Přejít na obsah

Snížení otáček a problém s převodovkou


Honza2017

Doporučené příspěvky

Zdravím, nevím zda toto téma už tu je ale hledal jsem dost dlouho a nenašel jsem ho. Chtěl jsem se vás zeptat když auto nastartuji a motor se zahřeje tak otáčky my klesnou na nějakých 800Ot a po ujetí nějakých 10Km se mi ještě sníží a když otočím volantem uplně na doraz na jakoukoliv stranu tak otáčky také klesnou a motor začne dělat větší rámus nevím čím to je jestli to náhodou není škrtící klapkou?

A se spojkou mám problémy že mi jde těžko zařadit zpátečka nevíte čím by to mohlo být?

Mám O1 1.6 55Kw

Děkuji vám moc za rady.

Editováno: , autor: Honza2017
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

když otočím volantem uplně na doraz na jakoukoliv stranu tak otáčky také klesnou a motor začne dělat větší rámus

Tohle je normální. Ten rámus ti dělá posilovač řízení a když navalíš na doraz tak otáčky mírně poklesnou. Samozřejmě ti nesmí spadnout na 200/min.

motor se zahřeje tak otáčky my klesnou na nějakých 800Ot a po ujetí nějakých 10Km se mi ještě sníží

Když se motor zahřeje, myslíš 90°C nebo míň? A halvně na kolk ti po těch 10 km klesnou?

Pokud to stíhá dobíjet při volnoběhu (máš puštěný světla, rádio, výhřev...) a nekolísaj a motor neškube, tak v tem nic nehledej.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jj myslím o něco mín na 70°C a klesnou mi z 800ot/min na asi 400-500ot/min

A potom mám ještě jeden dotaz je to normální když jedu a dávám plyn a chci zařadit či podřadit tak že na spojkovím pedálu jdou cítit vybrace?

Editováno: , autor: Luďa
necituj předchozí příspěvky
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

je to normální když jedu a dávám plyn a chci zařadit či podřadit tak že na spojkovím pedálu jdou cítit vybrace?

Při normální jízdě, na spojku nešlpám, tak nevím. A pokud chcu řadit, tak sešlápnu a hned pustím, takže nevím. Že se chvěje řadicí páka to vím.

jj myslím o něco mín na 70°C a klesnou mi z 800ot/min na asi 400-500ot/min

Při 90°C je 400 - 500ot/min docela málo, ale jak sem psal vejš: Pokud to stíhá dobíjet i při volnoběhu (máš puštěný světla, rádio, výhřev...) a nekolísaj ti otášky nahoru a dolů a motor neškube, tak v tem nic nehledej.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ale já myslím když zařazuješ tak cítíš takové menší vibrace?

No když vypnu světla nebo vyhřev. zadního skla tak mi otáčky malinko stoupnou a když je opět zase zapnu tak se mi sníží to takhle má být?.

Editováno: , autor: Luďa
necituj předchozí příspěvky
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Podle mě, takle nízko ne.

Ale to chce někoho s měřákem kdo ti změří odběr proudu.

Nevím jak u Okty, ale na fabiích se klapka normálně čistí a nekupuje se hned nová. Ale ta způsobuje spíš "pohupování" otáček (jako kdybys na střídačku přidával a ubíral plyn) než jen nízký otáčky.

Nebude tam čidlo na volnoběh?

Ale to už ti musí říc nějakej mechanik. Ale pokud vše funguje a dobíjí to, já bych to neřešil.

Ale já myslím když zařazuješ tak cítíš takové menší vibrace?

Přes zinmí boty určitě ne a teď v pátek co sem jel s FI 1.4 MPi na boso bez bot, si vybrace taky neuvědomuju. Ale je to spíš tím, že sem se na to nesoustředil. Takže tam bejt můžou a nemusí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...