vyndavat zadní světlo abych to vyzkoušel, má pravdu ten technik? Protože to by byl docela úlet, aby kvůli jedné žárovce šel motor do nouzáku. 1 2 Citovat
KoNG Vloženo 17. Únor 2011 Vloženo 17. Únor 2011 pochybuji že to je pravda navíc máš kontrolu žárovek tak by ti svítila jiná kontrolka než EPC to bude nějaká závada a pokud si pamatuji tak v jednotce to zůstane takže minimálně vagem by jsi tu chybu vyčetl Citovat
Pawouk Vloženo 17. Únor 2011 Autor Vloženo 17. Únor 2011 No mě to přišlo nějaký divný, ale auto je firemní a v záruce. Pak jezdi do značkového servisu... Ještěže to máme přes ulici. Ta kontrola žárovek - to jsem ani nevěděl, že to tam je, teď se na to dívám do manuálu. A vypadá to, že to mají asi všechny výbavové verze, nebo aspoň ty, co mají budíky s MaxiDotem. 1 2 Citovat
Jikra Vloženo 17. Únor 2011 Vloženo 17. Únor 2011 Jestli máš MR 2011 tj od 13KT 2010...asi ju když je to TSI tak máš hlídání žárovek... prasklá žárovka brzdového světla nemá vliv na rozsvícení kontrolky EPC a samo ikdyž po vypnutí a zapnutí zapalování zhasne , zustane uložená v paměti řj motoru J. Citovat
Pawouk Vloženo 17. Únor 2011 Autor Vloženo 17. Únor 2011 Je to vyrobeno v květnu 2010. Co by člověk chtěl, značkový servis... 1 2 Citovat
lukyssek Vloženo 24. Únor 2011 Vloženo 24. Únor 2011 Ahoj, včera ráno studený start v -12stupních po 5vteřinách se rozsvítila kontrolka EPC, po znovunastartování se již nerozsvítila. Odpoledne navštíven servis a přehráli mi aktuální verzy softwaru v řídící jednotce motoru. Dnes ráno opět studený start a motor běží o dost plynuleji. Citovat
michal9 Vloženo 24. Únor 2011 Vloženo 24. Únor 2011 U předface svítí EPC, když je prasklá brzdová žárovka. Citovat
feela Vloženo 24. Únor 2011 Vloženo 24. Únor 2011 No to je jasný, se s tím na garanci nechtěl dělat, ale na tvém místě bych tam jel znova a prostě trval na opravě, protože řeči typu, že už to tam nebude jsou mimo, nebo změnit servis... Citovat
Pawouk Vloženo 24. Únor 2011 Autor Vloženo 24. Únor 2011 No tak je to služební auto, takže mě to až tak moc nepálí. Když se to znovu podělá, tak se šoupne do servisu, ať s tím nějak poradí. Bohužel do toho samého, já si vybrat nemůžu. U předface svítí EPC, když je prasklá brzdová žárovka. A padne při tom motor do nouzáku? 1 1 Citovat
Sabaton Vloženo 25. Únor 2011 Vloženo 25. Únor 2011 (editace) S tou předface Fábií to mohu potvrdit. Odešel mi spínač brzdových světel u služební Fábie, na palubce se rozsvítilo EPC a motor šel do nouzového režimu. Stačilo vyměnit a vše bylo v pořádku. Ovšem občas mi EPC nesvítilo, například po vypnutí a znovu nastartování motoru ( ne pokaždé ), jelikož se asi ten spínač brzdových světel nějak " chytil " .... Každopádně záváda byla v něm. Editováno: 25. Únor 2011, autor: Sabaton Citovat
Pawouk Vloženo 28. Únor 2011 Autor Vloženo 28. Únor 2011 Takže dneska se rozjíždím na křižovatce, slyším gong, mrknu na palubku a EPC vesele svítí, auto jede jak zdechlý... Frčím do servisu.Tam to napíchli a výsledek: sporadická závada - porucha elektrické regulace nastavovače plnícího tlaku turba (ehm, nevím jestli je to tak na 100% správně, něco takového říkal ten servisák). Porucha smazána servisem, při dalším výskytu se to bude řešit. No a další výskyt nastal za pár kilometrů... Vzhledem k pracovní vytíženosti, nebyl čas tam znovu zajet, jenom jsem zhasnul motor, nastartoval a všechno zase běželo OK (kontrolka zhasla). Ještě dodám, že asi ani v tom mém prvním příspěvku motor neběžel v nouzovém režimu jak jsem si původně myslel. Dnes jsem se totiž podíval na PP na okamžitou spotřebu, když jsem se plížil do servisu, a tam lítalo přes 20 litrů. Takže si myslím, že ten obtokový ventil zůstal nejspíš otevřen a turbo kvůli tomu dávalo nízký plnící tlak.EDIT: najeto 16 100 km... 1 1 Citovat
Pawouk Vloženo 1. Březen 2011 Autor Vloženo 1. Březen 2011 Story má pokračování. Dnes opět gong, svítí EPC a k tomu ještě druhá kontrolka elektroniky motoru a auto sotva vyjede kopec. Po několika zhasnutích a startech motoru EPC zhaslo a zůstal svítit jenom ten "vrtulník". Cestou do servisu zas EPC. No nicméně auto je v servisu a uvidíme co s tím je. 1 1 Citovat
