Honza2017 Vloženo 9. Duben 2011 Vloženo 9. Duben 2011 (editace) Zdravím, nevím zda toto téma už tu je ale hledal jsem dost dlouho a nenašel jsem ho. Chtěl jsem se vás zeptat když auto nastartuji a motor se zahřeje tak otáčky my klesnou na nějakých 800Ot a po ujetí nějakých 10Km se mi ještě sníží a když otočím volantem uplně na doraz na jakoukoliv stranu tak otáčky také klesnou a motor začne dělat větší rámus nevím čím to je jestli to náhodou není škrtící klapkou? A se spojkou mám problémy že mi jde těžko zařadit zpátečka nevíte čím by to mohlo být? Mám O1 1.6 55Kw Děkuji vám moc za rady. Editováno: 9. Duben 2011, autor: Honza2017 Citovat
Ondřej Suchý Vloženo 9. Duben 2011 Vloženo 9. Duben 2011 Kolísání otáček všeobecně může být škrtící klapkou a čidlem karburátoru,měl jsem podobné problémy,musí se teď klapka koupit nová Citovat
Honza2017 Vloženo 9. Duben 2011 Autor Vloženo 9. Duben 2011 (editace) A kolik vlastně stojí ta klapka? Editováno: 9. Duben 2011, autor: Luďa necituj předchozí příspěvky Citovat
Luďa Vloženo 9. Duben 2011 Vloženo 9. Duben 2011 když otočím volantem uplně na doraz na jakoukoliv stranu tak otáčky také klesnou a motor začne dělat větší rámus Tohle je normální. Ten rámus ti dělá posilovač řízení a když navalíš na doraz tak otáčky mírně poklesnou. Samozřejmě ti nesmí spadnout na 200/min. motor se zahřeje tak otáčky my klesnou na nějakých 800Ot a po ujetí nějakých 10Km se mi ještě sníží Když se motor zahřeje, myslíš 90°C nebo míň? A halvně na kolk ti po těch 10 km klesnou? Pokud to stíhá dobíjet při volnoběhu (máš puštěný světla, rádio, výhřev...) a nekolísaj a motor neškube, tak v tem nic nehledej. Citovat
Honza2017 Vloženo 9. Duben 2011 Autor Vloženo 9. Duben 2011 (editace) jj myslím o něco mín na 70°C a klesnou mi z 800ot/min na asi 400-500ot/min A potom mám ještě jeden dotaz je to normální když jedu a dávám plyn a chci zařadit či podřadit tak že na spojkovím pedálu jdou cítit vybrace? Editováno: 9. Duben 2011, autor: Luďa necituj předchozí příspěvky Citovat
Ondřej Suchý Vloženo 9. Duben 2011 Vloženo 9. Duben 2011 Klapka v autorizovanym servisu stojí 8900,ale dá se sehnat nová na internetu za 3,5-4,5tisíc. Citovat
Luďa Vloženo 9. Duben 2011 Vloženo 9. Duben 2011 je to normální když jedu a dávám plyn a chci zařadit či podřadit tak že na spojkovím pedálu jdou cítit vybrace? Při normální jízdě, na spojku nešlpám, tak nevím. A pokud chcu řadit, tak sešlápnu a hned pustím, takže nevím. Že se chvěje řadicí páka to vím. jj myslím o něco mín na 70°C a klesnou mi z 800ot/min na asi 400-500ot/min Při 90°C je 400 - 500ot/min docela málo, ale jak sem psal vejš: Pokud to stíhá dobíjet i při volnoběhu (máš puštěný světla, rádio, výhřev...) a nekolísaj ti otášky nahoru a dolů a motor neškube, tak v tem nic nehledej. Citovat
Honza2017 Vloženo 9. Duben 2011 Autor Vloženo 9. Duben 2011 (editace) Ale já myslím když zařazuješ tak cítíš takové menší vibrace? No když vypnu světla nebo vyhřev. zadního skla tak mi otáčky malinko stoupnou a když je opět zase zapnu tak se mi sníží to takhle má být?. Editováno: 9. Duben 2011, autor: Luďa necituj předchozí příspěvky Citovat
Luďa Vloženo 9. Duben 2011 Vloženo 9. Duben 2011 Podle mě, takle nízko ne. Ale to chce někoho s měřákem kdo ti změří odběr proudu. Nevím jak u Okty, ale na fabiích se klapka normálně čistí a nekupuje se hned nová. Ale ta způsobuje spíš "pohupování" otáček (jako kdybys na střídačku přidával a ubíral plyn) než jen nízký otáčky. Nebude tam čidlo na volnoběh? Ale to už ti musí říc nějakej mechanik. Ale pokud vše funguje a dobíjí to, já bych to neřešil. Ale já myslím když zařazuješ tak cítíš takové menší vibrace? Přes zinmí boty určitě ne a teď v pátek co sem jel s FI 1.4 MPi na boso bez bot, si vybrace taky neuvědomuju. Ale je to spíš tím, že sem se na to nesoustředil. Takže tam bejt můžou a nemusí. Citovat
Honza2017 Vloženo 9. Duben 2011 Autor Vloženo 9. Duben 2011 ale ono se to pohupuje zmenšuje o max. 100ot/m a zase zpět zvětšuje nazpátek. A jestli tam je čidlo tak to nevím a ono u oktávky má být? Citovat
Luďa Vloženo 9. Duben 2011 Vloženo 9. Duben 2011 Zkus pohledat. Něco málo je tady: a tady a hledání o klapce http://forum.skodahome.cz/index.php?app=core&module=search&do=search&fromMainBar=1,'>http://forum.skodahome.cz/index.php?app=core&module=search&do=search&fromMainBar=1, ale chce to protřídit na tvůj motor. A na kolísání otáček http://forum.skodahome.cz/index.php?app=core&module=search&do=search&fromMainBar=1 Citovat
Honza2017 Vloženo 12. Duben 2011 Autor Vloženo 12. Duben 2011 Zkus pohledat. a hledání o klapce http://forum.skodahome.cz/index.php?app=core&module=search&do=search&fromMainBar=1,'>http://forum.skodahome.cz/index.php?app=core&module=search&do=search&fromMainBar=1, ale chce to protřídit na tvůj motor. A na kolísání otáček http://forum.skodahome.cz/index.php?app=core&module=search&do=search&fromMainBar=1 u těchto dvouch odkazu to nic nenachází Citovat
Luďa Vloženo 12. Duben 2011 Vloženo 12. Duben 2011 To sou odkazy z vyhledávání. dej do hledání "Klapka" nebo "kolísání otáček". Citovat
Honza2017 Vloženo 14. Duben 2011 Autor Vloženo 14. Duben 2011 A ještě bych měl jeden dotaz když se rozjíždím tak abych mohl zařadit 2. rychlostní stupeň tam musím mít otáčky pomalu až na 3000ot/m jinak by to začalo škubat a popřípadě by to chcíplo čím by to mohlo být? Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.