Listopad 25, 20168 r Ona verze Trumf je asi hlavně cílená hlavně na starší lidi, důchodce a také na rodiny, kde se moc neřeší u auta různé funkce a vylepšení. Pro takové zákazníky je důležitější než jaké má které rádio funkce, že mohou jet 160 km/h a kolik vymyšleností auto dělá za něj hlavně to, že je to nové auto, české auto, praktické auto, které má 4 kola, volant, relativně velký kufr, dozadu se v pohodě vejde autosedačka a bude sloužit hlavně na couraní po městě, do práce, na nákup, na chatu, jednou za rok na dovolenou. To že nemá možnost různých příplatků je tem zákazníkům jedno, protože jim stačí to co v autě je. Dneska si koupit auto s cenovkou skoro 400 tisíc je pro hodně lidí nemožné.
Listopad 25, 20168 r Zaplatil bys za zbozi pri dodani vic nez v okamziku objednani? Ne. Objednavka auta je uplne to stejne. Se skripajicimi zuby asi jo, kdyz uz by tu levnejsi verzi nemohli dodat. Vozidlo je z velke zcasti financovano statnim prispevkem pro ZTP/P, ktery se musi pouzit v urcitem casovem obdobi, jinak hrozi jeho odejmuti, takze objednat jine vozidlo jinde uz by pro nas nebylo pri nekolikamesicnich cekacich lhutach zadne reseni.
Prosinec 1, 20168 r V 25. 11. 2016 at 14:36, Sabiza napsal: Ta základní výbava a možnost další konfigurace je naprosto děsivá. (...) Prostě jsem nějak nepochopil smysl tohoto modelu. 1. Světe div se, je skupina lidí, kteří na vyšší výbavu nemají. Anebo mají, ale nechcou takové peníze utratit. Podíl Fabií Active je sice hodně malý a většina lidí bere Style. Ale i to je možná důvod, proč přichází Trumf. 2. Škoda nemá nejmenší zájem odvádět si ostatní zákzaníky od vyšších výbav. Připlácet vzhledm skladbě výbav a cenových odstupů prakticky nemá smysl. A cílová skupina asi těžko bude výrazně omezená nedostupností příplatků. Chtějí auto, dojet s ním na nákup nebo chatu a neřeší, jestli má Sunset nebo ne. Proto restrikce. 3. Nevím, na jaké planetě žiješ. Základ s klimatizací, el. okny, zrcátky, rádiem, koženým volantem, palubním počítačem je v současné době za cenu 244 900Kč hodně dobrá nabídka. Představa, že cílová skupina bude hledat 81kW TSI je mimo. 4. Oproti Active s paketem Plus je Trumf nepatrně levnější a výrazně vybavenější. Oproti Ambition s paketem Plus je cena nižší o 20 000Kč (44kW motorizace), resp. 17 000Kč (55 a 66kW motorizace). Navíc má rezervu, naopak nemá věci, které celá řada lidí za 20 000Kč fakt neocení: § Front Assist § deštník pod sedadlem spolujezdce § omezovač rychlosti § rámeček masky je černý matný bez chromu § dekorační lištu na přístrojové desce, hodnotnější potahy § paket Chrom (kličky dveří, …) § dvoutonový klakson
Prosinec 1, 20168 r V 25. 11. 2016 at 19:13, Tomáš Slabý napsal: Ona verze Trumf je asi hlavně cílená hlavně na starší lidi, důchodce a také na rodiny, kde se moc neřeší u auta různé funkce a vylepšení. Pro takové zákazníky je důležitější než jaké má které rádio funkce, že mohou jet 160 km/h a kolik vymyšleností auto dělá za něj hlavně to, že je to nové auto, české auto, praktické auto, které má 4 kola, volant, relativně velký kufr, dozadu se v pohodě vejde autosedačka a bude sloužit hlavně na couraní po městě, do práce, na nákup, na chatu, jednou za rok na dovolenou. To že nemá možnost různých příplatků je tem zákazníkům jedno, protože jim stačí to co v autě je. Dneska si koupit auto s cenovkou skoro 400 tisíc je pro hodně lidí nemožné. BINGO
Prosinec 2, 20168 r Vcera jsem novou Fabii prevzal v autosalonu, byla to zakladni verze s nejslabsim motorem bez jakekoliv priplatkove vybavy, i barva modra jedina bezpriplatkova. Prodejce mi pri predani rikal, ze takto jednoduche auto jeste nikdy nepredaval.
Prosinec 2, 20168 r Active v teplakach. Zůstatkova hodnota za par let? Pytlík mouky. A i to předání bylo rychle.
Prosinec 2, 20168 r To ti fakt stalo za tie peniaze? Preco nie radsej nejake dvoj-trojrocne auto s normalnou vybavou a normalnym motorom? Ale hold, nech sluzi no...
