Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo (editace)

Opravdu to neber, že bych ti nevěřil.. :) všechno je možný, tohle je pouze rozumná debata... ale proč by teda škodovka dělala RSa a na nich tolik úprav? To se na to mohli rovnou vykašlat a jen chipovat 74ky, :D jinak co ten podvozek a brzdy, nechal jsi sériový? Každopádně na tohle téma občas kouknu, jaký jsou zkušenosti po delší době.. ;) jsem zvědav.. Každopádně já bych volil přestavbu intercooleru, uvidíš co to udělá v létě v pořádným pařáku.

Editováno: , autor: Jarys
Vloženo

Opravdu to neber, že bych ti nevěřil.. :) všechno je možný, tohle je pouze rozumná debata... ale proč by teda škodovka dělala RSa a na nich tolik úprav? To se na to mohli rovnou vykašlat a jen chipovat 74ky, :D jinak co ten podvozek a brzdy, nechal jsi sériový? Každopádně na tohle téma občas kouknu, jaký jsou zkušenosti po delší době.. ;) jsem zvědav.. Každopádně já bych volil přestavbu u, uvidíš co to udělá v létě v pořádným pařáku.

já nejsem závodník a nevím zda jezdíš stále průměrnou rychlostí po dálnice 180-200km jestli jo tak potom jdi do toho dej tam jiné brzdy intercooler atd. já tvrdím co vím že jsem měl 122 k já se z nikym hádat nebudu at si každý myslí co chce mě je to jedno a nikoho nebudu přesvěčovat. Zajed si na brzdu kolik tam máš koní né kvůli mě ale kvůli sobě. Obětuj 1200kč a pak mluv...........

Vloženo

Zdarec byl jsem včera čipovat fabku a super jestli chceš tak jdi do toho taky mám chip od tdi funa. mám tam 156k a měl jsem v základu 122k

proč odpovídáš na vlstní dotazy? nepamatuješ si svůj nick? :) graf tu máš, ale stejně se mi to zdá dost pofidérní - 160PS z 1.9TDi PD 74kw jen chipem mi příjde dost přitažený za uši...možná máš "dobrej kus" auta, ale příjde mi to divný ;)

Vloženo

proč odpovídáš na vlstní dotazy? nepamatuješ si svůj nick? :) graf tu máš, ale stejně se mi to zdá dost pofidérní - 160PS z 1.9TDi PD 74kw jen chipem mi příjde dost přitažený za uši...možná máš "dobrej kus" auta, ale příjde mi to divný ;)

To se stává víš. ;) co už. vycházelo se z původního výkonu proto tolik. Mějte se Pánové končím

Vloženo

160 koní na ATD je na popravu nejdřív turba a pak dalších věcí...kdyby šlo tohle vymáčknout standartně z ATD jen chipem, nikdo by tam necpal lepší komponenty...140 koní po chipu u ATD není problém, ale myslím že to je strop hlavně pro turbo

Vloženo

já nejsem závodník a nevím zda jezdíš stále průměrnou rychlostí po dálnice 180-200km jestli jo tak potom jdi do toho dej tam jiné brzdy intercooler atd. já tvrdím co vím že jsem měl 122 k já se z nikym hádat nebudu at si každý myslí co chce mě je to jedno a nikoho nebudu přesvěčovat. Zajed si na brzdu kolik tam máš koní né kvůli mě ale kvůli sobě. Obětuj 1200kč a pak mluv...........

Neboj já je objetuju, říkal jsem, že tam jdu za měsíc.. nemusíš se hned cítit ukřivděnej, říkal jsem, že je to jen debata ;) po dálnici 180 - 200km nejezdím, tož už bych byl nejspíš bez řidičáku, nebudu mít chip jen na rychlost, bavil jsem se tady s KIBIm a spíš se ztotožňuji s jeho názorem, není to jen o rychlosti, chci spíš upravit mapu ŘJ, pro lepší průběh, atd.. atd.. jen se každej udivujem nad tvým výkonem, škoda, že není průběh na brzdě před a po.. :(

a potřetí se už na podvozek ptát nebudu, až budeš chtít při zrychlení ten výkon ubrzdit, uvidíme.. <_<

