Duben 15, 20169 r Přesně tak. Ale už bylo dost elektriky, zpátky ke spalovacím motorům a hlavně k FIII.
Duben 18, 20169 r Měření CO2 je doložitelné pomocí ledovců několik tisíc let zpět. Za posledních 300let, se koncentrace zvedla o 400%. Toxikologie: Na 3 % v ovzduší člověk nereaguje. 5 % způsobuje závratě, nouzi o dech, ospalost. 8-10 % bezvědomí a smrt. Při 20 % se člověk náhle zhroutí, smrt nastává do 5-10 minut. Zatím se pomalu, ale jistě saturují oceány tímto plynem, ale jak dojde jejich kapacita, bude to rychlý proces :-) Tohle není žádná konspirace, normální vědecké zjištění :-) DIx1 - díky za ceník, nevíš jestli Škoda nějak pohla i s těmi zadními opěrkami hlavy ?
Duben 18, 20169 r Hned jsem volal prodejci kvůli změně konfigurace z normálního tempomatu na ACC, tak snad to projde... Dodání bych měl mít podle posledního infa v KT23 :-) EDIT: Tak to vypadá dobře. Prodejce mi sdělil, že to půjde - jen to ještě nejde zadat do systému - takže zatím jim to tam leží na stole. Myslel jsem původně, že to bude doplatek navíc k tempomatu tj. 9.000 + 13.800,-, ale nakonec se to prý objednává samotné za 13.800,- (původní tempomat z konfigurace vypadne), takže rozdíl + 4.800,- za ACC - to se prostě nedá neobjednat! :-) Podmínkou je jen nějaký paket obsahující volant z multifunkcí, který tam stejně už mám... Jinak ceny za mobilitu plus a servis plus budou údajně zachované z původní objednávky a nenavýší se podle nového ceníku... čekám na potvrzení... Upraveno Duben 18, 20169 r od Jara-i
Duben 18, 20169 r Adaptivni tempomat je skutecne prijemna vec a to predevsim v kombinaci s DSG, rychle jsem si na to zvykl. Ale ani s manualem to nebude spatne.
Duben 18, 20169 r Mám objednaný manuál... Sice to nebude na popojíždění v koloně, ale pro normální jízdu taky lepší než ten standardní... např. zpomalení při dojetí auta, držení rychlosti z kopce... Těším se! :-) Upraveno Duben 18, 20169 r od Jara-i
Duben 18, 20169 r Pokud ti dal maximální slevu, tak se celé auto zdraží, pokud zmeni konfiguraci na tu s ACC, pokud jsi dostal skoro žádnou slevu, nechá to být. Odesláno z mého SM-A500FU pomocí Tapatalk
Duben 18, 20169 r ACC jsem mel moznost mit tedka tyden v SIII a je to hodne prijemna a az moc navykova vec,... s manualem to nebude takovy komfort jako s DSG ale i tak takze bych to doporucil vsem, samozrejme dalsi otazka jsou finance
Duben 19, 20169 r Tak mi to nedalo a zkusil jsem se jít dneska zeptat k prodejci Škoda, jestli bude možnost dodatečně dodělat ACC. A oni mi řekli, že určitě ne. Jediná možnost je koupit si nové auto... No čekal jsem takovou odpověď. Uvidím zkusím to za nějaký čas zase někde jinde.
Duben 19, 20169 r No tak doufám, že se mi to tam podaří protlačit ještě před zaplánováním do výroby...
Duben 19, 20169 r Jak jsem to tak pochopil z toho, co jsem se dozvedel v AS a nakonec i od Rolbare, tak ten normalni tempomat dodelat pujde, jakmile se objevi packy jako samostatny dil na oficialnim eshopu. Je to divne, protoze treba kryt motoru tam v nabidce neni, ale v AS mi ho i tak byli schopni objednat a dodelat. A kdo vi, jestli ty packy nakonec nebudou pro F3 uplne stejne jako ty pro Rapid, co tam uz davno prodavaji... Nechapu proc, ale treba lita kola 16 Beam tam pro Rapid maji ale pro F3 ne, pritom u noveho auta je objednat jde.
