Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

To čekání je šílený, ale stojí to za to...

Mám svou Fabii III tři dny, najeto asi 300km, ale neustále mě mile překvapuje.

Za poslední roky jsem najel celkem cca 500 tisíc km s Fabií I, Peugeotem 207, Fabií II facelift nebo Rapidem, ale Fabia III je úplně někde jinde :-)

Skvělej podvozek...celkový jízdní vlastnosti i funkčnost fakt super.

Kdo si počká, ten se určitě má na co těšit :)

Já jsem nadšenej :)

 

 

tak to potom musí být i20 nadpozemský auto když Fabia 3 je někde jinde :) Protože i20 je lepší jak F3 :) Aspoň z těch pohledů co jsi vyjmenoval...

tak to potom musí být i20 nadpozemský auto když Fabia 3 je někde jinde :) Protože i20 je lepší jak F3 :) Aspoň z těch pohledů co jsi vyjmenoval...

No nevím, než jsem šel do Fabie III, tak jsem si vyzkoušel hned několik možností a zrovna i20 mě teda nenadchla...v zatáčkách jsem lítal v sedačce z prava do leva, auto se naklánělo jako dvojková Fabie.

Navíc i z pohledu výbava / cena bych se u i20 v nejvyšší výbavě vyšplhal na podstatně vyšší cenu než u Fabie III.

i20 s motorem 1,2  63kW, nejvyšší výbavou (bez nadstandartních doplňků) v metalíze za více než 400 tisíc? Více méně to samé nabízí Fabia III o 60tisíc levněji.

Pokud přihlédnu k tomu, že jsem měl výraznou slevu přes zaměstnance, tak Fabie III jasně vede :-D

Na Škodovku je podle mě Fabie III až nečekaně dobrá.

Ale samozřejmě je to věc názoru každého :-)

 

já psal z pohledů které jsi vyjmenoval.

 

i20 má lepší a komfortnější podvozek, F3 zase více sportovnější - většina lidí ale upřednostní komfort a tlumení nerovností... ( edit: většině lidí je to v téhle třídě šumák... )

 

S cenou souhlasím, F3 je levnější, ale i20 má zase technologie které F3 nemá.

 

Ale podstata mého příspěvku byla v tom, že tady s prominutím pár lidí píše nesmysly - nebo přesněji řečeno špatně popisuje holou skutečnost, nevím jestli je to nadšením že čekají na nové auto...

 

F3 je bezesporu "nyní" skvělé auto, ale nedělejte z něho něco co se vymyká nad ostatníma o mílové kroky vybočuje, to opravdu není... Nehledě na to, že tvoje srovnání s F1, P207 apod. je opravdu mimo mísu :)

Upraveno od Rypicong

 

Jasně já taky nepsal, že vyniká nad ostatními o mílové kroky a ani jsem nesrovnával s jedničkovou Fabií...šlo spíš o srovnání, že F I byla ve své době a třídě průměrné nebo podprůměrné vozidlo...
Dvojková Fabie už byla o trošku lepší, ale trojkovou Fabii konečně považuju za auto srovnatelné s těmi nejlepšími ve své třídě.
Jak říkám...na to, že je to škodárna, je až nečekaně dobrá :-)

 

btw. z mého osobního pohledu mi přijde jízda v FIII komfortnější než u i20. Každý to vnímá trošku jinak a čeká něco jinýho :)

Upraveno od Pawouk
Odstraněna citace.

 

musíš brát dobu vzniku a ve své době byla F1 jedna z nejlepších né-li nejlepší...

 

 

Schválně se mrkni, co bylo v roce 1999 na trhu...

Upraveno od Pawouk
Odstraněna citace.

Eiffel: Taky myslim, F1 ve sve dobe nabidkou vybavy a motoru (byt si to nejlepsi malo kdo koupil) i celkove jako auto byla vyrazne nadprumerna. F2 byla uplne o nicem a zejmena ke konci zivota o 100 kroku za konkurenci a F3 akorat opet konkurenci dohnala, akorat ze po mnoha letech. Je to standardni male auto ocostcutovane az na kost nabizejici v podstate to stejne co konkurence. Tim nerikam vubec, ze F3 je nejak spatna, ale smer vyvoje mas nejak pomotany. :)

Upraveno od mike_k

 

Říkám pouze svůj názor a z mého pohledu člověka, který najezdil 150tisíc na FI, 150 tisíc na FII (facelift) plus řadě dalších aut služebně, mi FI nepřišla ve své době výrazně nadprůměrná.