Pawouk Vloženo 3. Březen 2011 Autor Vloženo 3. Březen 2011 Dnes jsem si byl vyzvednout Fabii TSI ze servisu. Závada je odstraněna - podle servisu odešlo turbo, takže ho vyměnily za nové... Cena údajně kolem 25 000 Kč. Na otázku jestli už turbo u 1.2 TSI vyměňovali, technik jenom klopil oči (evidentně se mu nechtělo odpovídat) a pak z něj vypadlo, že to zdaleka není první případ... 1 1 Citovat
luke46 Vloženo 3. Březen 2011 Vloženo 3. Březen 2011 (editace) To je celkem mazec. Kolik mělo TSI nalítáno když se to stalo? ------------------------------- Omlouvám se, fotky PP jsem si všiml až teď :-X.... Editováno: 3. Březen 2011, autor: luke46 Citovat
voltys Vloženo 3. Březen 2011 Vloženo 3. Březen 2011 Hmm tak to je super na 16000km kaput ještě že mám 4 roky nebo 60tis. záruku. Citovat
lasut Vloženo 3. Březen 2011 Vloženo 3. Březen 2011 Pokud s tím jezdil pouze krátké popojíždky a olej se nenahřál za celý den jak píše v jiném vlákně, tak se nedivim že to turbo odešlo takhle brzy. Citovat
KoNG Vloženo 4. Březen 2011 Vloženo 4. Březen 2011 (editace) tak jsem dneska zjistil, že z turba zřejmě vytéká olej směrem od sací lopatky tak jsem zvědavý kdy se to pos... každopádně na to upozorním v servise a taky mě zarazilo jak diletansky je přichyceno sání k turbu viz foto škvíra tak 0,5cm Editováno: 4. Březen 2011, autor: KoNG Citovat
ajkpark Vloženo 4. Březen 2011 Vloženo 4. Březen 2011 Hmm tak to je super na 16000km kaput ještě že mám 4 roky nebo 60tis. záruku. presne, ja v ty novy motory taky nevkladal duveru, takze sem si za 6k prikoupil 4 roky nebo 120km !!! ... sis splet tech 60 je u dvoulety ne? Citovat
ajkpark Vloženo 4. Březen 2011 Vloženo 4. Březen 2011 tak jsem dneska zjistil, že z turba zřejmě vytéká olej směrem od sací lopatky tak jsem zvědavý kdy se to pos... každopádně na to upozorním v servise a taky mě zarazilo jak diletansky je přichyceno sání k turbu viz foto škvíra tak 0,5cm no ja tim nevim, jestli je to fakt tak, ze si nastartoval, prakticky za studena zase vypnul, pak zase a zase, tak se nedivim, ze se ti tam objevili netesnosti. To turbo ma chladnout rovnomerne, takze pokud ho za studena pohonis, a nedas mu dostatecne vydechnout (v extremu az 2 minuty, pri normalne agresivni jizde treba pul minuty az minutu), tak se ti tam budou dela ruzny netesnosti ... pokud je to tak jak rikam, neni divu, ze se ti tam objevili vule ... tuzrbo u benzinu hold chce trosku respektu a ucty Citovat
lasut Vloženo 4. Březen 2011 Vloženo 4. Březen 2011 To ajkpark: proč soudíš hned všechny motory 1.2 tsi když nikde není zmínka v jakém poměru jsou poškozené turba k prodaným celkovým kusům. Citovat
akubus Vloženo 4. Březen 2011 Vloženo 4. Březen 2011 http://www.cars-service.sk/index.php/vsetky-clanky/57-prevadzka-auta/128-motor-s-rozpalenym-turbom-nikdy-hned-nevypinajte Citovat
wejw Vloženo 4. Březen 2011 Vloženo 4. Březen 2011 no ještě , že mám taky 4 roky nebo 120 tis. km záruku, auto dostává docela zabrat ( ale až po zahřátí a končím chlazením ) Citovat
KoNG Vloženo 4. Březen 2011 Vloženo 4. Březen 2011 ajkpark: to jsem psal kde, že to tak s tím turbem dělám ? Takovou prasárnu vážně nedělám a tu škvíru u sání mám od výroby ! Citovat
Pawouk Vloženo 4. Březen 2011 Autor Vloženo 4. Březen 2011 to lasut: Já bych se ani nedivil, že tento způsob provozu tomu turbu, minimálně přes zimu, nesvědčí.to KoNG: Podívej se na moje foto, když to bylo nový, mezera je tam taky pěkná. EDIT, teď na to koukám, že u mě to je na výstupu z turba. Přidávám foto po výměně, tam ta mezírka je nějaký 2 mm.to ajkpark: Prodloužená záruka je dvojí: 4 roky do 60 000 km - 3000Kč,4roky do 120 000 km - 6100 Kč. 2 Citovat
ajkpark Vloženo 5. Březen 2011 Vloženo 5. Březen 2011 http://www.cars-service.sk/index.php/vsetky-clanky/57-prevadzka-auta/128-motor-s-rozpalenym-turbom-nikdy-hned-nevypinajte Dekuji za asistenci ... pekne sepsane ... Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.