Publikováno Únor 27, 201114 r Ahoj už jsem si pořídil (snad) kvalitní autoalarm a ještě mi poradil jeden známej at si nechám udělat skritý spínač.A chci se zeptat co je lepší napojit ho na baterii a nebo na čerpadlo ? Chápu,že zlodějové jsou dál ...Ale měl bych lepší svědomí prostě:-) Samozřejmě mám tu nejdraží pojistku na krádež,vandalismus,nehody...... poraďte klido vzkazem nebo tu díky.
Únor 27, 201114 r zdravím,já měl na Feldě magnetický spínač na čerpadlo,případného zloděje to zmate,protože starter točí a el.jde,ale nenastartuje.Měl jsem ho za palubní deskou a spínal se magnetem.Výhoda byla,že jakmile jsem zhasnul motor,spínač se rozpojil a nešlo to nastartovat.Výhoda proti přepadení.Když tě někdo chce vystrčit z auta ,stačí chcípnout motor a utéct. A hlavně když přijedu domů,tak se to odpojí samo a nemusím na to myslet.Teď ve Fabce mám tajný vypínač taky na čerpadlo,ale bohužel páčkový a mockrát se mi stalo,že jsem ho zapomněl vypnout.Takže budu v létě dělat nějaké el.doplňky a při té příležitosti tam přijde taky magnet.
Únor 27, 201114 r Autor Luxus řešení :-) a hledal si to už na tu fabku? kdyžtak mi hod odkaz prosím at se mrknu.
Únor 27, 201114 r důležité je napsat na jaký motor to má být, protože si myslím, že např. pd-čko nastartuje i s vypnutým čerpadlem v nádrži (některé ho ani nemají). docela dobrá vychytávka je odpojit datové vedení z diag. zásuvky (napájení nechat). tím lze předejít všelijakým sračkám do zásuvky na vyřazení immo. pak třeba jen odpojit napájení řj.
Únor 27, 201114 r magnetický spínač půjde kamkoliv. ale jen samotný mag. spínač tam nebude. budeš ním ovládat nějaké dodatečné relé, kterým můžeš přerušit obvod který chceš. popřemýšlej ještě nad odpojením diag zásuvky. stačí vypínač někde mimo, protože to stejně nepoužíváš každý den.
Březen 19, 201114 r Já vytahuji pojistku řídicí jednotky motoru . Všechno funguje motor točí, ale nenaskopčí. Upraveno Březen 19, 201114 r od martikk
Březen 19, 201114 r martikk: no vytahovat pojistku je dle mě dost nepraktické Může mi někdo poradit jak realizovat to odpojení diag.zásuvky? nebo ji nechat "slepou" napájení zůstane a vyvedla by se někde jinde.Máte s tím někdo zkušenosti? uvítal bych každou radu nerad bych to totiž nějak pokazil.¨ Klidně piště SZ díky moc
Březen 20, 201114 r můžeš si ji klidně vyvést někam jinam. u té stávající bych nechal zapojené pouze napájení (aby se to tvářilo, že je vše ok). žádný problém s tím nebude. když si nebudeš chtít udělat jinou, tak ve stávající jenom odpoj datové vedení (k a can pokud je) Upraveno Březen 20, 201114 r od boobika
Březen 25, 201114 r Já jsem přez diagnostickou zásuvku udělal kryt,který je přišroubován spec.šrouby.Nevím jestli to zachrání,ale minimálně to zdrží.
Březen 25, 201114 r to je zajímavý nápad. určitě to zdrží, což je dobře. dávat sem foto asi nebude nejlepší, ale aspoň nahoď z čeho jsi ten kryt udělal. šrouby drží pouze v plastu přístrojovky?
Březen 25, 201114 r Kryt je z nerezového pásku plechu a drží ho šrouby, 5ti hrané torxy s hrotem uprostřed. Mají poměrně velký stoupání a jsou našroubovány v umělé hmotě.Když jsem to skoušel utrhnout,tak jsem se řízl o ten plech.Určitě nejsem sám,kdo má tenhte torx,ale bude ho mít kradáč u sebe?
Únor 21, 201411 r Ahoj, hledám dodatečné řešení zabezpečení na své auto. Jedno už mi ukradli a teď nechci nechat auto jen tak. Vím, že se dá dodělat tajný spínač. Znáte někoho v oblasti severní a střední Moravy kdo se tímto zabývá a byl by schopný mi toto zabezpečení udělat? díky za odpovědi.
Duben 14, 201510 r Má ještě někdo nějaké rady, tipy a triky? EDIT: Chápu správně, že když začne alarm houkat a ten mezek má přístup k pojistkám, tak vytažením pojistek ho jednoduše deaktivuje? Upraveno Duben 14, 201510 r od voki6
Duben 14, 201510 r Tak jednoduché to není a vytažení pojistky houkat nepřestane. Jestli se bavíme o solidní alarmu se zálohovanou sirénou-má vlastní zdroj.
Duben 14, 201510 r občas je dobré vyzkušet v jaké kondici ten zdroj je, zejména u těhle dříve narozených aut.
Září 17, 20159 r Nechal jsem si skrytý spínač udělat přímo po koupi vozu v Autoservisu Škoda a za 7 let používáníjsem již sluchem věděl co to dělá když je to vypnuté a nastatruji nebo to vypnu během jízdy.Co čert nechtěl - letos v Norsku se mi několikrát stalo že auto nechtělo naskočit a tak jsem verglovalse spínačem až to naskočilo /v Norsku servis nejméně 3x dražší než doma/. Na spáteční cestě jsemse na trajektu modlil aby topři vyjíždění nastartovalo a nebyl problém. Auto mi "kleslo" /zaplať Bohu/ až doma najednou na silnici a hned jsem věděl že to je spínačem - tak jsem se nechal odtáhnout do nejbližšího servisu kde mi to odpojili s tím že to již bylo vykloktané a že to prý podle slov mechanika - bylo zfušované - kde mi to dělali??. Skrytý spínač = pro mne další "hejble" v systému - je třeba tomu rozumět a vědět kam šáhnout při jeho poruše.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.