Přejít na obsah

Motor 1,9TDI PD ATD


Doporučené příspěvky

Zdar pani,

rad by som sa spytal na spravanie sa svojho motora, nekolko nemam moznost porovnania a neviem ci je to normalne alebo nie:

1. Trhnutie karoseriou po vypnuti.

- je an to nejaky technicky dovod preco sa to deje (silentbloky motora su v poriadku). Niekto hovori ze EGR ventil, ale vie niekto vysvetlit preco presne?

2. Po vypnuti motora pocut bzucanie, ako keby dobiehanie nejakeho motorceka alebo co pod kapotou, zhruba v motorovej casti pri kabine. Neviete co to je? Dufam ze nie turbo ......

3. Urobil som fotografie dvoch suciastok. Viete mi niekto povedat co to je? Na druhej fotografii to po vypnuti "pluje".

post-52216-0-04357700-1301311185_thumb.j

post-52216-0-16470800-1301311196_thumb.j

Este raz dakujem vsetky za namety.

Editováno: , autor: onder
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

1. pokud máš uložení motoru v pořádku (mimochodem, jak jsi to kontroloval?), tak to bude normál. rotující věci v motoru něco váží a tak když to típneš z fleku (přece jen je zde komprese vyšší než u benzínu), motor sebou cukne. máme doma 2.5tdi v6 a tam když vypneš motor, cukne to že to málem přetočí auto do boku lol

2. po zastavení motoru můžeš slyšet volnoběžku altíku, když se dotáčí a nebo taky je slyšet bzučení/syčení chcípací klapky (to, co máš na obrázkách - stříbrná plechovka jako podtlakový ovladač a uvnitř sání samotná klapka) a ventilu, který ji ovládá. po chvilce to jakoby klapne, uvnitř auta cvakne relé a je klid. koukej na tu klapku a nech někoho vypnout motor, uvidíš, jestli se zavře

Editováno: , autor: boobika
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

taky bych potřeboval asistentku na startování motoru. hlavně v zimě. nastartovala by 10min. předem a pustila topení na max. :palec2:

jinak koukám, že máš fábku ještě bez podtlakového mag. bloku na hrnci tlumiče. máš to zvlášť do ventilů umístěných na příčce před spolujezdcem (samozřejmě od motoru). je to vidět na 1. fotce vlevo (jde do toho plno podtlak. hadiček) nemůže to být od toho? přibližně uprostřed dole za motorem je jedině turbo a tam to žádné extra zvuky nedělá.

zeptám se jinak, máš s tím autem nějaké problémy nebo ti jde jen o ty zvuky?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ide mi len o tie zvuky. Akoze som laik a niektore veci som pri kupe nevsimal (skusal to svagor - mechanik). No a casom ked som zacal citat po fore a tak tak ma to zaujalo takze len cisto ze co to je a tak. Ci neodchadza turbo a tak. Jednoducho prve auto, a ked som pozistoval co ktore veci do dieslaku stoja, tak normalne spat nemozem :).

Chcem normalne cez VAG premerat motor, ale nejako som nezachytil co to vlastne znamena. Je to meranie cez kanaly 3, 10 a 11 a nahodenie logu na forum ze co mi chlapci povedia? Mam podozrenie na vahu vzduchu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

najdeš si dlouhý větší kopec, připojíš kabel, ve vagu skočíš do řj motoru-měřené hodnoty-naklikáš do řádků 3,10,11-dole klepneš protokol log-můžeš si napsat název podle libosti-rozjedeš se do kopce-při 1500ot. na trojku, lépe čtyřku (log bude detailnější-pomalejší zrychlení než na 3.) klepneš "start" a dáš plnej plyn (100%) a podržíš až do 4000ot. potom už jen dáš "konec" a můžeš vyskákat z vagu ven. log najdeš ve složce, kde máš vag-com, podsložka logs.

samozřejmě si logování můžeš spustit i před rozjetím, aby jsi nemusel honit ukazatel za jízdy po obrazovce, pouze u 1500 to sešlápneš "až na plech". kopec doporučuji přehledný a opravdu delší, protože na 4.kvalt při 4000ot. už jedeš docela rychle.

pak ten soubor hodíš někam ke stažení, dáš se odkaz a my se podíváme ;)

co se týče cen, tak stačí hledat a koupíš poměrně levně. pokud neznáš, koukni na skoda-dily.cz nebo cc-autodily.cz

Editováno: , autor: boobika
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 let později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...