Přejít na obsah

Anketa poruchovosti TSI - závady, poruchy motoru


hurfo

Prosim ludi ktory TSI nevlastnia aby sa hlasovania nezucastnili.  

787 hlasů

Nemáte oprávnění k hlasování v této anketě nebo k výsledkům hlasování. Prosím přihlašte se nebo zaregistrujte, abyste mohl hlasovat v této anketě .

Doporučené příspěvky

si děláš pr.el, každý desátý auto, to je dost hrůzostrašný!!! a plno lidí sem vůbec nepíše a dalších plno lidí ani neví, že jim ten rozvoďák vyměnili potichu na garančce.

No dost si nedokážu představit že by mě při garančce vyměnili rozvoďák, jedině že by to vše stihli za 1,5 hodiny a tom dost pochybuji. Hodně lidi si na auto čeká tak jako pokaždé já. A proč by ho taky měnili když si zákazník nestěžuje na hlučné starty.

Bohužel, spousta lidí to dělá tak, že auto zaveze do servisu, tam přisedne mechanik, majitel odjede domů nebo do práce, mechanik autí převezme a jede zpátky do servisu - přitom má za úkol udělat něco jako prověřovací jízdu. Auto se opraví bez přítomnosti zákoše a pak se mu zavolá, jestli chce sám přijet a převzít, nebo mu mají auto přivézt. Zákoš tím pádem nemá ani šajnu, co všecko mu s autem dělali - jednoduše ho nenapadne se na to zeptat, naopak je rád za to že na něj byli milý a ještě mu ubylo starostí s dopravou auta do servisu a sebe zpátky. Servisy to dělají docela běžně, protože jim to nepřidělá skoro žádné náklady - benzín platí zákoš, jede se přece jeho autem... :D A člověk neznalý fíglů a podvůdků páchaných hlavně značkovýma servisama na zákazníkovi jim to sblajzne jak hladová ryba i s chlupama a s navijákem. Takže ve výkazu činností na garančce vůbec nemusí být uvedeno, že byl vyměněn rozvoďák nebo přeflashován soft v ŘJ - protože zákazník to ani nepožadoval. Výkaz odesílaný ŠA samozřejmě obsahuje jiné údaje...

To je těch zbývajících 90% majitelů aut, kteří ho prostě používají jen jako dopravní prostředek a dá se říct, že je jim ganz putýnka, jestli jim v servise vyměnili jen soft, nebo půlku agregátu - pokud to stihli v jednom pracovním dni a bylo to na záruku...

A tyhle lidi TADY NA FÓRU neuvidíme. Proto můžeme klidně předpokládat, že problémy má mnohem víc majitelů, než kteří se tady rozčilují. Jen někdo si to prostě bere osobně a jiným je to šuma fuk. My první si prostě dovedeme vážit věci, za kterou jsme vysolili nemalou sumu oběživa a mnozí i dlouho čekali na dodání - takže nás nebetyčně nasere, když neobdržíme poctivou reflexi svých vynaložených peněz. Ti druzí se prostě přizpůsobili, je jim to buřt a jednoduše mlčí jak Fučík...

Editováno: , autor: Ekkar_z_Bastlírny
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

a taky mi přijde dost trapný chyby automobilky tím, že prostě měl dodavatel tupý nástroje a jiný pohádky. jednou je to komplet postavený z různých dílů a ten kdo to skládá za to ručí jako za celek a kvalita použitých dílů by se měla průběžně kontrolovat, teda pokud automobilce záleží na kvalitě výsledných produktů, což se ukázalo, že nezáleží :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

při 15000 km první výměna řetězu, budu za pár km na 30000km a už se ozývá opět rachtání. A to jak kdy. někdy ano, někdy ne...ale objevuje se. Ještě necelý 2 roky úvěru a auto jde z domu. na tohle fakt nemám!!!

Dandisane, je aspoň vstřícný servis a Barthu? Jak reagovali na znovu ozývající se rachtání?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To ne, jen se rozeberou dílčí kryty pro přístup k rozvodům.Hlavně nespěchej, dle doporučení fabriky má tmel schnout alespoň 5 h. Jinak to pochčije.Kontroluj průsaky oleje kolem deklů rozvodů a simerinku dole na klice a spojení spodního krytu k vaně.

Opis montážní příručky

Děleny kryt skřině řetězoveho pohonu

Kryt skřině řetězoveho pohonu je u motoru 1,2 l TSI složen ze dvou samostatnych časti.