Duben 19, 20169 r To samé jako příčníky i má kola tam nejsou. Mít doma ETKu, bůh ví, co by se tam ještě objevilo .
Duben 19, 20169 r Hele, Škodovka odepsala i na dotaz čtenáře Světa Motorů, že neexistuje možnost jak dodělat corner funkci (v tomto případě na OII), že je to nastavení ŘJ, které nelze předělat a vyžaduje to speciální mlhovky s touto podporou funkce. Chudák čtenář a typicky vychcaná Škodovka, která si chce obhájit nesmyslné ceny příplatků za něco, co je nestojí ani Korunu navíc.. Takže ber i ten tempomat s rezervou Odesláno ze smartphonu Sony Xperia™ Z3 přes Tapatalk
Duben 19, 20169 r Corner funkci někdo vymyslel, někdo testoval. Je to produkt jako každý jiný a výrobní cena dnes hraje u spousty produktů malou nebo dokonce žádnou roli. Naceňuje se obecně přes něco jiného než výrobní cenu.
Duben 19, 20169 r Je to stejný jako u softwaru do počítače... Buď máš základní verzi nebo si holt za doplňky musíš doplatit a aktivovat je, i když už vlastně součástí toho programu jsou, ale jsou nedostupný bez dodatečný licence...
Duben 20, 20169 r Mě v AS řekli, že dodělat ACC jde, ono jde prý všechno dodělat, ale řekli, že finančně nedokážou odhadnout kolik by to stálo, prý mám počítat s částkou okolo 40 tisíc. edit: volali i do Škoda-Auto a tam samozřejmě oznámili, že dodělání není vůbec možné Upraveno Duben 20, 20169 r od los pakos
Duben 20, 20169 r Hm, kdyz chces ale upgradovat hardware, tak te nuti koupit si rovnou novy pocitac. Pritom i auto jako F3 je jenom modularni system ruzne seskladany dohromady a softwarove nastaveny, aby to vsechno mezi sebou komunikovalo... Normalni tempomat asi casem nebude problem, acc ale bude asi o sw ridici jednotky. Pochybuju, ze ten kod je uz v tech, co mame my a staci ho jen licencne aktivovat. To by ho nabidli uz loni...
Duben 20, 20169 r Jak mi řekli v AS, všechno jde, jen Škodovce se do toho nechce a museli by mi to dělat soukromě, ale cenu opravdu nedokázali odhadnout.
Duben 20, 20169 r epo: Jojo - s tím souhlasím. Taky jsem to nenapsal moc přesně... Spíš jsem myslel funkce jako corner nebo asistent rozjezdu do kopce atd., který v autě už jsou a stačí je jen za poplatek aktivovat (náklady pro ŠA = 0). Samozřejmě, že u tempomatu a ACC už je potřeba mít i nějaký ten harware navíc.
Duben 20, 20169 r los pakos: to je jasne, protoze oficialne na to nemaji postup a bez toho to nikdo v oficialnim AS neudela, pokud neni nadsenec. A i pak bude problem garantovat kvalitu a tim padem i zaruku. A na to ,aby vzniknul oficialni postup v SA, jsou potreba zdroje, cas a tim padem i dodatecne naklady. Pokud to neni vylozene vec ve smyslu "bugfixing", tak proc by se tim SA zabyvala - zisk z toho neplyne prilis velky, protoze kolik zakazniku si necha dodatecne nejakou funkci jako je tempomat/acc dodelat? Njn, co se da delat. Uvidi se casem, co pujde a co ne. Nakonec je pravda, ze se bez toho da obejit...
Duben 20, 20169 r IMHO má ACC smysl jen s automatem, takže tu většina z vás řeší zbytečnost. Když budeš mít adaptivní tempomat, pojedeš na 6tku 100, najednou před tebou traktor, který jede 30. Bez automatu se ACC bude snažit jet 30 na 6tku (resp. tě nápisem na maxidotu donutí podřadit) a pak zase zrychlovat. Zatímco automat si podřadí sám, bez asistence. Běžné změny 100-80-100 sice ACC zvládne i s manuálem, ale to už zvládneš páčkou tempomat vypnout taky a pak zase zapnout.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.