 

A samozřejmě srovnáváme nesrovnatelné...očesaná verze s kdo ví jakým motorem, se chová úplně jinak než vyšší výbava s lepším motorem atd.
Je mnoho dalších aspektů podle kterých se dá posuzovat a jelikož jsem vlastnil nebo vlastním všechny generace Fabií, tak už nějakou vypovídající hodnotu a možnost srovnávání mám.
Ať už jde o škodovky jako takové nebo konkurenční vozy v dané době.

 

Svůj názor nikomu nevnucuju a ani nikoho neosočuju, že má vývoj pomotaný :-)
Zrovna tak si další lidi mohou myslet opak než ty...:-)

 

 

Upraveno od Pawouk
Odstraněna citace.

Necituj předchozí příspěvek.

Eiffel.65  tak jinak, které auto segmentu B bylo v roce 1999 lepší jak Fabia 1 ? ( zpracování, jízdní vlastnosti, použité materiály, nabídka motorů, prostor, výbava )

Rypicong: Tak minimálně Golf, když budu koukat dál tak třeba Focus nebo P206 byly na obdobné úrovni....samozřejmě je potřeba koukat na to že Fabia I vyjela v roce 1999 a vyráběla se tuším 8 let v týhle verzi.
Jak Golf, tak Focus nebo P206 vyjely poprvé dřív než Fabia I...

V moment představení FI byla možná mezi nejlepšími, ale srovnává se s vozy jejichž představení bylo minimálně o rok dřív, ne-li dřív.
Stejně tak je potřeba koukat jaký posun ostatní udělali za těch 8 let co se FI vyráběla bez výraznější úpravy.

O tom by jsme se mohli bavit věky a každý na to může mít jiný názor, protože mu vyhovuje něco jiného :-)
 

Tak ony i média a reklama v roce 99 udělala z Fabie 1 nadauto,kdo ji vlastnil tak bude vědět že to, že  zas až takový zázrak to nebyl.No a u Fabie 3 je to podobný,reklama,media atd a přitom jsou konkurenti stejní ne-li lepší.

eiffel: proboha Golf ani Focus neni segment B. A P206 imho nebyl ani nahodou lepsi nez F1. Nabidka motoru slabsi, nabidka vybavy slabsi, zpracovani nic moc. Absence kombi verze.

Nemuzes prece srovnavat Golfa s Fabii. I dnesni golf je o dva rady jinde nez dnesni Fabie.

Upraveno od mike_k

Včera jsem viděl naživou novou I20 a upřímně se mi to auto zdálo pěkný, jen v červené barvě nic moc. Ale interiér působil docela prostorně a útulně

mike_k: Prosím tě v Evropě se ty třídy motají pátý přes devátý a nikdo pořádně neví co kam patří...jeden řadí Octavii do C....druhý do D, takže bych z toho nedělal takový drama.

A řekni mi proč bych nemohl srovnávat Golfa a Fabii? Jasně že je Golf dražší...ale taky tu někdo srovnával i20, která stojí v plné palbě o 60tisíc víc než Fabia III v plné palbě.

 

Tady když někdo sáhne někomu na svatou jedničkovou Fabii, tak veškerá možnost diskuze končí :-D

Tady nejde přeci o cenu ;)

eiffel: Neznam nikoho, kdo by Golfa radil do segmentu B ani Fabii do segmentu C. I na wikipedii to maji dobre. :) Cena neni vubec podstatna. Audi A1 v plne palbe stoji pres milion a presto je to taky segment B.

Tak ony i média a reklama v roce 99 udělala z Fabie 1 nadauto,kdo ji vlastnil tak bude vědět že to, že  zas až takový zázrak to nebyl.No a u Fabie 3 je to podobný,reklama,media atd a přitom jsou konkurenti stejní ne-li lepší.

 

zázrak to nebyl, ale v době svého vzniku to bylo jedno z nejlepších aut v daném segmentu, a o tom je dabata... Samozřejmě že už v roce 2001 byl všechno jinak, přišlo nové Polo, Fiesta apod.

 

Ale když tu píšeš jak byl každý ovlivněný, dej sem tři auta prodávaná v roce 1999 která byla podle tebe lepší jak F1, no ?

Upraveno od Rypicong

mike_k: Prosím tě v Evropě se ty třídy motají pátý přes devátý a nikdo pořádně neví co kam patří...jeden řadí Octavii do C....druhý do D, takže bych z toho nedělal takový drama.

