Březen 18, 201411 r RZ: F xxxx, má zvláštní režim přidělování na vozy a tomu odpovídá i zvláštní režim smlouvy o pojištění. Takže tomu bych váhu nepřikládal.
Březen 18, 201411 r na fotke je polo ale to neznamena ze sa na nom metestuju technologie pre skodu ... moze to byt mula ... ta spodna cast naraznika nesedi a tento tvar naraznika polo po FL nema .... faktom ale je ze taky tvar spodku naraznika ale ma Jetta ....
Březen 18, 201411 r Je to jednoznačně mula FABIA III, fotka tohodle "POLA" už tu ale byla vloni. Na takovýto mulách se testuje chlazení a průtok vzduchu k brzdám. Pokud máte dost fantazie, tvar nárazníku se hodně tvaroslovím blíží studii VISON C a Kabaň přeci říkal, že se prvky z něho objeví už na FABII III. A šikminy v bocích spodku nárazníku tomu jen nahrávají. Poznámka: jsme tu už dost OT, co to přesunout do tématu FABIA III ?
Březen 22, 201411 r Bych z tý první fabky ten motor vyndal a hodil tam feldí 1.3 a hotovo za minimální prachy
Březen 22, 201411 r Myslím že jestli bude i do FIII pořád ještě osazovanej hatátitlá, tak bude mít pravděpodobně zvednutej výkon na 55kW jako má v rapidu.
Březen 23, 201411 r tak ono to není chip jako takovej, ale první generace fabii měla třeba HTP 47kw a druhá už 51kw Vyladí a vychytají pár much a trochu to přidají ale až tak poznat to asi být nemůže
Březen 23, 201411 r V Rapidu s HTP jsem ještě nejel, ale v Citigu, které ten motor má taky je už už celkem vzdálené svým projevem od klasické HTP
Březen 23, 201411 r Tak podle mě projev se za tu dobu co je HTP na světě docela dost změnil a uklidnil, ale po čase to získá svůj specifický zvuk vysavače Sám jsem měl FI HTP 47kw, do města to bylo super a po 80.000 jsem dělal jen oleje a spotřební materiál, zvuk se mi líbil
Březen 23, 201411 r Ne, v Rapidu je to 1.2l a v CItigo 1.0 l, ale myslel jsem jako 3 válec celkově.. Jsem to blbě napsal
Březen 23, 201411 r Aha tá 1.0MPI bola ŠTVORVALEC?!?! to jakože kolko hektolitrov žralo? A 2.0MPI bola kde? Kolko to žralo??? A ešte 1.8 20V 92kw bola MPI???
Březen 23, 201411 r 2.0 byl i ve Fabii 1, auto moc nejelo, mělo to asi 85kw, žralo to hrozně oleje ale pár kousků se najde.. 1.0MPI je 3-válec ne? Možná se pletu... 1.8 fabie vůbec neměla Upraveno Březen 23, 201411 r od LiborTDI
Březen 23, 201411 r Citigo je raketa s tím motorem, co jsem měl možnost v několika jezdit, tak se to vůbec nezdálo.. Vždy úsměv od ucha k uchu za jeho volantem.. Radost řídit .. Jo 1.0 MPI ve Fabii 1 byla 4 válec, v citigu je 1.0 MPI 3 válec a v Rapidu je 1.2 MPI a také 3 válec.
Březen 23, 201411 r No tak fe Fabii byl 1.0MPI v těch pvních, 37kw myslím? A měla ho verze Junior, to prostě nejelo ani z kopce a žralo to hrozně..Jinak ty 1.8 20v měli OI myslím, bez turba, s turbem to mělo 110 a 132kw? asi, tam už skoro vůbec nevím..
Březen 23, 201411 r Nene OI 1.8 boli: 1.8 20V 92kw 1.8T 20V 110kw 132kw bolo az potom v erese ale boli to MPI-cka????
Březen 23, 201411 r Půjčené auto.. Normálka, to určitě nedělal majitel .. Nám také když půjčili na jedné akci se škodovkou auta, tak jsme jezdili jak draci
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.