Prosinec 3, 20168 r No a co? Jezdi to auto? Zjevne ano, tak to staci... Jestli jsem to pochopil, tak to kupoval na ZTP za prispevek. Postizeny holt nema penez na zbyt a prispevek je asi podmineny tim, ze to bude nove auto... Jinak nevim jak vy, ale ja si taky nekupoval auto, abych na nem za par let jeste vydelal...
Prosinec 3, 20168 r Ono to snad nemusí být nové, ale nesmí se mám pocit 6 let prodat, jinak se vrací ten příspěvek. Takže nové je lepší. A že to nemá výbavu? Hlavně že to dojede tam, kam má a slušné radio dnes také nestojí majlant. Přeji mnoho bezproblémových kilometrů...
Prosinec 3, 20168 r Nic proti osobne... ale osobne je teda pekna kecka... tady pise ze prevzal fabii, pred mesicem a pul ve vedlejsim vlakne pro zmenu tvrdil, ze bjednal yetiho..... tak ja nevim a tak ne, 'a omluva... psal ze objednal obe dve Upraveno Prosinec 3, 20168 r od Tragedie_v_JZD
Prosinec 3, 20168 r před 17 hodinami, Jan R. napsal: AC ani rádio? To se slevou byla za 200 ne. 198000 Kč se slevou pro ZTP/P, z toho stát zaplatil 130000 Kč příspěvek na zvláštní pomůcku a FÚ vrátí cca 34000 Kč DPH, takže vozidlo vyšlo na cca 34000 Kč vlastních peněz. Je to pro moji invalidní příbuznou na popojíždění mezi vesnicemi, pro člověka, co žije jen ze starobního důchodu a na nové vozidlo by nikdy nenašetřil, je to prostě dobrá cena za úplně novou Fabii i když je to vozidlo bez autoradia a jiné příplatkové výbavy. Autorádio si prostě může dokoupit za pár stovek, důchodkyně tam nepotřebuje mít nějaké autoradio ze Škodovky za pár tisíc, jehož funkcím třeba ani neporozumí. Upraveno Prosinec 3, 20168 r od osobne
Prosinec 3, 20168 r před 16 hodinami, melonsvk napsal: To ti fakt stalo za tie peniaze? Preco nie radsej nejake dvoj-trojrocne auto s normalnou vybavou a normalnym motorom? Ale hold, nech sluzi no... Mám takový dojem, že by se v našem případě nevyplatilo koupit použité vozidlo, protože stát by pak nevrátil DPH z celé ceny vozidla, ale pouze DPH ze zisku prodejce (autobazaru). Nějak takhle nám to bylo vysvětlováno. Navíc když je použit státní příspěvek na zvláštní pomůcku - motorové vozidlo, tak musí být to vozidlo používáno invalidou minimálně 10 let, jinak by se poměrná část státního příspěvku musela vracet, takže to už je také dost vysoké riziko, kupovat v takovém případě použité vozidlo, které by pak třeba ani 10 let nemuselo vydržet v provozu. Radili nám, že se to nejvíc vyplatí použít na nákup fungl nového vozidla. Upraveno Prosinec 3, 20168 r od osobne
Prosinec 6, 20168 r Zdeňkovi jsem o paketu Plus říkal taky. Na druhou stranu to auto bude za deset let raritou. Z této doby auto bez klimatizace a el. předních oken prostě a jednoduše další téměř nebude. Poslední auto bez klimatizace jsem viděl Yetiho Easy Fresh před víc než třema rokama. A na salonu stál poměrně dlouho.
Prosinec 7, 20168 r Pravda, Yeti bez klimatizace a prednich el. oken uz v zari ani nesel objednat, ale Fabia takova jeste objednat sla. A jak si ji ted bratranek pochvaluje. Ten packet za cca 5000 Kc jsem mu doporucoval take, ale nechtel ho, chtel mit co nejlevnejsi vozidlo.
Prosinec 7, 20168 r Niektorí chcú mať čo najdrahšie auto s úplne všetkým.... a niektorí zase chcú čo najlacnejšie a najjednoduchšie auto.... tzv. holoauto..
Prosinec 7, 20168 r Tak ono na druhou stranu, čím víc všelijakých lamprcojků v autě je, tím víc se jich rozbije. A to funguje všeobecně u všech věcí...
Prosinec 7, 20168 r Nevim jaky prezenace, jen to je casovy harmonogram kdy bude v ruznych modelech nasazen system SKODA CONNECT
Prosinec 8, 20168 r Takže asi využitelné hlavně pro amundsen a jinak takové vylepšené SmartGate? Asi pro každodenní využití nic nezbytného. Možná SOS ale to je věc názoru. A když zajedete do neautorizáku vyměnit olej dřív než proměnlivý termín tak vám pošlou sms ty ty ty!
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.