Přejít na obsah

Fabia III


schimmer

Doporučené příspěvky

To čekání je šílený, ale stojí to za to...

Mám svou Fabii III tři dny, najeto asi 300km, ale neustále mě mile překvapuje.

Za poslední roky jsem najel celkem cca 500 tisíc km s Fabií I, Peugeotem 207, Fabií II facelift nebo Rapidem, ale Fabia III je úplně někde jinde :-)

Skvělej podvozek...celkový jízdní vlastnosti i funkčnost fakt super.

Kdo si počká, ten se určitě má na co těšit :)

Já jsem nadšenej :)

 

 

tak to potom musí být i20 nadpozemský auto když Fabia 3 je někde jinde :) Protože i20 je lepší jak F3 :) Aspoň z těch pohledů co jsi vyjmenoval...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak to potom musí být i20 nadpozemský auto když Fabia 3 je někde jinde :) Protože i20 je lepší jak F3 :) Aspoň z těch pohledů co jsi vyjmenoval...

No nevím, než jsem šel do Fabie III, tak jsem si vyzkoušel hned několik možností a zrovna i20 mě teda nenadchla...v zatáčkách jsem lítal v sedačce z prava do leva, auto se naklánělo jako dvojková Fabie.

Navíc i z pohledu výbava / cena bych se u i20 v nejvyšší výbavě vyšplhal na podstatně vyšší cenu než u Fabie III.

i20 s motorem 1,2  63kW, nejvyšší výbavou (bez nadstandartních doplňků) v metalíze za více než 400 tisíc? Více méně to samé nabízí Fabia III o 60tisíc levněji.

Pokud přihlédnu k tomu, že jsem měl výraznou slevu přes zaměstnance, tak Fabie III jasně vede :-D

Na Škodovku je podle mě Fabie III až nečekaně dobrá.

Ale samozřejmě je to věc názoru každého :-)

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

já psal z pohledů které jsi vyjmenoval.

 

i20 má lepší a komfortnější podvozek, F3 zase více sportovnější - většina lidí ale upřednostní komfort a tlumení nerovností... ( edit: většině lidí je to v téhle třídě šumák... )

 

S cenou souhlasím, F3 je levnější, ale i20 má zase technologie které F3 nemá.

 

Ale podstata mého příspěvku byla v tom, že tady s prominutím pár lidí píše nesmysly - nebo přesněji řečeno špatně popisuje holou skutečnost, nevím jestli je to nadšením že čekají na nové auto...

 

F3 je bezesporu "nyní" skvělé auto, ale nedělejte z něho něco co se vymyká nad ostatníma o mílové kroky vybočuje, to opravdu není... Nehledě na to, že tvoje srovnání s F1, P207 apod. je opravdu mimo mísu :)

Editováno: , autor: Rypicong
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

 

Jasně já taky nepsal, že vyniká nad ostatními o mílové kroky a ani jsem nesrovnával s jedničkovou Fabií...šlo spíš o srovnání, že F I byla ve své době a třídě průměrné nebo podprůměrné vozidlo...
Dvojková Fabie už byla o trošku lepší, ale trojkovou Fabii konečně považuju za auto srovnatelné s těmi nejlepšími ve své třídě.
Jak říkám...na to, že je to škodárna, je až nečekaně dobrá :-)

 

btw. z mého osobního pohledu mi přijde jízda v FIII komfortnější než u i20. Každý to vnímá trošku jinak a čeká něco jinýho :)

Editováno: , autor: Pawouk
Odstraněna citace.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Eiffel: Taky myslim, F1 ve sve dobe nabidkou vybavy a motoru (byt si to nejlepsi malo kdo koupil) i celkove jako auto byla vyrazne nadprumerna. F2 byla uplne o nicem a zejmena ke konci zivota o 100 kroku za konkurenci a F3 akorat opet konkurenci dohnala, akorat ze po mnoha letech. Je to standardni male auto ocostcutovane az na kost nabizejici v podstate to stejne co konkurence. Tim nerikam vubec, ze F3 je nejak spatna, ale smer vyvoje mas nejak pomotany. :)

Editováno: , autor: mike_k
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

 

Říkám pouze svůj názor a z mého pohledu člověka, který najezdil 150tisíc na FI, 150 tisíc na FII (facelift) plus řadě dalších aut služebně, mi FI nepřišla ve své době výrazně nadprůměrná.

