Přejít na obsah

Servisní prohlídky


Lukan

Doporučené příspěvky

Alan 07: tak já měl 30t km - prohlídku za 3000,-Káčé, takže na tom nejsi špatně ;)

Dělali vše, co měli, stál jsem na dílně u mechoše a kecal s ním a dával jsem majzla, aby to neodflákl a vše bylo, jak být má -_-

Z materiálu byl akorát olej, olejový filtr, těsnící kroužek k filtru, ten zmiňovaný filtr pro prostor cestujících a jinak nic, jen práce.

Důvod, proč jsem měl prohlídku dražší než Ty bude asi v ceně oleje, na tom zřejmě servisy rády rejžují (a na ceně ND obecně) ;)

Jinak mi jen nebylo jasné, proč mi ve faktuře účtovali těsnící kroužek k olej.filtru zvlášť (položka za 3,-Kč), když jsem viděl, jak mechanik vydělával z origo balení filtr i s kroužkem dohromady - předpokládám tedy, že v evidenci ve skladu to mají jako jednu položku a nevědí tedy zřejmě, kde už nahnat prašule, ale vzhledem k té částce 3,-Kč jsem do toho nešťoural ;)

Jinak dělali všechny úkony, které jsou předepsány na tom papíru, kde výčet všech úkonů. které mají při jednotlivých prohlídkách dělat :palec2:

Editováno: , autor: Wassermann
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Wassermann:takže je to všude stejné. tak jak popisuješ mi udělali tu první prohlídku.Mohl jsem porovnat pouze dvě garančky a právě mě zarazilo, že se od sebe celkem lišili. Dívám se, že jezdíš na plyn. Taky jsem o tom přemýšlel. Na kolik tě to vyšlo a jsou s tím nějaký problémy, co spotřeba... Měl jsem kdysi fáčko a občas problém byl. I když dnes už je to asi o něčem jiném. :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Alan 07: Jj, je to dnes trochu o něčem jiném. Hlavně se do Fábek (kromě 1,4MPI) montuje sekvenční vstřik LPG, který je o něčem jiném než staré podtlakové systémy, ale je taky dražší - s válcovou nádrží cc 32-33000,-Kč, s toroidem 35000,-, jak u které firmy. Startuje se vždy na benzín, po chvíli si to automatika přepne na plyn, spotřeba oproti benzínu vyšší max. o 1 litr, výkon by měl být stejný, jako při jízdě na benzín, prakticky nebýt ledek na přepínači, tak ani nepoznáš, na který druh paliva vlastně jedeš ;)

Problémy vcelku žádné, jen vhodnější je na přestavbu 4-válec, 3-válec už o trochu méně, častěji se totiž rozlaďuje, takže se taky častěji musí seřizovat, u mě při ročním proběhu cca 20-25t km je to asi 2x ročně.

Jinak pozor na záruku, pokud máš ještě auto nové a v plné záruce, montáží LPG přicházíš o záruku na všechny součásti auta, kterých se montáž LPG dotkla - tj.motoru, ŘJ a chlad.soustavy. Toť oficiální stanovisko MB <_<

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jj, auto je ještě v záruce, ale známe když na ni dojde, tak se všichni stejně cukají :D Při mém provozu zhruba 20tkm/rok si myslím, že se to zase tolik nevyplatí.Slyšel jsem, že když se jezdí na plyn, tak hodně odcházejí vstříky a to taky není levná záležitost. Nehledě na pořizovací cenu zařízení. Je fakt, že kdybych jezdil za polovičku, tak se bude jezdit víc.Auto stejně nebudu mít déle jak 5 let, tak nevím pořád jsem na vážkách. Naštěstí s tímto motorem se s trochou snahy dá jezdit i s nízkou spotřebou benzínu. B) Ps: dík za info ještě si to nechám projít hlavou.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
  • o 3 měsíce později...

