Přejít na obsah

Anketa poruchovosti TSI - závady, poruchy motoru


hurfo

Prosim ludi ktory TSI nevlastnia aby sa hlasovania nezucastnili.  

787 hlasů

Nemáte oprávnění k hlasování v této anketě nebo k výsledkům hlasování. Prosím přihlašte se nebo zaregistrujte, abyste mohl hlasovat v této anketě .

Doporučené příspěvky

U turba to bylo něco s turbem. :D Měl jsem si uložit záznam, ale jen jsem na to kouknul, protože to bylo chvíli po tom plynovém pedálu, tak jestli je to to samé. Nebylo. U plynového pedálu nevím, to jsem jel hned druhý den do servisu, s tím se nedalo jezdit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Tak sem objednaný do servisu s padaním do EPC . dostanu novej soft a podložku , tak to mam hroznou radost . co bych mohl udělat aby škoda byla co nejmenší po jejich upravě? Že to nepojede a bude to žrat přiznávaji . ale zas ta jejich pohádka o načtení hodnot po 300km se to spraví

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám sice Golfa 1.2 TSI 77 kW, manuál 6q. Provedena mi byla taky servisní akce s novým SW a podložkou asi ve 20.000 km. Po servise se motor zklidni, nekolísá po nastartování, ztráta výkonu nebyla znát, že by narostla spotřeba to mi také nepřišlo. Teď jsme se vrátili z dovolené, celkem jsem najel 3600 km do Itálie a zpět, auto plně naloženo, obrasazení 4 lidé. Průměr za celou dobu 6.6l/100 km /podle tankování i podle PC/, pořád s klimou.

Připadá mi to hodně málo, na to že se jezdilo převážně po dálnicích a to nijak pomalu, v Itálii běžně 160 km/h, v Rakousku max. 150 km/h a podobně i v ČR, podle toho jak vyžadoval provoz. . Hlavně auto po tomto výletu neskutečně ožilo, tak nevím čím to, jestli kvalitnějším benzínem nebo tím, že se pořádně protáhlo ve vyšších rychlostech. Takže bych se servisní akce nebál, mně pomohla :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Moja skúsenosť je bohužiaľ taká, že Škoda nie je VW. Je bežné, že VW často pchá do škodovky z pohľadu koncernu zmätky a odpadky, ktoré by si do VW nedovolili dať, tobôž v nemecku. Nie je zriedkavé, že u RJ napr. motora sa vyrobí x tisíc jednotiek, kde niektorá funkcia nerobí presne podľa predstáv konštruktérov, tak sa HW problém "odrbe" FW (SW) cestou, alebo sa rovno funkcia zablokuje a montuje sa to do Škody, kým sa neminú zásoby. Preto by som túto skúsenosť s TSFI od VW nebral ako relevantnú ku vzťahu k ŠA. Samotná podložka u 24W6 nie je problémom, problémom je FW "odrb" zmrvenej konštrukcie vysokotlakového palivového čerpadla, ktoré podľa všetkého "trpí" pri vysokých momentoch (a požiadavke na adekvátnu porciu paliva) na nízkych otáčkach veľkým zdvihom, čo mu zrejme nerobí dobre a časom začne prepúšťať benzín do oleja. Následkom zvýšenej hladiny olej rozmixuje kľuka a vzniknutý olejový areosol začne spaľovať motor, čo zas neprospieva katalizátoru. Je teda možné, že pre VW je iný FW a pri podložkovej akcii sa mení aj čerpadlo (ak sa teda do VW vôbec dostali tie zmätky), teda nie je dôvod umelo škrtiť moment motora na n<2200n/min.

Editováno: , autor: lubikSK
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja mam takisto lepšiu spotrebu s rakúskym benzínom. MInule som ale natankoval na nasej Shellke ten ich prémiový benzín, nie Fuel Save, a mal som tiez nizsiu spotrebu, a to aj na nasledujúcej nádrži. Ale jednoznačne rakúsko a nie som sám, čo to zistil, že má na rakúsky benzín nižšiu spotrebu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jen bych trochu odbočil : V jednom zajímavém článku jsem se dočetl o motorech 1.2, 1.4 a 1.8 Tsi -

1.2 Tsi - bla,bla... Kvůli nižšímu průtoku dvouventilové hlavy pracuje turbo s vyšším tlakem, k regulaci jeho obtoku proto slouží velmi silný elektromotor. Rozvodový řetěz je zde však vystaven extrémnímu namáhání, což zjevně ovlivňuje jeho životnost. (a nejen jeho!)

1.4 Tsi - bla,bla...z Fabie RS s ním má totiž společný kompletní klikový mechanismus dimenzovaný na daleko vyšší točivý moment. To vysvětluje poněkud neochotné roztáčení i relativně vyšší spotřebu vozu...klika a ojnice jsou zbytečně těžké. Ani turbo se nerozbíhá úplně plynule, v nízkých otáčkách se motor občas nechá nachytat bez dechu...To se mimo jiné podepisuje pod výkon napínacího mechanismu rozvodového řetězu a tím zřejmě přispívá k jeho častějším defektům.

1.8 Tsi - bla,bla... Dvojice vyvažovacích hřídelí omezuje vibrace, což nepřináší jen ticho v kabině, ale také delší život rozvodového řetězu. V autě je motor skloněný dozadu, proto méně přetěžuje přední nápravu a omezuje nedotáčivost. Překvapit mohou kratší převody..