Taky už končím s debatou, jak píši každému, ať auto slouží a přeji spoustu spokojených km ;)

  • o 2 týdny později...
Vloženo

mám F1 1.4 TDI PD 59KW a chtěl bych čip a jen se ptám - jak zjistím kolik kroutáku unese spojka? a jak je to s zivotností při zvýšení výkonu - spojka, turbo atd... myslím to tak, že spojka bude přenášet větší krouták tak bude víc namáhaná a tímpádem se jí asi zkrátí životnost ale nechci chip kvůli tomu abych mohl závodit... spíš mi jde o posílení výkonu v nižších otáčkách a když to přinese i větší dynamiku při předjíždění tak jenom dobře ale jinak jezdím hodně v klidu. akorád ty rozjezdy mi přijde že ten jeden válec tomu tak nějak chybí a přesně proto bych chtěl zkusit nějakej rozumnej chip kterej by to vyřešil ale mám strach aby mi neodešla ta spojka... mám najeto kolem 110tis. pokud mi i doporučíte někoho tak budu jenom rád.

Vloženo

Jde mi o to, že bych nerad investoval peníze do "nějakého drobného navýšení výkonu" a za pul roku dam 20 tisic za zkurvenou spojku a turbo atd... jestli to má vůbec smysl a jestli to to auto bez problému zvládne.

Vloženo (editace)

Hele chlapi nechci se nějak míchat do diskuze, ale přijde mi, že TDIFun má špatnou brzdu, protože když se podíváte do jejich projektů, tak třeba hned první Audi 13 1,9 TDI 77kW/105PS má na jejich brzdě výkon nad 120 koní....A4 96 kW ASZ má u nich na brzdě výkon skoro 145 koní.

Podle mě mají rozkalibrovanou brzdu - bud schválně, nebo o tom neví...

Přijde mi jako nesmysl, že by všechny ATD měly výkon né 100, ale 122koní...a ASZ neměly 130, ale 145 koní...

Editováno: , autor: Thoms
Vloženo (editace)

Ja ja Hlapci jeto záhada co nedá Vám to spát co. Já jsem spokojen jezdím do práce pod 5 litrů 156k pod kapotou pohoda. Spokojenej jak Ovečka

Editováno: , autor: lukas513
Vloženo (editace)

Ja ja Hlapci jeto záhada co nedá Vám to spát co. Já jsem spokojen jezdím do práce pod 5 litrů 156k pod kapotou pohoda. Spokojenej jak Ovečka

:D :D :D :D Dej to jinam na brzdu a pak smeknu....Ale abys nebyl zklamanej B) hmm Editováno: , autor: Slavisimo
Vloženo

slavisimo: to uz jsem mu nutil ja viz: Publikováno 12. květen 2010 - 21:01

hele kdyz tak machrujes tak mam jeden napad ja. obejtuj ty jeste par dukatu navic a zajed na nejakou jinou brzdu nez tam kde jsi byl

ale nejak to neakceptoval :))

Vloženo

slavisimo: to uz jsem mu nutil ja viz: Publikováno 12. květen 2010 - 21:01

hele kdyz tak machrujes tak mam jeden napad ja. obejtuj ty jeste par dukatu navic a zajed na nejakou jinou brzdu nez tam kde jsi byl

ale nejak to neakceptoval :))

No vidis :-) Ja osobne mit takovy auto tak by me zajimalo kde je pravda, nemohl bych kazdymu lhat.... ;)
Vloženo

tak to není 120kw ;) zdá se mi to "trošku" přitažený za vlasy, protože já mám 74kw atd + větší vstřiky ze 110kw ARL + větší turbo z 96kw ASZ + FMIC + EGR off a jsem na cca 160PS 380Nm (bohužel musím vyměnit B čidlo, víc nepustí a na origo kkk 74kw navíc bez FMIC je těch 156 PS tak na rychlý odchod turba - prostě mi to příjde nereál....hoď graf ;)

Chtěl jsem se zeptat co je to B čidlo? Tlaku vzduchu? Díkes

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...