Zdravím všechny.Poradí mi někdo,kam musím chodit na pravidelné servisní kontroly s Fabií(2001).Koupil jsem starší s vedenou servisní knížkou,a rád bych v serv.prohlídkách pokračoval.Zajímá mě,jestli musím do Škodovky,a nebo můžu do jakéhokoli servisu,kde mi zaznamenají úkony a dají razítko.Diky za všechny rady.

Editováno: , autor: SAXIN
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Můžeš do jakéhokoliv "autorizovaného" servisu, který ovšem nemusí být "značkový", ale jestli už je po záruce, tak klidně kamkoliv, kde jim důvěřuješ, jen když to nebude "značkový" servis, tak přijdeš o záruku mobility, která je, když máš pojištění s asistencí stejně na 2 věci. ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jestli chceš pokračovat v servisní knížce, tak jeď někam do autorizovaného servisu škoda. Může být i jiný, než kde se vozidlo zakoupilo. Jestliže to máš do původního blízko, jeď tam. Zpravidla mají na vozidla koupená tam slevu na servisní práce třeba až 20%...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Můžeš do jakéhokoliv "autorizovaného" servisu, který ovšem nemusí být "značkový", ale jestli už je po záruce, tak klidně kamkoliv, kde jim důvěřuješ, jen když to nebude "značkový" servis, tak přijdeš o záruku mobility, která je, když máš pojištění s asistencí stejně na 2 věci. ;)

Tím bys ale přišel také o desetiletou záruku na prorezivění karoserie

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

můžeš do jakéhokoliv servisu dokonce i neznačkový který má smlouvu se škodovkou... pár takových jich je ale málo..... a co se týče záruky mobility a prorezavění tak s tím bych si hlavu nedělal protože za deset let to neprorezaví skrz a to je podmínka škodovky. jen rez jim stejně nestačí prostě tam musí být díra

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
Najed na stránky škoda-auto.cz a tam se dají stáhnout formuláře k servisním prohlídkám kde je popsáno co mají při kolika tis.KM udělat a zkontrolovat.

Tam jsem teda nic podrobného nenašel. Jediné, co jde stáhnout, tak to je příručka. Ostatní dokumenty jsou placené..

http://www.skoda-auto.com/cze/drivers/documentation/

Tady to je.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Záleží kde ti prohlídku dělají.Ptal jsem se v Praze na prohlídku a taky sem se divil kolik chtěli,tak jezdím k nám na vesnici a mám to za polovinu.Ačkoli jsem si myslel že ceny by měli být v rámci servisní sítě Škoda všude stejný,vždyt je to pořád stejnej úkon.Nebo se pletu?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

urcite co budes treba je vymena: sviecok, olej, olej. filter, vzduchovy, pelovy filter . zalezi kolko ma rokov kazde 2 roky brzdova kvap., 5 rokov chladiaca kvapalina, skontroloval by som stav dosticiek a kotucov, stav oleja v serve a pohladovu kontrolu na tesnost ale polku veci s toho mozes urobit doma.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jde o to, vytřískat z tebe peníze. V pondělí jsem to absolvoval - 16 kolíků jasná zpráva :feve:

To myslis jako vazne, jo? To te pekne natahli :)

...asi bys mel dodat co vsechno sis nechal vymenit mimo pravidelne vymeny.

60000 prohlidka stoji do 4000 max.

no nevím, zda natáhli, či nenatáhli, ale byla v tom kromě předepsaných úkonů vztahujících se k 60 tis. km i výměna brzdových destiček a komplet stabilizátoru (starý typ), geometrie a desinfekce klimatizace. Jenom svíčeky stály, pokud se nemýlím cca 800 a olej tam dávám SLX (taky nic levnýho). No co, už začínám šetřit na další prohlídku.... :aggressive:

a taky jsem nepřímo musel zaplatit dnešní zvídavý telefonát nějaké baby z servisu s dotazem, jak jsem spokojen :prc:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...