Přejít na obsah

Koupě ojeté Fabie I - poraďte


Host rosta

Doporučené příspěvky

100 tis v hotovosti je asi normální cena,není problém si za předním sklem opsat vinko a dát si ho ve škodovce projet,osobně na aaa žadnej názor nemám,je to bazar jako jinej,což znamená prodat a vydělat,na podvod narazíš všude tam kde si ho dovolí udělat.Takže nevidím duvod po pořádné kontrole auto z aaa nevzat,možná bych zvážil dovoz z německa,koukni na mobile.de,ale je to to samy taky mužeš narazit na podvodníka.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak já na AAA svůj názor mám, ale ten tady šířit nebudu. Ale souhlasím s tady psaným, všechno jsou to vesměs podvodníci.

Já kupoval ojeté přímo od škodovky a zatím velká spokojenost. A jak tady píšou kluci, nech si ho prolustrovat a to ne jen co do papírů, nejlíp nezávislý mechanik. Škodovka tuším má také nějakou akci na kontrolu ojetého vozu, ale nevím přesně, jak to funguje

http://www.skoda-auto.cz/CZE/service/spareparts/tips/News/Pages/20090918Tip8.aspx

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja by som doporučoval zmerať tlaky vo valcoch. U tohoto typu je to najčastejší problém.

Pred časom som bol tiež v takej situacií. Krásne zachovale auto, málo km, dobrá cena,..

dal som však zmerať tlaky - 8,8,6 a hneď som šiel od toho. Podpálené ventily.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takže tahle fabka už je prodaná ,jako chlapi nestrašte mně s podpalováním ventilů a hlavy při tak malém nájezdu,jak to tady tak čtu tak raději se budu koukat po 47 kw verzi tam by to už mělo být v poho doufám.Na Áčka mám taky svůj názor ale jak už bylo řečeno kdo chce vydělat ten bude zapírat a podvádět ať už je to bazar nebo soukromý majitel.Já mám fiat stilo v benzínu od novoty šestý rok najeto 70 tisíc a nemám sebemenší problém s motorem ani s podvozkem.Jediné co se měnilo navíc tak je vodní pumpa která se neudělala při rozvodech a začala po měsíci téct.taky se o něj starám výměny všech kapalin a filtrů přesně podle toho co se dělá v servise ale u kámoše udělaný.Brzdy tlumiče původní,nikdy žádný problém s elektrikou.Nemachruju na škoda fóru s fiatem aby mne nikdo nenařkl,že to sem nepatří.Jen prostě chci aby manželka měla auti na ježdění do práce a do krámu s max. nájezdem do 10 tisíc ročně.Víc určitě nenajezdí.Hlavně sem chtěl co nejmladší ročník a do 50 ti tisíc km a do 100 tisíc kč. abych to toho nemusel nějakou dobu sypat prachy,ale začínám mít obav že dneska je jakékoli auto sázka do loterie.

Editováno: , autor: ekr
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Sazka to je urcite :) dle meho nazoru do toho budes sypat prachy stejne..Jak jsem ti uz psal soukrome .. co tady odsud vim tak u 47kw verze praska blok valcu a motor je KO ikdyz to neni tak caste jako u podpalenych ventilu .. a zere olej nekdy 5000km/litr jindy nestihas dolivat mezi prohlidkami .. hrozne ty 3 valce..trepe se to akorad to ma nizkou spotrebu ale zvuk jako sici stroj.. a never ani skoda servisum .. aspon u nas to je tak ze sesbiraji auta z okolnich autobazaru a prodavaji je za sve..nic o nich nevi a km ti taky tezko zjisti kdyz je to dovoz :( hrozne..neda se verit nikomu jedine znamemu a nebo soukromnikovi.. zkousel jsi uz avizo a takove?

