fabka2004 Posted May 9, 2007 Share Posted May 9, 2007 urcite co budes treba je vymena: sviecok, olej, olej. filter, vzduchovy, pelovy filter . zalezi kolko ma rokov kazde 2 roky brzdova kvap., 5 rokov chladiaca kvapalina, skontroloval by som stav dosticiek a kotucov, stav oleja v serve a pohladovu kontrolu na tesnost ale polku veci s toho mozes urobit doma. presne tak .... po kazdych 15tkm menim :olej, filter, pelovy filter po kazdych 30tkm menim :olej, filter, pelovy filter a motorovy filter (precistenie bubnovych brzd, premazanie prasiatok....) po kazdych 15tkm menim :olej, filter, pelovy filter po kazdych 60tkm menim :olej, filter, pelovy filter a motorovy filter a sviecky raz za 2roky brzdovku (ja menim po 3r) raz za 5rokov chladiacu samoska je kontrola stavu brzdoveho oblozenia Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
NiceOne Posted May 10, 2007 Share Posted May 10, 2007 Tomuto rikam realna cena 60000 prohlidky prohlídka v 60 000 km - Autospol BoskoviceServisní prohlídka 722,- Třecí segmenty přední uvolnit 190,- Lano rucní brzdy seř. 190,- Knot 13,- (měl jsem šroubek v zadním pneu) cist.oleje 118,- kroužek těsn. 12,60 pylový filtr 272,- uvolňovač spojů 91,60 montážní pasta na brzdy 88,60 svíčky 521,10 vzduch filtr 450,- Celkem 3213,50 s DPH + 480,- Kč olej vlastní 5W40 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MELLO Posted June 5, 2007 Share Posted June 5, 2007 Tak mám za sebou největší prohlídku 125tis.km ( správně jsem měl jít ve 120tis ale trochu jsem to natáhl) na mojí FRS. Rozvody včetně vodní pumpy a gufera na klice, všechny filtry včetně palivového, oba silentbloky v ramenou + geometrie, výměna chladící kapaliny. A to vše za nádherných 12tis. Kč Čekal jsem mnohem víc Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
houmr Posted June 5, 2007 Share Posted June 5, 2007 to si bol v origo skoda servise ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MELLO Posted June 5, 2007 Share Posted June 5, 2007 Jasně, origo škoda servis, ale můj osobní mechanik... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fabka2004 Posted June 6, 2007 Share Posted June 6, 2007 velmi prijemna cena, ked zaratam cenu materialu a prace tak 12t vobec nieje vela Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
marvin Posted June 6, 2007 Share Posted June 6, 2007 Je dobré mít vlatního mechanika, že ? Jestli tě to naštve, tak mě po 120 tkm rozvody + výmana všech filtrů vyšly tak na 5 tKč Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
luckymann Posted June 25, 2007 Share Posted June 25, 2007 (edited) Mám teď na tachu 53.000 - podle servisky mám naplánovanou další prohlídku na 07/2007 nebo 56.000 - tak si říkám, jestli můžu počkat a udělat až tu "šedesátitisícovou"...? Jo a ještě dotaz - doporučíte kvalitní servis v Brně nebo okolí, kde vás nenatáhnou? Díky P.S. jak je to s olejem - pokud můžu donést vlastní - jaký doporučíte do 1,4 MPi ? Edited June 25, 2007 by luckymann Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
NiceOne Posted June 25, 2007 Share Posted June 25, 2007 Ja ted jezdim do Autospolu Boskovice. ...cca 40minut od Brna. Kvalitu servisu si netroufam hodnotit. Byl jsem tam jen na beznych prohlidkach a dobry. Cenove te urcite nenatahnou. Pritomnost u prohlidky je bez problemu, olej vlastni muzes mit. 60000 prohlidka me tam vysla na 2600,- + 500Kc za vlastni olej. Bylo to hotove za hodinku a ctvrt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
luckymann Posted June 26, 2007 Share Posted June 26, 2007 Přesný odkaz na web už jsem nenašel, ale mám to stažené, tak přikládám... Pevné servisní intervaly formularservistourfabiapevnyintervaly.pdf Prodloužené servisní intervaly formularservistourfabiasuperbprodlintervaly.pdf Najed na stránky škoda-auto.cz a tam se dají stáhnout formuláře k servisním prohlídkám kde je popsáno co mají při kolika tis.KM udělat a zkontrolovat. Tam jsem teda nic podrobného nenašel. Jediné, co jde stáhnout, tak to je příručka. Ostatní dokumenty jsou placené.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