 

A samozřejmě srovnáváme nesrovnatelné...očesaná verze s kdo ví jakým motorem, se chová úplně jinak než vyšší výbava s lepším motorem atd.
Je mnoho dalších aspektů podle kterých se dá posuzovat a jelikož jsem vlastnil nebo vlastním všechny generace Fabií, tak už nějakou vypovídající hodnotu a možnost srovnávání mám.
Ať už jde o škodovky jako takové nebo konkurenční vozy v dané době.

 

Svůj názor nikomu nevnucuju a ani nikoho neosočuju, že má vývoj pomotaný :-)
Zrovna tak si další lidi mohou myslet opak než ty...:-)

 

 

Editováno: , autor: Pawouk
Odstraněna citace.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Rypicong: Tak minimálně Golf, když budu koukat dál tak třeba Focus nebo P206 byly na obdobné úrovni....samozřejmě je potřeba koukat na to že Fabia I vyjela v roce 1999 a vyráběla se tuším 8 let v týhle verzi.
Jak Golf, tak Focus nebo P206 vyjely poprvé dřív než Fabia I...

V moment představení FI byla možná mezi nejlepšími, ale srovnává se s vozy jejichž představení bylo minimálně o rok dřív, ne-li dřív.
Stejně tak je potřeba koukat jaký posun ostatní udělali za těch 8 let co se FI vyráběla bez výraznější úpravy.

O tom by jsme se mohli bavit věky a každý na to může mít jiný názor, protože mu vyhovuje něco jiného :-)
 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

eiffel: proboha Golf ani Focus neni segment B. A P206 imho nebyl ani nahodou lepsi nez F1. Nabidka motoru slabsi, nabidka vybavy slabsi, zpracovani nic moc. Absence kombi verze.

Nemuzes prece srovnavat Golfa s Fabii. I dnesni golf je o dva rady jinde nez dnesni Fabie.

Editováno: , autor: mike_k
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mike_k: Prosím tě v Evropě se ty třídy motají pátý přes devátý a nikdo pořádně neví co kam patří...jeden řadí Octavii do C....druhý do D, takže bych z toho nedělal takový drama.

A řekni mi proč bych nemohl srovnávat Golfa a Fabii? Jasně že je Golf dražší...ale taky tu někdo srovnával i20, která stojí v plné palbě o 60tisíc víc než Fabia III v plné palbě.

 

Tady když někdo sáhne někomu na svatou jedničkovou Fabii, tak veškerá možnost diskuze končí :-D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak ony i média a reklama v roce 99 udělala z Fabie 1 nadauto,kdo ji vlastnil tak bude vědět že to, že  zas až takový zázrak to nebyl.No a u Fabie 3 je to podobný,reklama,media atd a přitom jsou konkurenti stejní ne-li lepší.

 

zázrak to nebyl, ale v době svého vzniku to bylo jedno z nejlepších aut v daném segmentu, a o tom je dabata... Samozřejmě že už v roce 2001 byl všechno jinak, přišlo nové Polo, Fiesta apod.

 

Ale když tu píšeš jak byl každý ovlivněný, dej sem tři auta prodávaná v roce 1999 která byla podle tebe lepší jak F1, no ?

Editováno: , autor: Rypicong
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mike_k: Prosím tě v Evropě se ty třídy motají pátý přes devátý a nikdo pořádně neví co kam patří...jeden řadí Octavii do C....druhý do D, takže bych z toho nedělal takový drama.

