Červenec 15, 200619 r Chudak motor Motor bez problemu dava. Kdyz potrebuju razantneji rozjet tak tam prdnu za 3, to je jasne Az se nekdy divim ze se s tim jezdi lip jak s tim na to tekute uhli Jenom mala korekce, otacky nejsou 1200 ale 1400 no ono ti to možná pobere, ale na benzín nevím nevím, to jsem ani nezkoušel. Ale aby jsi z 50ky pořádně zrychli, tak to na 3 nevidím. Na pořádný zrychlení to je tak za 2. 3 jen normálně nic moc zrychlí. Tenhle motor jede pořádně až okolo 5000ot. A do takových 3000 ot je na zrychlení absolut mrtvola. Sice krásně pobírá i nízké ot., ale za plynem moc nejde.
Červenec 15, 200619 r pokud to jde tak i na 5,ale většinou 3-4 st. no 50 na 5 jsem snad ani nikdy nezkoušel. 60 ano, ale 50 na takový slabý převod ne. Ale TDI je TDI, vivat TDI
Červenec 15, 200619 r Nevim jak to vidite vy :-) ale 1ka 50 2ka 100 atd :-) preci je v pravidlech psano ze nemate zdrzovat Ja jsem se svezl v supersportu Audi RS4 ...1cka do 65 ...2ka 110 ...3ka 160kmh to uz bylo na dalnici za Libercem a 4ka je hazard o sebrani papiru ...5,6tku tak leda v DE ..po meste spotreba 28l. jinak tech 17l. ...BRutalni zatah, 420koniku ani 18" nestihali ...ve stredni tride premiove u Audi osmivalec ..nadherny zazitek
Červenec 15, 200619 r Chudak motor Motor bez problemu dava. Kdyz potrebuju razantneji rozjet tak tam prdnu za 3, to je jasne Az se nekdy divim ze se s tim jezdi lip jak s tim na to tekute uhli Jenom mala korekce, otacky nejsou 1200 ale 1400 no ono ti to možná pobere, ale na benzín nevím nevím, to jsem ani nezkoušel. Ale aby jsi z 50ky pořádně zrychli, tak to na 3 nevidím. Na pořádný zrychlení to je tak za 2. 3 jen normálně nic moc zrychlí. Tenhle motor jede pořádně až okolo 5000ot. A do takových 3000 ot je na zrychlení absolut mrtvola. Sice krásně pobírá i nízké ot., ale za plynem moc nejde. On je rozdil mezi motorem a motorem. 2 stejne motory se stejne nechovaji. Mam to overeno
Červenec 16, 200619 r Nevim jak to vidite vy :-) ale 1ka 50 2ka 100 atd :-) preci je v pravidlech psano ze nemate zdrzovat Ja jsem se svezl v supersportu Audi RS4 ...1cka do 65 ...2ka 110 ...3ka 160kmh to uz bylo na dalnici za Libercem a 4ka je hazard o sebrani papiru ...5,6tku tak leda v DE ..po meste spotreba 28l. jinak tech 17l. ...BRutalni zatah, 420koniku ani 18" nestihali ...ve stredni tride premiove u Audi osmivalec ..nadherny zazitek Jojo to verim ... v RS4 sem bohuzel jeste nemel cest !!!
Červenec 16, 200619 r Nevim jak to vidite vy :-) ale 1ka 50 2ka 100 atd :-) preci je v pravidlech psano ze nemate zdrzovat Ja jsem se svezl v supersportu Audi RS4 ...1cka do 65 ...2ka 110 ...3ka 160kmh to uz bylo na dalnici za Libercem a 4ka je hazard o sebrani papiru ...5,6tku tak leda v DE ..po meste spotreba 28l. jinak tech 17l. ...BRutalni zatah, 420koniku ani 18" nestihali ...ve stredni tride premiove u Audi osmivalec ..nadherny zazitek Já jel ještě ve staré 2.7 biturbo a i tak to byl velký kolotoč!!! Moooc pěkná hračka!
Červenec 16, 200619 r Zdar chcu se zeptat, na jaký rychlostní stupeň je pro motor a auto šetrnější jet 50km/h?Na trojku je to docela v otáčkách a čtyřku to zase dusí..... 66kw 1,9 TDI Na 100% na ctyrku.Diesel je v poho.
