Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo (editace)

Zdravím, nevím zda toto téma už tu je ale hledal jsem dost dlouho a nenašel jsem ho. Chtěl jsem se vás zeptat když auto nastartuji a motor se zahřeje tak otáčky my klesnou na nějakých 800Ot a po ujetí nějakých 10Km se mi ještě sníží a když otočím volantem uplně na doraz na jakoukoliv stranu tak otáčky také klesnou a motor začne dělat větší rámus nevím čím to je jestli to náhodou není škrtící klapkou?

A se spojkou mám problémy že mi jde těžko zařadit zpátečka nevíte čím by to mohlo být?

Mám O1 1.6 55Kw

Děkuji vám moc za rady.

Editováno: , autor: Honza2017
Vloženo

když otočím volantem uplně na doraz na jakoukoliv stranu tak otáčky také klesnou a motor začne dělat větší rámus

Tohle je normální. Ten rámus ti dělá posilovač řízení a když navalíš na doraz tak otáčky mírně poklesnou. Samozřejmě ti nesmí spadnout na 200/min.

motor se zahřeje tak otáčky my klesnou na nějakých 800Ot a po ujetí nějakých 10Km se mi ještě sníží

Když se motor zahřeje, myslíš 90°C nebo míň? A halvně na kolk ti po těch 10 km klesnou?

Pokud to stíhá dobíjet při volnoběhu (máš puštěný světla, rádio, výhřev...) a nekolísaj a motor neškube, tak v tem nic nehledej.

Vloženo (editace)

jj myslím o něco mín na 70°C a klesnou mi z 800ot/min na asi 400-500ot/min

A potom mám ještě jeden dotaz je to normální když jedu a dávám plyn a chci zařadit či podřadit tak že na spojkovím pedálu jdou cítit vybrace?

Editováno: , autor: Luďa
necituj předchozí příspěvky
Vloženo

je to normální když jedu a dávám plyn a chci zařadit či podřadit tak že na spojkovím pedálu jdou cítit vybrace?

Při normální jízdě, na spojku nešlpám, tak nevím. A pokud chcu řadit, tak sešlápnu a hned pustím, takže nevím. Že se chvěje řadicí páka to vím.

jj myslím o něco mín na 70°C a klesnou mi z 800ot/min na asi 400-500ot/min

Při 90°C je 400 - 500ot/min docela málo, ale jak sem psal vejš: Pokud to stíhá dobíjet i při volnoběhu (máš puštěný světla, rádio, výhřev...) a nekolísaj ti otášky nahoru a dolů a motor neškube, tak v tem nic nehledej.

Vloženo (editace)

Ale já myslím když zařazuješ tak cítíš takové menší vibrace?

No když vypnu světla nebo vyhřev. zadního skla tak mi otáčky malinko stoupnou a když je opět zase zapnu tak se mi sníží to takhle má být?.

Editováno: , autor: Luďa
necituj předchozí příspěvky
Vloženo

Podle mě, takle nízko ne.

Ale to chce někoho s měřákem kdo ti změří odběr proudu.

Nevím jak u Okty, ale na fabiích se klapka normálně čistí a nekupuje se hned nová. Ale ta způsobuje spíš "pohupování" otáček (jako kdybys na střídačku přidával a ubíral plyn) než jen nízký otáčky.

Nebude tam čidlo na volnoběh?

Ale to už ti musí říc nějakej mechanik. Ale pokud vše funguje a dobíjí to, já bych to neřešil.

Ale já myslím když zařazuješ tak cítíš takové menší vibrace?

Přes zinmí boty určitě ne a teď v pátek co sem jel s FI 1.4 MPi na boso bez bot, si vybrace taky neuvědomuju. Ale je to spíš tím, že sem se na to nesoustředil. Takže tam bejt můžou a nemusí.

Vloženo

A ještě bych měl jeden dotaz když se rozjíždím tak abych mohl zařadit 2. rychlostní stupeň tam musím mít otáčky pomalu až na 3000ot/m jinak by to začalo škubat a popřípadě by to chcíplo čím by to mohlo být? :help:

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...