luckymann Posted June 26, 2007 Share Posted June 26, 2007 Zjistoval jsem jenom orientacne cenu v Autonove Brno a rekli mi 7-8tis... Vymena vsech filtru, svicek a kdovi co jeste pocitaji ... Auto jsem koupil se 48tis km, takze ta "sedesatitisicovka" je moje prvni serviska a nedokazu to odhadnout a porovnat, tak zjistuju situaci... Kdyz to tak procitam, tak rozdily v cenach kolisaji pomerne dost, takze by me zajimalo ktera cena se nejvic blizi realite? Diky P.S. mate nekdo konkretni tip na ten olej pro 1.4 MPi, 50kW? diky Ja ted jezdim do Autospolu Boskovice. ...cca 40minut od Brna. Kvalitu servisu si netroufam hodnotit. Byl jsem tam jen na beznych prohlidkach a dobry. Cenove te urcite nenatahnou. Pritomnost u prohlidky je bez problemu, olej vlastni muzes mit.60000 prohlidka me tam vysla na 2600,- + 500Kc za vlastni olej. Bylo to hotove za hodinku a ctvrt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
NiceOne Posted June 26, 2007 Share Posted June 26, 2007 (edited) Co ti mam na to rict. Byl jsem tam ve ctvrtek a platil jsem to co jsem napsal ...chces videt fakturu nebo co? Rozmysli si jestli se ti vyplati jit s tim v Brne za 7000 nebo k nam za 3000, za benzin das tak 150Kc Olej jsem daval Total 7000 10W-40 za 159Kc/litr z olejservis.cz. Ono je uplne jedno jestli HTP nebo 1.4 takze ho tam klidne dej taky. 60 000km 722,-.........prohlidka 76,-..........vymena zarovky 400,-.........olej Total 10W40 118,-.........filtr oleje 12,60.........krouzek tesnici 272,-.........filtr pylovy 380,-.........filtr vzduchovy 521,10........svicky 12,-..........zarovka 47,70.........mazadlo --------------------------------------- + DPH = Kc 3081,- vc. DPH Edited June 26, 2007 by NiceOne Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
luckymann Posted June 26, 2007 Share Posted June 26, 2007 Fakturu videt nemusim, verim ze jsi platil co jsi napsal - jenom me zarazi, ze se ty ceny nekde tak rozchazeji O tech par korun za benzin nejde, ale vzhledem k nedostatku casu bych to dal radsi nekde po ceste smerem UH... Dost lidi si tady pochvaluje Auto Bayer ve Slavkove (příspěvek od Wassermann, příspěvek od Milan). No jeste me ceka par tisic km, takze zatim zjistuju info... diky za komentare Co ti mam na to rict. Byl jsem tam ve ctvrtek a platil jsem to co jsem napsal ...chces videt fakturu nebo co? Rozmysli si jestli se ti vyplati jit s tim v Brne za 7000 nebo k nam za 3000, za benzin das tak 150Kc 60 000km 722,-.........prohlidka 76,-..........vymena zarovky 400,-.........olej Total 10W40 118,-.........filtr oleje 12,60.........krouzek tesnici 272,-.........filtr pylovy 380,-.........filtr vzduchovy 521,10........svicky 12,-..........zarovka 47,70.........mazadlo --------------------------------------- + DPH = Kc 3081,- vc. DPH Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rokane Posted October 22, 2007 Share Posted October 22, 2007 zdravím,chci se zeptat co obnáší servisní prohlídka při 120000 km na fabii 1,4 16V 74 Kw a kolik vás to stálo.Dále jestli nemůžete doporučit nějaký dobrý servis v okolí Krnova,nebo Bruntálu.Díky Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wittmann Posted October 22, 2007 Share Posted October 22, 2007 Prohlídka po 120 000 = prohlídka po 60 tisících + u vznětového motoru (kromě PDi) výměna řemene a převodní kladky prohlídka po 60 000 = prohlídka po 30 000 + výměna filtru, výměna čističe paliva, svíček a kontrola řemene alternátoru prohlídka po 30 000 = roční prohlídka + kontrola seřízení světel, kontrola hladiny oleje v převodovce, odvodnění čističe paliva, kontrola nátěru spodku vozu, výměna filtru topení, kontrola ozubeného řemene, (poprvé v 90 000, pak každých 30 000) roční prohlídku už se mi popisovat nechce (je to seznam přes stránku) . Spočívá to ve vizuální kontrola všeho možného. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fabka2004 Posted October 22, 2007 Share Posted October 22, 2007 Prohlídka po 120 000 = prohlídka po 60 tisících + u vznětového motoru (kromě PDi) výměna řemene a převodní kladkyprohlídka po 60 000 = prohlídka po 30 000 + výměna filtru, výměna čističe paliva, svíček a kontrola řemene alternátoru prohlídka po 30 000 = roční prohlídka + kontrola seřízení světel, kontrola hladiny oleje v převodovce, odvodnění čističe paliva, kontrola nátěru spodku vozu, výměna filtru topení, kontrola ozubeného řemene, (poprvé v 90 000, pak každých 30 000) roční prohlídku už se mi popisovat nechce (je to seznam přes stránku) . Spočívá to ve vizuální kontrola všeho možného. sa Ti cudujem ze sa Ti to chce rozpisovat, ked to ma uvedene v servisnej knizke, na stranke skodovky atd atd atd Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mira Posted December 27, 2007 Share Posted December 27, 2007 Zajímá mě kdo z vás to už má za sebou v origo servisu škoda,co mu dělali a kolik je to cca stálo.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
NiceOne Posted December 27, 2007 Share Posted December 27, 2007 Dela se to stejne jako pri 60000km + dle stari. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mira Posted December 28, 2007 Share Posted December 28, 2007 mě strašili že to tam bude muset být tak aspoň 5hodin,že toho budou dělat moc...jinak mě při 105000t.km..dělali dost,to by teď nemuseli:-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Termiks Posted December 29, 2007 Share Posted December 29, 2007 Mno me to stalo cca 14 papiru, nevim presne kolik musel bych se podivat. Ale nechaval sem si menit rozvody na moje vlastni prani. Jinak klasika... olej, svicky, vzduch. filtr, pyl. filtr, kontrola vsech kapalin, kontrola a mazani zamku a ruzny drobnosti okolo ktery si snad ani neuctovali... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
NiceOne Posted December 29, 2007 Share Posted December 29, 2007 mě strašili že to tam bude muset být tak aspoň 5hodin,že toho budou dělat moc...jinak mě při 105000t.km..dělali dost,to by teď nemuseli:-) Soupis toho co se ma delat mas v servisni knizce. Nenech se natahnout. Jasne muze se objevit neco co bude potreba vymenit nad plan (brzdy, tlumice,...), jenze to dopredu nemuzou vedet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mira Posted December 29, 2007 Share Posted December 29, 2007 Mno me to stalo cca 14 papiru, nevim presne kolik musel bych se podivat. Ale nechaval sem si menit rozvody na moje vlastni prani. Jinak klasika... olej, svicky, vzduch. filtr, pyl. filtr, kontrola vsech kapalin, kontrola a mazani zamku a ruzny drobnosti okolo ktery si snad ani neuctovali... hmhm....jenže na 1.2htp není řemen..tak proč měnit... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Termiks Posted December 29, 2007 Share Posted December 29, 2007 Tak o to to budeš mít levnější, já mam 1,4 a tam řemen je... Jinak ta sada stála 5500 plus něco práce, tak to si můžeš odečíst od ceny. A ta práce asi byla dost.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jar_da Posted December 29, 2007 Share Posted December 29, 2007 hmhm....jenže na 1.2htp není řemen..tak proč měnit... bych se na servis vykašlal, nech si vyměnit palivový filtr, vyčistit klapku a pokud máš dva roky brzdovku tak vyměnit, nechal bych vyměnit olej v převodovce, zbytek si udělej sám, vzduchovej a palivovej filtr si vyměníš sám, olej ti na počkání vymění u pumpy - dodáš si svůj vlastní včetně filtru, svíčky taky sám a smáznout interval si nech v servisu nebo až pojedu kolem Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pava Posted December 30, 2007 Share Posted December 30, 2007 hmhm....jenže na 1.2htp není řemen..tak proč měnit... Minulý týden jsem to se známým dělá vedoucího dílny ve škodovce probíral. Má taky HTP najeto o něco málo méně než ty a taky říkal, že rozvody preventivně vymění, řetěz, kola a napínáky. Jak uvedl, pár rozsypaných rozvodů už na těchto motorech viděl. Až se to stane, tak si ten motor můžeš postavit do zahrádky místo trpaslíka, protože se tam nedá nic měnit, mění se celý polomotor. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.