Editováno: , autor: Petrkiller
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

osobně bych už vůz aaa nekoupil, a do 1,2HTp bych taky nešel at to do 40 nebo 47kW jsou to motory k ničemu , pak bych nebral 1,4 16V taky se dost dobře opravujou :-), já si myslím že to co mám já je ok. sice to není podle tvých představ ale já bych řekl že na udržbu ideál, mám sním nalítané něco přez 50tis. a až na normální udržbu je vše ok. myslím svíčky, olej, filtry, brzdy. navíc vyměněno čidlo na servu, jinak kromě gum, vody a benzínu žádna další neobvyklá investice, vše se dá sehnat docela levně tzn. spokojenost na mý straně 95%, ale vše je o vkusu a o kuse.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Mám auto z AAA a reklamovali jsme auto asi po týdnu. Byla to lambda, vyměnili jí a pak zase, tak jsme to udělali u známýho.. Jinak si na auto nemám jak stěžovat, je to 1,4 MPI 44kw a jezdí bezvadně. Když chceš, nic nesežere, je to tichý (pokud nemáš starý rozvody) jinak to zní jak diesel nebo nějákej favorit.. :) Já bych asi MPI doporučil, takže pak se zaměřit spíš vzhled a výbavu ;) kdyby ti výkon nestačil dá se to třeba i vylepšit.. Takže pokud ti nejde o výkon, usuzuju z toho, že jsi koukal po 1,2, tak doporučuju MPI ;) Co se bazarů týče, jak jsem psal reklamovali jsme po týdnu, ale to se ti může stát úplně kdekoliv...tak aby jsi si byl jistej tak přes známý.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já kupil fábii 1,4 MPI před 4 rokama a letos když jsem jí chtěl prodat tak jsem zjistil že byla stočená o 80 tisíc km. Bohužel už je na hřbitově týden nato mě sestřelila ženská s tranzitem, tak už mě to netlačí, za auto jsem dostal 74 tisíc Kč tak jsem spokojen, v bazaru mě nabízeli jenom 40 tisíc Kč, jako proti účet.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Sice už to asi moc aktuální nebude k té koupi (měsíc od prvního příspěvku), nechci tady vyvolat žádný flame, ale jen bych si dovolil oponovat, že HTP nejsou zas tak špatný motory! Myslím konkrétně vyvedený 47kW, do města jak dělaný, ty 40kW už je o něčem jiném, kde se časem projeví konstrukční vady. A co se týká modernějších 1.4 16V, tak ty pětapadesátky tak špatný rozhodně nejsou, krásnej zvukovej projev ve vysokých otáčkách, poměrně spolehlivé a na delší trasy úsporné, když srovnám se starým MPIčkem, kde spotřeba 7-9l/100km je spíš normál, nehledě na častý kolísání volnoběhu. Bohužel těmhle 16V kazí pověst jejich silnější varianta 74kW, kde se tankuje benzín a průběžně leje olej.. :D No a teď mě všichni tady sežerou, ale někdo to musel napsat.. :) jinak jsme na diskuzním foru, tak jsem projevil svůj názor, pokud není něco pravda, rád příjmu kritiku.. ;)

PS: osobní zkušenost je jak HTP 47kW, co firemní auto vydrželo a jak jsme si ji fábču na dálnici Brno, Praha vycvičili, teď měla najetých 150.000 a né a né nějaká porucha, aby jsme dostali nový firemní auto.. :D tak i se spolehlivým 16V 55kW, kdy na delší trasy nebyl problém průměr 5,4l/100km, naložená 6,2l/100km, za poslední dva roky co jsem ji měl, jsem spíš řešil klasiku (hučící ložiska, blbnoucí servo díky snímači) na motor se ani nešáhlo. A kde kdo tady taky řekne, že dobře zajetá 55kW a díky jinému zpřevodování dostala špatně zajetou 1.4 74kW, kde stejně k plnému dosažení výkonu doporučují 98 oktanový benzín. :) jsem se zas nějak rozkecal, no už končím..

PSS: co se týká mé reakce, je to spíše na příspěvky výše.. ;) Kde se motory (HTP 47kW a 1.4 16V 55kW) celkem haní (nebo moc nezmiňují), což je škoda.. :(

