Azurit Vloženo 20. Květen 2011 Sdílet Vloženo 20. Květen 2011 (editace) Máte někdo podobnou zkušenost: studený i teplý motor (2.0, 125 kW, najeto asi 8000 km) - při přeřazení z 1. na 2. rychlostní stupeň tak sekundu po tom přeřazení motor na malinkou chviličku jakoby nedávkuje palivo - tak čtvrtsekundu... takže to cukne a nepřidává... otáčky nestihnou spadnout kamsi dolů, jen mi to přijde hodně nepříjemné... Servisman se tím svezl a řekl, že to sice není správné chování, ale na opravu to zatím nevidí.... diagnostika jim nic neřekla (spíš si myslím, že ji nedělali..). Dělá to tak v jedné třetině případů a spíš v nižších otáčkách (dvojka má v tu chvíli okolo 1500). Už mi to udělalo jednou/dvakrát i při jedničce, ale ta dvojka, to je teď už skoro jistota Díky Editováno: 20. Květen 2011, autor: Luďa Stačí ti jeden inzerát! Druhej duplicitní sem smazal! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ingdave Vloženo 28. Červen 2011 Sdílet Vloženo 28. Červen 2011 Přesně tohle dělá i mně, mám taky 125kW, najeto 17 000km a dělá to jen občas. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Medvídek panda Vloženo 10. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 10. Červenec 2011 Zdravím, v poslední době mi začal cukat motor za studena při rozjezdu a jízdě mezi cca 1700 - 2000 otáčkami (jakoby turbo špatně tlakovalo nebo netekla nafta tak jak má). Zároveň je z motoru slyšet klepání. Někdy stačí ujet pár metrů a problém zmizí, jindy zase musí být motor zahřátý na provozní teplotu. Po zahřátí se už závad neobjevila. Vyšší spotřebu, kouřivost nebo nižší výkon jsem zatím nespozoroval. Olej ani chladící kapalina nemizí. Najeto 52 000 (projevilo se cca ve 47 000 klepáním a cca o 2000 km dál i cukáním). Do garančky to mám 7 000 km. Měl bych vyrazit dřív nebo to není třeba vyloženě hned řešit? Za každou odpověď předem děkuji :-) Honza Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luďa Vloženo 10. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 10. Červenec 2011 O cukání motoru tu téma máš. Třeba se tam dozvíš odpověď i na tvůj problém. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petryeti Vloženo 30. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 30. Červenec 2011 Také mi to dělá, ale jen když chci zrychlit. Při normálním provozu se to neprojevuje. ( 103 kw ) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Azurit Vloženo 10. Srpen 2011 Autor Sdílet Vloženo 10. Srpen 2011 ..ha, tak vidím, že v tom úplně sám nejsem... řešili jste to už nějak? Jsem na 17.000 km a furt stejný, ne-li o malinko horší... žádná hrůza, to je fakt, ale vadí mi, že to dělá poměrně moderní a nový motor :-/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MikeTTT Vloženo 10. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 10. Srpen 2011 Mě to udělalo zatím jednou a to po přeřazení na dvojku a při akceleraci. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Azurit Vloženo 11. Srpen 2011 Autor Sdílet Vloženo 11. Srpen 2011 ..tak třeba to automat nedělá bůhví, podle čeho všeho se ta elektronika řídí při dávkování paliva.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petryeti Vloženo 18. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 18. Srpen 2011 CR má svou "hlavu". Starší typy motorů to nedělají. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Michal B. Vloženo 19. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 19. Srpen 2011 Zdravím , vím , že tohle sem nepatří - mám motor 1,2tsi , ale stává se mi že když nastartuji motor tak otáčky běhají v rozmezí 800-1100ot/min , ihned po nastartování . Je to zajímavé , zkusím se na to zeptat v servise Jsem laik tak nevím a netuším vůbec Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Azurit Vloženo 19. Srpen 2011 Autor Sdílet Vloženo 19. Srpen 2011 v tomhle jsem taky laik, takže mě napadá teď rychle jen něco se vzduchem, třeba váha... pak si dovedu představit ještě jednu příčinu, ale o té bys věděl - byla by v pravé noze, která nervózně brnká o plyn, protože se už už chceš rozjet... ale to bys asi netočil jen do 1100 ot Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zzdeny Vloženo 21. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 21. Říjen 2011 Taky me to dela. Jako kdybych byl novacek v autoskole. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ELZ Vloženo 21. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 21. Říjen 2011 Zdravím , vím , že tohle sem nepatří - mám motor 1,2tsi , ale stává se mi že když nastartuji motor tak otáčky běhají v rozmezí 800-1100ot/min , ihned po nastartování . Je to zajímavé , zkusím se na to zeptat v servise Jsem laik tak nevím a netuším vůbec Predpokladam, ze tie otacky su na volnobeh. Mne to robila Octavia I 1.6 74kW benzin. Pricinou bolo chytanie falosneho vzduchu pri nasavani - jedna umelohmotna trubka/hadicka bola poskodena teplom motora. Zaroven mi vymenili sviecky. Pripadne by to este mohlo byt kvalitou paliva. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
juke.box Vloženo 22. Říjen 2011 Sdílet Vloženo 22. Říjen 2011 (editace) Už jsem to psal tydy někde,vyměňte kabelový svazek vstřikovačů co je pod ventilovým víkem, dochází tam k přechodovým odporům. Diagnostika tohle nikdy nepozná, je to celkem běžná věc. Ty kdo tyhle auta opravují to musí vědět. Svazek cca 1500-1700 kč + je dobrý dát někdy i těsnění víka cca 500Kč. Jen teda je mi divný, že píšete na autech se 17 tis Km, to mě přijde hodně brzy. Je to reakce na první příspěvek, a týká se motorů TDI PD. Editováno: 22. Říjen 2011, autor: juke.box Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Distephano Vloženo 15. Duben 2012 Sdílet Vloženo 15. Duben 2012 Já když přeřadím z 3 na 4 a přidám plyn tak auto nejprve zpomalí jak kdyby plyn nefungoval a pak hned jede.Nědělá to pořád,ale občas ano.Ještě jsem to nikde neřešil,ale spíš jen proto,že by mi stejně nikde nic neřekli z mých předchozích zkušeností ze servisů. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vojtus Vloženo 17. Červen 2013 Sdílet Vloženo 17. Červen 2013 (editace) Me se jakoby zastaví auto na chvili, jak pise Distephano. Je to hlavne u 4ky a 5tky..pri plynu na plnej ceres..je to znat hlavne do kopce. Auto cukne jak pri poryvu vetru, tak vterina a jede dal. Mam Octu I, 2002 r.v., 1,9Tdi 81kw. Stavalo se mi to driv, vymenili mi palivovy filtr a ustalo to, po vymene tesneni hlavy, srovnani hlavy atd. to zaclo delat zase a vic. pri 2,7tis ot. pak pri 3tis. hlavne pri predjizdeni je to hodne neprijemne. taky jsem si vsim, ze mi na prave kolo neco kape, dle servisu to brzdovka neni..skvely, pres zasrany motor nevidi odkud,ale pravdepodobne odnekud z turba kape olej, je to mozne? Editováno: 17. Červen 2013, autor: Vojtus Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Roadlover Vloženo 29. leden 2014 Sdílet Vloženo 29. leden 2014 Mne to cuká odnova, (zatiaľ) pri preraďovaní z 1. na 2. stupeň hlavne, keď idem po zaradení dvojky z kopca pod malým plynom . Je to také miktotrhnutie, akoby drobný výpadok dodávky paliva. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Michal Petschke Vloženo 22. Červenec 2014 Sdílet Vloženo 22. Červenec 2014 Dělá to když je to studený a dělá to obtokový ventil od turba aby se kondenzovanými výfukovými plyny nezničil DPF. Je to normální. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lexion Vloženo 1. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 1. Říjen 2014 (editace) Mě to cuká při 2000tis.ot. při přidání plynu cukne, někdy i víckrát za sebou a ozývají se divné zvuky z motoru. Při zahřátí motoru už dobrý. Včera jsem byl v Havexu a servisman to projel a nic. Takže to neřeší. Najeto 92000, motor 2,0TDI 81kw. Takže servis nic a cuká to dál. Nevím co s tím. Nějaký nápad někdo? Editováno: 1. Říjen 2014, autor: Lexion Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lexion Vloženo 6. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 6. Říjen 2014 Dneska ráno po nastartování jsem myslel, že ani nedojedu do práce. Auto cukalo jako blázen, motor dělal děsný zvuky, tak jsem to chcíp, nastartoval znovu a jelo to. Palubka nic neříká. Dnes odpoledne všechno ok. Servis mám za rohem a prý mám přijet až se to rozbije :-( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 6. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 6. Říjen 2014 zmerať vstrekovače ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.