Horni čast krytu je vyrobena z plastu a je přišroubovana k viku hlavy valců a k hlavě valců.

Spodni čast krytu tvoři odlitek z hořčikove slitiny a je upevněn pomoci šroubů ze slitiny hliniku k bloku

valců a k hlavě valců.

Obě časti krytu lze samostatně demontovat.

K montaži spodni časti krytu na blok motoru mohou byt použity pouze specialni

šrouby ze slitiny hliniku bez povrchove upravy.

Při demontaži hlavy valců neni nutne spodni kryt skřině řetězoveho pohonu demontovat

(pouze jeho tři šrouby v hlavě valců). Hydraulicky napinak řetězu lze uvolnit

z vnějši strany a řetěz se zavěsi na nalitek v horni časti krytu. Zamezi se tim sesmeknuti

řetězu z řetězoveho kola na klikovem hřideli.

Toto konstrukčni řešeni přinaši kromě sniženi hmotnosti take jednodušši způsob opravy

med_gallery_55309_1204_62808.jpg

Editováno: , autor: Jakub Nabel
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pandora: já tam ještě po druhé nebyl a neříkal jim to, každopádně bych to už chtěl řešit s jiným servisem a ne s Barthem. Myslím, že jim tam vše dlouho trvá, njn. mám jen fabii a nejsem VIP.

Můžu reklamaci uplatňovat u jiného autorizovaného servisu Škoda, než kde jsem auto koupil?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A to máš jezdit např "do práce" 10km na kole nebo chodit pěšky? Do práce to má každý stejně? A co firmy co ta auta mají pro obchoďáky co to, jako já denně i 20 - 30 x startují? Zvláštní že řetězům felin to bylo u pr.ele a SDIčka a TDIčka šlapala taky "no problem".To jsou výhovorky.Jasně koupit na toto HTP(Prazdroj je má jako služebáky cesťákům) je ideál(nebo CITIGo),ale přeci výrobce s tím popojížděním MUSÍ počítat a hlavně že to dávají i se start-stopy a tam nevím na co se budou vymlouvat, že máš po cestě moc semaforů?

Každý bere auto nejen na ježdění do práce a musí splnit více úkolů. Kdyby stály miň tak vezmu citina na městi, tsi mimo a na dálnici octuII TDI.Říše snů. To by se ale asi VW líbilo.

Fakt mne budou dlouho sr.t a tak jsem od jakživa Škůdkař půjdu do Thalie nebo Dacie za pár šupů a když v ní křupne tak ji dám při opravě po záruce polátanou do bazoše a koupím druhou.Stejně po záruce bude na odpis a bude po prd.li, slavné VW.

Editováno: , autor: Jakub Nabel
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pandora: já tam ještě po druhé nebyl a neříkal jim to, každopádně bych to už chtěl řešit s jiným servisem a ne s Barthem. Myslím, že jim tam vše dlouho trvá, njn. mám jen fabii a nejsem VIP.

Můžu reklamaci uplatňovat u jiného autorizovaného servisu Škoda, než kde jsem auto koupil?

A proč ne? To je buřt, pro ně je to oprava jako každá druhá, akorát záruku platí Š-A a na tom to visí jakou mají pozici vůči Š-A a jak si umí vydupat záruční opravy. Je samozřejmě regionální šašek pro dozor na reklamace,ale pořád je to servisu resp. prodaných autech a spoustě jiných věcí.Když jsou dobří umí to vyřvat pro klid nebo to dělají jinak.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pandora: asi bych do něho nešel, s mým nájezdem km by se mi více vyplatio nějaký TDi.

Jakub Nabel: přesně tak s řetězem u feldy, mám ji ještě doma 1,3MPi a vyměnil jsem ho při 100tkm a dále už o něm nevím. Jednu cestu do práce mám 17km, a že třeba popojíždím po městě, to ho rovnou nechám v garáži a budu jezdit mastnou tyčí....výmluva na krátký trasy je fakt směšná. A k čemu to auto pak je???? Sběratel nejsem...TSI mě strašně zklamalo. Snad nechám vyvařit feldu a budu jezdit s ní, jistota že dojedu do cíle je daleko větší než s fabií.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nejde se k vám nepřidat: před Fabií TSI jsme měl v práci Felicii r.v.1996,na ní se nalítalo jen po městě 281 000 km a řetěz tam byl původní... Servis se dost ojebával - auto patřilo půjčovně a ta na to kašlala,takže např. svíčky se měnily až motor začal cukat atd. Pravidelně se měnil jen olej. Za tu dobu odešel jen chladič,startér,alternátor a snímač otáček - jediný to případ,kdy auto nejelo. Ke konci to začalo žrát olej,ale to ta nová Fabia žere také. Startů mám denně také dost,bude to v průměru někde kolem dvaceti. K tomu jen přimomínka co se píše v manulálu pro Fabie (platí pro všechny motorizace) viz obrázek. To bych v práci musel chodit často pěšky...