A řekni mi proč bych nemohl srovnávat Golfa a Fabii? Jasně že je Golf dražší...ale taky tu někdo srovnával i20, která stojí v plné palbě o 60tisíc víc než Fabia III v plné palbě.

 

Tady když někdo sáhne někomu na svatou jedničkovou Fabii, tak veškerá možnost diskuze končí :-D

 

cenou nemůžeš nic srovnávat, srovnávej prosím pouze segmenty. Nemůžeš porovnávat Fabii, která ač měla na svou dobu velmi dobrý podvozek, s Focusem, který měl nezávislé zavěšení apod. Prostě 2 rozdílné  třídy nemůžeš porovnávat

 

Ano, i20 je v nejvyšší výbavě dražší, ale neplatí to pro všechny stupně výbavy. A má výbavu kterou F3 nemá, sklopné zrcátka, parkovací kamera, vyhřívaný volant apod.

 

Tady nejde o to, že někomu šáhneš na F1, ale jde o to a nezlob se na mě, meleš nesmysly. Nejdřív porovnáváš 16 let starý auto s F3, pak napíšeš že F1 byla průměrná nebo podprůměrná a když se tě zeptám co bylo v době jejího vzniku lepší tak vytáhneš auto o třídu vejš s 2x větší cenou v té době ( když už do toho chceš rvát cenu ).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přesně tak. Stále tu jen srovnáváte, co bylo nebo nebylo lepší v historii. Řešte přítomnost, řešte novou FIII ve srovnání se současnou konkurencí, zda se FIII posouvá vpřed, či nikoliv. A oslavné příspěvky na konkurenční vozy, nechť pisatelé píší na příslušných fórech a ne zde!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

eiffel.65: si dost mimo F1 bolo na svoju dobu top auto (B segment) a od F2 to ide dole, bohuzial. Sam som si bol vyskusat F3 Style + doplatky a poviem ti uplne obycajne auto. Lampicky  este F1 (koncern vymeta sklady) pokracuju. Ja nema nic proti tomu autu, v pohode za nejaku priaznivu cenu (nie cennikovu) ok. Co sa tyka kvality, tak F1 by mohol byt pre nu vzor. F3 je vidiet uplne setrenie vsade, kvalita materialov nizka. F1 je v tomto dalej, zial neviem ci tu robis reklamu na nu, ale staci mat info od ludi co napr. riesia komplet interier v tom aute, ani sami neverili tomu a krutili hlavou, ale to tu nebudem rozoberat.............................................................

 

Este doplnim len pre info. Si zober F1 dojazdy na el. oknach (dole a hore), zadne plastove podblatniky mali taky koberec (znizenie hluku od kolies voda a kamienky do podbehov ), 5 stupnov vyhrievania sedaciek, mala opierku na nohu vedla spojkovehu pedalu, skus plecharinu na F1, F2 a F3 a sam uvidis, zadny sedak ani u F3 nevyberies, nedeleny narozdiel od F1, ......pozri si kvalitu latok, stropu atd.

 

Ja nenadavam na F3, ale su tam veci, ktore sa nedaju prehliadnut. Samotny dealer Skoda, ked som mu povedal, ze porovnavam F1 vs. F3 prip. rapid ako je to robene na detail, tak hned  reagoval jaaaaaaaaaaj tak F1 ked vyzadujete tie veci to musite pozerat po Octavii3................................

Editováno: , autor: houmr
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je to v tiskové zprávě:

 

Zcela nově koncipované jsou systémy infotainmentu pro třetí generaci modelu Fabia Combi. Technika vychází z takzvané modulární stavebnice infotainmentu (MIB) a umožňuje řadu atraktivních funkcí, které jsou v tomto segmentu doslova průkopnické. Zákazník má na výběr čtyři infotainment systémy, nejvyšší z nich nabídne displej, který rozpozná více dotyků najednou. Řadí se mezi ně i napevno zabudovaný radio navigační systém Amundsen.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...