Editováno: , autor: Jarys
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja nevim ale HTP 12V me prijde taky docela spatna .. vydrzi sice bez poruchy vice nez HTP 6V ale zere olej .. coz podle me neni dobre .. A HTP 6V ma bratranec jako sluzebak a myslim ze rikal ze tam maji uz pres 200 000 a honi ho jako o zivot a ani podpalene ventily jeste nemeli zadnou poruchu .. a na ty 1.4 16V 55kw nejak nic nemam :D Ale jedine co me vadi jsou rozvody pres remen .. nevim po kolika tisich se meni ale myslim ze po 90 tkm a to je podle me malo a musis na to myslet at se to nepretrhne a porad neco :( ja mam radeji jistotu v podobe retezu :) sice to je hlucnejsi ale nemusim na to myslet .. A nevim kde jsi vzal ze spotreba 7-9 L je na 44Kw normal na delsi trase .. ja mel na trase 700km prumer 6.3L a hnal jsem to po dalnicich i pres 150 je to kombinovana spotreba a i ve meste se da za 6.5 jet .. jezdim tak dene kdyz nespecham a nezdrzuju provoz jen staci predvidat a brzdit motorem :) a 1.4 74kw je podle me taky nepovedeny motor a moc vykonem nacucany na starou konstrukci proste to je predimenzovane .. no uz taky radeji koncim prosim neukamenovat muj nazor a ma zkusenost :feve:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já kupil fábii 1,4 MPI před 4 rokama a letos když jsem jí chtěl prodat tak jsem zjistil že byla stočená o 80 tisíc km. Bohužel už je na hřbitově týden nato mě sestřelila ženská s tranzitem, tak už mě to netlačí, za auto jsem dostal 74 tisíc Kč tak jsem spokojen, v bazaru mě nabízeli jenom 40 tisíc Kč, jako proti účet.

A prosimte tech 74 tisic ti dala pojistovna? Kolik to melo najete to auto? r.v.? Diky :) Jen me to zajima diky :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Byla to 1,4 MPI 44kW, 2001 při koupi měla najeto 83 tisíc km, já na ní najel 55 tisíc km to je 138 tisíc km a ve škodovce mi řekli, že 130 tisíc to mělo už v roce 2006.

Tak když podělíš kilometry a přičteš dva roky, kupoval jsem jí v 2008, tak to vyjde na nějakých 180 tisíc km, tak že stočeno možná 100 tisíc kilometrů. Jinak motor šlapal jak hodinky, akorát jsem měnil servořízení, spojku, odešel alternátor, celý výfuk a klimatizace už moc nachladila.

Editováno: , autor: z.docekal
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A za to jsi od pojistovny dostal 74tisic? Wow tak to bych chtel vedet kolik bych dostal ja za svou bez klimy jinak mela asi stejnou vybavu ale uz ted ma najeto 145 000 skoro 146 :) ale doufam ze bude bez nehody jezdit dalsich 160 000 (musim zaklepat) a pak ji necham pozlatit a dam si ji do vitrynky doma a nebo az motor odejde udelam si z nej stolecek jako meli v top gearu pokud se nekdo dival :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to Petrkiller: :) jj dobrej nápad s tím motorem.. :D by byl stylovej stolek.. ;)

Jinak co jsi psal, dá se s tebou souhlasit, hele a k té spotřebě u MPI, pokud máš takový průměr, tak jedině dobře..

Já co se týká spotřeby MPI, vycházel ze zkušenosti uživatelů tady na foru, kteří si na tenhle neduh dost stěžovali a celkem dost diskutovali,

ale dost to záleží na zvládnutém řízení a předvídat a dobržďovat na motor je asi samozřejmostí.

(Jinak nechci, aby to vypadalo, že proti MPI něco mám, to určitě ne, byla to prověřená konstrukce, která se použila z logických

důvodů i ve Fabii, kámoška MPIčko má a jezdí a jezdí a jezdí, vydrží toho fakt hodně)

Jinak se dívám, že uživatel "ekr" už další příspěvek nepřidal, tak snad pořídil auto ke své spokojenosti, třeba se ještě pochlubí k čemu

nakonec dospěl.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No tech 6.5 Je record ve meste :D ale na trase 10km jsem dal record combinovana mesto a vesnice 6litru ale jde to jen tezko :( Musim jet stalou rychlosti a nedrazdit plyn .. radit v maximu toc.momentu a brzdit jen motorem :( Jinak ve meste kdyz nejak jedu rozumne tak 7-8 litru tech papirovych 9.1 mam kdyz na to slapu a jedu jen 4km to same u HTP tam taky ty papirove hodnoty byly silene nadsazene proti skutecnosti a nejak jsem ho nesetril stacilo vcas radit v max. tocivem momentu ..

Se spotrebou jsem u tohoto motoru spokojeny :) akorad ta cena benzinu :X Dnes uz 36.50 u nas .. :X jinak frydek-ostrava a zpet dnes za 6.5 L po dalnici 120 jinak mesta :)

Editováno: , autor: Petrkiller
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...