Únor 23, 201213 r No každopádně dávat pět a půl tisíce za něco, co ani nezvedne výkon, se asi bude chtít dát málo komu.
Únor 23, 201213 r Autor ale tak to myslim ze se lidi najdou jinak to video s tim jak to vypada uz nefunguje tak jsem to nevidel
Únor 23, 201213 r Já se vám divím,buďte rádi,že vám to TSI funguje jak má... a ne ještě vymýšlet nějaké bejkárny.
Únor 24, 201213 r To turbo je regulovaný jen westegatem. To co popisuješ je u větších motorů s vyšším přeplňovacim tlakem. Viz 1.8T. Pawouk: Jojo, to samý říkali mě, "nehrabej se do tý haťapky, stejně to nepojede" a voala... Někdo hold na úpravy má koule a někdo ne
Únor 28, 201213 r ja to mam v aute uz dva mesiace a som nadmieru spokojny. na zaruke len tisko zavideli pretoze to ani oni nevedia zohnat. ked sa nieco pokazi dam tam stare sanie na turbo co je robota na 15minut a mozem ist na reklamaciu ... neviem co tu stresujete, ked nato nemate tak nepiste ze je to hlupost a podobne, mne sa to pacilo tak som si to kupil a vobec to nelutujem.
Březen 31, 201213 r Wastegte a BOV je něco úplně jiného, wastegate ti kontroluje tlak na výfukový komoře u turba a přepouští případně výfukové plyny. BOV ti "přepouští" vzduch. BOV má význam u upravených přeplňovaných motorů. Není tu od toho aby zvedal výkon. Ale pokud budeš upravovat motor, např. elektronikou, sáním, výfukem, atd. tak pak už by se o tom dalo čistě teoreticky uvažovat, aby ti větší tlak vzduchu potom zbytečně nezatěžoval turbo a "neomezoval" ho. Pokud už do toho půjdeš, tak bych raději více pohledal a zainvestoval do značkových typu Forge či HKS (originál, ne style.) Můžeš mít pak problémy s tím, že se ti BOV bude otevírat při nízkém tlaku nebo naopak nebude fungovat vůbec
Květen 21, 201213 r Zdravím , zrovna řeším podobný "problém" ohlědně BOV. Otázky co tu již byly nebudu znova opakovat , ale zajímal by mě názor na celkovou funkci BOV v TSi . Koupil sem vloni novou fabii combi. Podle Vašich reakcí tady jsou dva názory , jeden je že BOV (a schválně dávám uvozovky) "by měl" (tady nevím co si mám myslet,jestli je to něčím podložené nebo zda je to pouze domněnka) prodloužit životnost turba. A druhý názor je, že to nemá smysl. Upřímně, mě jde čistě jen o ten zvuk.Na to že to má 63kW , tak to sviští dobře a o zvětšení výkonu mi nejde. Na internetu jsem našel pouze jeden obchod (v ČR) , kde se to dá za nejakých 5600 Kč koupit. http://www.hothatchshop.cz/skoda/blow-off-ventil-1-2-tsi-seat-ibiza-skoda-fabia-vw-polo-forge-motorsport-1251.html V příspěvku výše sem se dočetl , že je lepší se porozhlédnout po něčem kvalitnějším. Tento model by teda měl asi být kvalitní , pokud se nemýlím. Jde teď opravdu o to , jestli to na druhou stranu nebude mít na celkovou funkčnost špatný vliv. Popravdě řečeno , nemůžu se nikde dohledat nějakých rad a názorů ohledně montáže a funkce...
Květen 28, 201213 r To je přímo v tvojem autě ? Já jen že se d toho chystám taky a pořádně nevím kde to koupit...Pravda na internetu toho moc není. Kde si ten set koupil a na kolik tě vyšel... Díky za odpověď ...
Květen 29, 201213 r ne neni to moje já jsem čekatel na TSI .. jen jsem se chtěl ujistit,zda to je ten požadovaný efekt Tohle jsem našel na ebay,jestli to je ono,tak proč to nezkusit.... akorát k tomu neni ten silikon Upraveno Květen 29, 201213 r od azriel
Květen 30, 201213 r Já se chystám na ten set z toho hot hatch nebo co to je za obchod. Pravda mám ještě 3 roky záruku , ale vzhledem k tomů že výměna BOV tam a zpět bude trvat max. 20 minut , myslím že nebude problém , před servisní prohlídkou tento výmysl odstranit. Letos v září tam jedu na další serv. prohlídku tak se jich na to přími zeptám a natvrdo jim řeknu , že si to tam našroubuj ua hotové ...
Červenec 2, 201213 r Tiez sa chystam na ten blow off od forge akurat ked som kukal do motora tak ta forge hadica sa meni za moju plastovu, lenze na mojej je navrchu nejaky snimac ale na tej forge hadici nic take neni...co stym?
Červenec 11, 201213 r Autor mohl by jsi sem hodit video? co jsi udelal s tim snimacem? kdyt ten nejde nikam na tom forgy pripojit..ten vykon by me taky zajimal jestli to nahodou neslo dolu
Červenec 11, 201213 r vykon je stale rovnaky, snimac namontujes na kovovy prstenec forge, montaz zabera cca 15minut, potom davas pod druhy snimac na motore forge podlozku ktoru prepojis hadickou s ventilom, vsetko jednoduche, auto ide ako ma len s krajsim zvukom ked si tak pekne odfukne na tych fotkach a videach co su na youtube neni ten snimac dobre vidno lebo sa montuje na ten prstenec zozadu, dam aj videjko len ho musim stiahnut z mobilu... Upraveno Červenec 11, 201213 r od Tibi62
Červenec 19, 201213 r neviem ci to tam bude dobre pocut, musim natocit nieco lepsie https://www.youtube.com/watch?v=4VGELf4V6Zw Upraveno Červenec 19, 201213 r od Tibi62
Červenec 19, 201213 r Počuť to je, syčí to ako parný stroj. Ja si kúpou blow-off ventilu asi počkám, a kúpim si ho až na vytunenú Imprezu. (A potom sa zobudím s rukou v šerbli.) P.s.: Tá E38-ka na videu ma zaujala viac. Upraveno Červenec 19, 201213 r od Ivan Horváth
Červenec 22, 201213 r Autor jo kdyztak natoc i vnitrek jak je to tam vsechno napojene jinak moc pekna akorat z jinych videi mi prisel ten zvuk takovy vyraznejsi,silnejsi ale mozna je to jen timhle videjkem
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.