post-32075-0-03420900-1335867289_thumb.j

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

a taky mi přijde dost trapný chyby automobilky tím, že prostě měl dodavatel tupý nástroje a jiný pohádky. jednou je to komplet postavený z různých dílů a ten kdo to skládá za to ručí jako za celek a kvalita použitých dílů by se měla průběžně kontrolovat, teda pokud automobilce záleží na kvalitě výsledných produktů, což se ukázalo, že nezáleží :-)

Jednou z velkých úspor bylo zrušení vstupních kontrol dílů (úspora mnoha lidí) a ošetřilo se to závazkem-slibem dodavatelů, že budou dodávat "ok díly".

A zbytek je o bezodpadový výrobě, přece ten kolos nazastavěj kvůli tomu, že by neměli ok díly, kdyby subdodavatelé stíhali hrnou toho ještě více.

-> Jakub Nabel

pozn. ten boční kryt už není od podzimu z hořčíku, ale z levnějšího hliníku.

Ve výrobě ten tmel nemá ani půl hodiny a už dostane petrák.

-> Pawouk

to je ohledně spotřeby studenýho motoru, pro opakovaný natočení teplýho to už neplatí,

navíc propaganda jak nám prodat pro extra použití malý elektromonib nebo hybrid s pidi elektrodojezdem.

Editováno: , autor: DEFIANT
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to defiant- pouze jsem překopíroval co bylo v montážní příručce na dotaz zda-li musí motor ven. Z čeho jsou ty dekly je i mi putna. A ten tmel má dle druhu a kvality určitou dobu schnutí. Jednoduše mi auto nechali pořádně vytvrdnout a nic zatím- 9tis neteče.Co dělají a jak to ku.ví ve výrobě je vidět

na celé řadě velice spokojených lidí :kol-28:

Na zimu zadělávám většinu cca 4/6 radiátoru a má to efekt i na spotřebě,která zimu skoro nepozná.I chladnutí motoru trvá dýl. Mám to praktikované od 120cy(ta celý, chladilo se to i trubkama pod autem) přes velkou řádku aut a žádné nikdy neprotestovalo. Jednou jsem s amputovaným termostatem na felině absolvoval v létě cca 150km a k chlazení a držení teploty to v létě stíhala v klidu polovina chladiče.

Editováno: , autor: Jakub Nabel
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Mám nového roomstra 1,2tsi najeto tak 300km,před tím jsem jezdil octavii 1,9tdi r.v.2005,spotřeba po Liberci byla 6,5-7l,motor se ani neohřál,to samé je 1,2tsi a spotřeba je 7-8l,no myslím že je na tom ta 1,2 lepší a ani nevím že běží motor, nejvíc se mi líbí jak to vyšlapuje,no můžu vám říct u nás je to samej kopec a zrychlení jak u 1,9tdi jezdím dost svižně,jsem spokojenej,problémy neřeším to je věc servisu,ještě jsem chtěl říct že OII 1,9tdi jsem za těch 7 let neměl jediný problém,tak věřím tomu že vydrží i 1,2tsi.mirek.liberec.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Po výměně podložky jsem se vydal na dálnici a ze spotřeby jsem málem omdlel. To že to jede jak lemra je buďto o zvyku na tah nebo je to někde rozbitý. V servisu už jsou ze mne nemocní, no spíš z toho zázraku co mi prodali.NA rozvody půjdu znovu....

Tyčka rachotí, nerachotí, dělá takový bordel až to pěkné není. A to měla ta hvězdná plotna plechu to ramplování uklidnit.

Mám sto chutí jim říct ať tu podložku vyhodí a dají soft na původní stav a do konce záruky ať se to třeba i pos.ere.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...