Květen 27, 201213 r Luboš nič v zlom,každý sme nejako začínali,ale ked neviem,tak sa radšej spýtam,alebo to dám urobiť niekomu čo sa tomu rozumie a ušetrím si kopu starostí a výpustný je na spodku prevodovky,vyzerá úplne tak isto,ako ten kontrolný/napúšťací
Květen 29, 201213 r Může i někdo potvrdit, zda-li jsem našel správný vypouštěcí a napouštěcí šroub převodovky u mé Fabky 1,4 16 V 55KW r.v. 2003. V DP psali , že převodovky od 09.01 ( zřejmě rok výroby) nemaj vypouštěcí šroub a olej se odsává z otvoru pro napouštění nebo dalšími třemi způsoby. Tak jsem zkusil hledat a našel toto : 1. foto - napouštěcí - imbus 17 , foceno od pravého kola ( je nad pravou poloosou)- 2. foto - vypouštěcí - -"- -"- , foceno od levého kola ( je pod levou poloosou ) Upraveno Květen 29, 201213 r od Casy
Květen 29, 201213 r mám za sebou 205 tiskm a po přečtení tohoto vlákna radši olej v převodovce vyměním. Vďaka.
Červen 5, 201213 r No tak prevodovka je vymenena aj lava kratka poloos ale ked som auto priniesol domov tak od vtedy ked natocim kolesa rovni volant ma odchylku cca 3 cm mohlo to byt sposebene aj vymenou polosoi?
Červen 5, 201213 r Přímo s poloosou ne, ale s její výměnou, rsp. práci na nápravě ano. Určitě Ti museli dělat geometrii. Pokud ano, udělali ji špatně. Teda geometrie může být OK, ale vys*ali se na nastvení "příčky". Pokud ne, tak udělat!
Červen 5, 201213 r tak tak....hlavne by som to videl v tom,že ako mechanik rozoberal čap na spodnom ramene.. ak vozidlo neťahá do žiadnej strany alebo "neustreluje" predok vozidla,tak presadiť volant na tom tisíhrane
Červen 5, 201213 r Přesadit, o tom jsem taky přemýšlel, ale sundává se volant při takovém servisním úkonu jako je výměna převodovky a poloosy? Aby pak při jeho zpětném nasazení to nasadil o zub vedle? Pokud ne, pak jak se příčka mohla posunout? Proto to směřuji na u geometrii. A tu pokud dělaná nebyla, bych dal udělat tak či tak. Ikdyž to "netahá" nebo "neustřeluje". Upraveno Červen 5, 201213 r od Wojnar
Červen 5, 201213 r NIE!..pri výmene prevodovky/poloosy volant nejde dolu... a ako sa mohol volant/ "priečka" pootočiť??...veď práve tam som smeroval moju odpoveď... a to tým,že ak daný mechanik oddelil spodné rameno od hlavy ložiska (otoč) na tých 3 šróbkoch a nepoznačil si prvotnú polohu,tak pri spätnej montáži už si to "nesadlo" na pôvodné miesto...ono sa to nezdá,ale na "priečke volantu" sa to mohlo okamžite prejaviť.. ak by rameno povolil na matici spodného čapu,tak by "MOŽNO" k tomu problému nedošlo...ale GEOMETRIU ak spraví,bude len dobre
Červen 5, 201213 r no prave ze na geoske som este nebol som nestihal ale pojdem asi zajtra dufam ze to geoska odstrani ozej je blby pocit kedidem rovno a volant mam cca o 3cm do prava ale auto netaha do nijakej strany vobec a volant nebol davany dolu len lava polos prevodovka a nejake veci s tym spojene takze smer geoska a dufam ze to bude OK
Červen 6, 201213 r @libero1071: No právě, když povolil a nepoznačil prvotní polohu, tak geometrii VŽDY!! @Lubos740: Tak je na to upozorni a trvej na tom. Ne každému se s tím chce "jebat" a "příčku" udělá jen tak aby se neřeklo.
Červen 6, 201213 r No a je to ok ale tak jak ma zdrbali na geometri za znizeny podvozok tak to som necakal vraj to nevedianadstavit na 100 percent a je moznost ze sa mi budu drat pneu a strasne im vadila polooss ze je tensia ako prava ale tak mi dosla ked som objednaval na 1,9 TDi a vraj mam aj prehnutu napravnicu no asi zmenim podvozok :-)
Červen 6, 201213 r ????? "...a strasne im vadila polooss ze je tensia ako prava...." No, minulou neděli jsem byl pod autem bo jsem měnil olej a i já mám každou poloosu jinou. Upraveno Červen 6, 201213 r od Wojnar
Červen 6, 201213 r vsak aj ja ale na tom nezalezi mo povedal kamarat vraj pctavky pred fl to mali tak ak sa mi podari oskenovat papier z geosky tak ho som upnem je to na zasmatie vsetko je soro vychilene
Červen 7, 201213 r tak zvacsa pisem na telefone co ma 4 palce tak sem tam mi uplava pismeno jedno ci dve :-)
Červenec 19, 201213 r Zdravím pánové, stal jsem se majitelem Octavie I, r.v 2003 1,9 TDI Pd 96kw, 6q. . Předem upozornuji, že jsem nikdy škodovku neměl a Tdi už vubec ne. Jelikož jsem po dovozu zjistil, že při řazení 3 rych -jak z 2 na 3, tak ze 4 na 3 jde to vždy přez zuby. Tahla na převodovce jsou davané nové v německu, je to poznat, ale nevím, zda pomuže jen je třeba nějak doštelovat, nebo je to na výměnu synchronu. Na netu jsem nasel synchron za cca 500kč, ale nevím zda jde vyměnit bez nutnosti rozebrat rychlostku. Razení jde jinak lehce a ostatní kvalty jsou ok. samozřejmě že chci měnit olej a tak se ptam zkušenějších mimo jiné, zda do 6 rychlostní skříně mam dát origo škoda 75w70, nebo ten 75w90 GL4+. Kokta ma najeto 278 tis km, tak asi tím 75w90 nic nepo.eru, že.?? A ještě nevite někdo zda jde zaměnit 6q z OII do OI. Tech 6 q převodovek z O2 je k mání dost oproti 1. Děkuji za rady.
Prosinec 13, 201311 r Obnovim stare tema, to horsi razeni 1 a 2r. je vyrobni vada na kole v prevodovce, viz. www pana Sixty. Jsem po vymene loziska v prevodovce a servisak mi to ukazoval, ze synchrony na 1 a 2. rychlosti jsou opravdu jako nove.
Srpen 5, 201411 r zdravim jen takovy dotaz nechal jsem si vymenit olej v prevodovce octavia 1,6 55kw rok 1997 a nalili tam sice 75w90 ale api gl-5 nebude to vadit vsede se docitam ze tam kazdy leje gl-4 diky
Leden 30, 20169 r Ahoj všem.Můžete mi prosím poradit vhodný převodový olej pro Fabia 2.0,85kW,rok výroby 2001.Děkuji.
Leden 30, 20169 r Origo G060726A2 http://www.cc-autodily.cz/olej-synt-prevodovy ale koukám, že taky podražil, naposled jsem ho bral přímo ve škodofce za 240,- Kč litr.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.