Docela mě štve, že se jim ty první dva motory nepovedly víc, pravda je, že já spíše preferuju taky obsah - proto mě 1.2 Tsi vůbec neohromila. Nevím na co přesně mysleli ,,lidi" když tyhle motory ,,sestrojovaly" ... ?? :kol-55::kol-56::worthy

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No,tu 1.4 TSI (neochotné roztáčení a vyšší spotřebu,motor občas bez dechu) jsem nějak nepochopil,kde na ty redaktoři chodí...pokaždé píší něco jiného. A že by 1.8 TSI měla méně problémů se také nedá říct,viz napínáky,přestavovače vačkové hřídele...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No, je toho fakt moc když člověk hledá a čte... u každého motru se dá najít špatná ,,věc" a potom taky není TSI jako TSI a to samé platí o TDI.. několikrát jsem četl problémy od majitelů a jde vyloženě o jednotlivé kusy, stejné objemy a kW jeden nadmíru spokojen a druhý těžké problémy, takže prostě to che i trefit na ,,dobrý" motor.

Já mám zkušenost jen s atmosferou 1.6 Mpi, potom 1.6 MZR 77kW a trochu 1.9 Tdi 66kW.

Zbývá jen čekat dál co se ....

Editováno: , autor: Toom
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To je spíš k pláči,když taková renomovaná automobilka jako je BMW,neumí vyrobit řetěz a napínák,co vydrží nějaký ten kilometr. To se ta technika za těch cca 120 let co se auta dělají nikam moc nedostala,nebo se spíš vrací zpátky k horšímu. :kol-32:

Prachy sú prachy.. :kol-34:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je to bída,.. k pláči, dnešní doba takové možnosti a ,,vymoženosti" a je nám nabízeno takové množství - zmetků,nekvalitních dílů,nedotažených věcí, hlavně ať je to atraktivní dobře to představit a hlavně ve velkém prodávat. Člověk dnes neví ani čemu a hlavně komu věřit, on prodejce při prodeji mluví krásně, ano uvedená spotřeba je reálná, ano servis je plně k dispozici náš zákazník náš pán, atd. atd. potom se člověk nestačí kolikrát divit.

:kol-47::kol-33:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Co se divíte že je taková kvalita??? Pořád chceme všechno levně a levněji.

V roce 1999 jsem koupil novou Felicii 1.3MPM GLxi a ta měla pouze el. okna předních dveří a zrdcátka a nic víc za 270. tisíc dnes mám za to Roomstera s výbavou uplně někde jinde a za stejnou cenu. Kolik by takový Rommster stál v roce 1999, 600 tisíc ??

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Myslel jsem, že letos vyráběné FII s TSI už mají rozvody vyřešené a přečetl jsem si názor uživatele, co má TSI 77 kW vyrobené v 02/2012, najedto cca. 11 000 km a už při startování se začínají rozvody ozývat.

Neboli, když si člověk koupí nyní FII, bude si jí chtít nechat aspoň 5 let, najede pár tisíc km ročně, většinou krátké cesty po Praze, tak se mám připravit na problémy s rozvody rovněž???

Editováno: , autor: Pandora
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Co se divíte že je taková kvalita??? Pořád chceme všechno levně a levněji.

V roce 1999 jsem koupil novou Felicii 1.3MPM GLxi a ta měla pouze el. okna předních dveří a zrdcátka a nic víc za 270. tisíc dnes mám za to Roomstera..

Tak já se pžiznám, že nechci nic levněji klidně koupím dražší ale KVALITU !! Myslím, že to není o tom co chceme mi, ale otom co chou ,,oni" prodávat a za jakou cenu a jak často se k nim máme vracet ať už do servisu nebo jinak....To co popisuješ za příklad s Felicii a Roomstrem není o tom, že chceme něco levnější, ne snad?? Jeden velký faktor který taky ovliňuje cenu je Konkurence co v té době konkurovalo felicii?? a co teď fabiim a roomstrum apod. a s jakými výbavami a jak jsou všechny auta dostupné? :kol-32:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak já se pžiznám, že nechci nic levněji klidně koupím dražší ale KVALITU !! Myslím, že to není o tom co chceme mi, ale otom co chou ,,oni" prodávat a za jakou cenu a jak často se k nim máme vracet ať už do servisu nebo jinak....To co popisuješ za příklad s Felicii a Roomstrem není o tom, že chceme něco levnější, ne snad?? Jeden velký faktor který taky ovliňuje cenu je Konkurence co v té době konkurovalo felicii?? a co teď fabiim a roomstrum apod. a s jakými výbavami a jak jsou všechny auta dostupné? :kol-32:

Výrobce nám nechce nic prodávat levněji ale tlačí na něj konkurence protože lidi jdou po ceně. Speciálně Česko je z kvalitou všeho v p.... protože českého zákazníka zajíma jen cena a to nemyslím jen auta. Já chci také raději kvalitu ale je mě to k ničemu když 80% chce raději nízkou cenu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To je spíš k pláči,když taková renomovaná automobilka jako je BMW,neumí vyrobit řetěz a napínák,co vydrží nějaký ten kilometr. To se ta technika za těch cca 120 let co se auta dělají nikam moc nedostala,nebo se spíš vrací zpátky k horšímu. :kol-32:

Ono to treba vidiet tak, ze aj BMW tlaci na jednej strane cena a na druhej strane obratkovost tovaru. Len na 2l hlinikovych naftakoch to urobili tak, ze to treba menit po nejakych 200 - 250 tis km, za cca 1200€. Na benzinovych 1,6 (spolupraca s PSA) sa im to sype po trosku lepsom km vykone ako pri koncernovom 1,2TSI. Holt casy benzinovych stvorvalcov z rady E21 a E30, kde sa na rozvod nebolo treba pozriet skutocne celu zivotnost (pokojne aj 500 tis km) su nenavratne prec.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...