A řekni mi proč bych nemohl srovnávat Golfa a Fabii? Jasně že je Golf dražší...ale taky tu někdo srovnával i20, která stojí v plné palbě o 60tisíc víc než Fabia III v plné palbě.

 

Tady když někdo sáhne někomu na svatou jedničkovou Fabii, tak veškerá možnost diskuze končí :-D

 

cenou nemůžeš nic srovnávat, srovnávej prosím pouze segmenty. Nemůžeš porovnávat Fabii, která ač měla na svou dobu velmi dobrý podvozek, s Focusem, který měl nezávislé zavěšení apod. Prostě 2 rozdílné  třídy nemůžeš porovnávat

 

Ano, i20 je v nejvyšší výbavě dražší, ale neplatí to pro všechny stupně výbavy. A má výbavu kterou F3 nemá, sklopné zrcátka, parkovací kamera, vyhřívaný volant apod.

 

Tady nejde o to, že někomu šáhneš na F1, ale jde o to a nezlob se na mě, meleš nesmysly. Nejdřív porovnáváš 16 let starý auto s F3, pak napíšeš že F1 byla průměrná nebo podprůměrná a když se tě zeptám co bylo v době jejího vzniku lepší tak vytáhneš auto o třídu vejš s 2x větší cenou v té době ( když už do toho chceš rvát cenu ).

Řešíte nesmysly. Na nikom z nás nezáleží, kolik auta stojí ani do jaké třídy patří a vybírat auto podle hodnocení časopisů, které jsou financované automobilkama mi připadá směšný. Kupte si co kdo chce a neřešte pravěk F1 atd

Přesně tak. Stále tu jen srovnáváte, co bylo nebo nebylo lepší v historii. Řešte přítomnost, řešte novou FIII ve srovnání se současnou konkurencí, zda se FIII posouvá vpřed, či nikoliv. A oslavné příspěvky na konkurenční vozy, nechť pisatelé píší na příslušných fórech a ne zde!

eiffel.65: si dost mimo F1 bolo na svoju dobu top auto (B segment) a od F2 to ide dole, bohuzial. Sam som si bol vyskusat F3 Style + doplatky a poviem ti uplne obycajne auto. Lampicky  este F1 (koncern vymeta sklady) pokracuju. Ja nema nic proti tomu autu, v pohode za nejaku priaznivu cenu (nie cennikovu) ok. Co sa tyka kvality, tak F1 by mohol byt pre nu vzor. F3 je vidiet uplne setrenie vsade, kvalita materialov nizka. F1 je v tomto dalej, zial neviem ci tu robis reklamu na nu, ale staci mat info od ludi co napr. riesia komplet interier v tom aute, ani sami neverili tomu a krutili hlavou, ale to tu nebudem rozoberat.............................................................

 

Este doplnim len pre info. Si zober F1 dojazdy na el. oknach (dole a hore), zadne plastove podblatniky mali taky koberec (znizenie hluku od kolies voda a kamienky do podbehov ), 5 stupnov vyhrievania sedaciek, mala opierku na nohu vedla spojkovehu pedalu, skus plecharinu na F1, F2 a F3 a sam uvidis, zadny sedak ani u F3 nevyberies, nedeleny narozdiel od F1, ......pozri si kvalitu latok, stropu atd.

 

Ja nenadavam na F3, ale su tam veci, ktore sa nedaju prehliadnut. Samotny dealer Skoda, ked som mu povedal, ze porovnavam F1 vs. F3 prip. rapid ako je to robene na detail, tak hned  reagoval jaaaaaaaaaaj tak F1 ked vyzadujete tie veci to musite pozerat po Octavii3................................

Upraveno od houmr

Podle mého názoru F1 byla ve své době kvalitní auto s vynikajícími jízdními vlastnostmi a její základ se s menšími změnami používá i pro F3.

Je to v tiskové zprávě:

 

Zcela nově koncipované jsou systémy infotainmentu pro třetí generaci modelu Fabia Combi. Technika vychází z takzvané modulární stavebnice infotainmentu (MIB) a umožňuje řadu atraktivních funkcí, které jsou v tomto segmentu doslova průkopnické. Zákazník má na výběr čtyři infotainment systémy, nejvyšší z nich nabídne displej, který rozpozná více dotyků najednou. Řadí se mezi ně i napevno zabudovaný radio navigační systém Amundsen.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.