Červenec 16, 200619 r Chudak motor Motor bez problemu dava. Kdyz potrebuju razantneji rozjet tak tam prdnu za 3, to je jasne Az se nekdy divim ze se s tim jezdi lip jak s tim na to tekute uhli Jenom mala korekce, otacky nejsou 1200 ale 1400 no ono ti to možná pobere, ale na benzín nevím nevím, to jsem ani nezkoušel. Ale aby jsi z 50ky pořádně zrychli, tak to na 3 nevidím. Na pořádný zrychlení to je tak za 2. 3 jen normálně nic moc zrychlí. Tenhle motor jede pořádně až okolo 5000ot. A do takových 3000 ot je na zrychlení absolut mrtvola. Sice krásně pobírá i nízké ot., ale za plynem moc nejde. On je rozdil mezi motorem a motorem. 2 stejne motory se stejne nechovaji. Mam to overeno jsem to schválně zkoušel a pobere, ale nic moc to pro benzín není.
Červenec 16, 200619 r Mne to taky pobere, ale nemam to srdce. Jen perlicka, dneska pritule segra prvne jela od Kolina po D11 domu k nim do Modran, mokrej ridicak, tak opatrne, na dalnici kolem 90km/h. No, jel sem za nima a delal jim naraznika, spotreba 4,6l Mazec, se mi jeste nepovedlo
Červenec 16, 200619 r Mne to taky pobere, ale nemam to srdce.Jen perlicka, dneska pritule segra prvne jela od Kolina po D11 domu k nim do Modran, mokrej ridicak, tak opatrne, na dalnici kolem 90km/h. No, jel sem za nima a delal jim naraznika, spotreba 4,6l Mazec, se mi jeste nepovedlo sis koupil TDI? Na TDI ale vysoká spotřeba.
Červenec 16, 200619 r Mne to taky pobere, ale nemam to srdce.Jen perlicka, dneska pritule segra prvne jela od Kolina po D11 domu k nim do Modran, mokrej ridicak, tak opatrne, na dalnici kolem 90km/h. No, jel sem za nima a delal jim naraznika, spotreba 4,6l Mazec, se mi jeste nepovedlo sis koupil TDI? Na TDI ale vysoká spotřeba. No prave ze mam porad stale tu samou smaragdovou milenku 1,6/100/cip
Červenec 17, 200619 r Mne to taky pobere, ale nemam to srdce.Jen perlicka, dneska pritule segra prvne jela od Kolina po D11 domu k nim do Modran, mokrej ridicak, tak opatrne, na dalnici kolem 90km/h. No, jel sem za nima a delal jim naraznika, spotreba 4,6l Mazec, se mi jeste nepovedlo sis koupil TDI? Na TDI ale vysoká spotřeba. Ja se vratil z Lipna, nalozenej, pustena klima celou cestu, predpisova jizda, spotreba 5,8l coz je take fine! Jinak jsem o tom take premyslel zda 3-ku ci 4-ku a prisel na to, ze 3-ka je moc otacek a vetsi spotreba, proto jedu 60km/h tacho a davam 4. Asi bych se ale do 53km/h nevesel... Jen doufam, ze nebudou
Červenec 18, 200619 r Jezdím s 55 na tacháči, převod 4 či 5 dle profilu cesty (dlouhá rovinka na 5). Spotřeba je výrazně nižší. Na 3 s tím dvoulitrem úplně minimálně, spíše jen tak při slalomu uličkama.
Červenec 19, 200619 r K tématu tolik. Současné moderní motory neprotestují , díky automatické regulaci předstihu (nebrečí ventily), ani když jsou výrazně podtočené. Dá se jezdit skutečně na 4 i na 5-ku 50 km/h. ( u nafty ). Ale, na klikový mechanismus působí veliké síly, dostávají zabrat hlavně ložiska na klikovce a ojnicích. Zárověň v olejovém systému je relativně malý tlak ( při otáčkách blížicích se volnoběžným ) . Tlak oleje prostřednictvím zdvihátek reguluje zdvih ventilů. Dochází k menšímu rozstřiku oleje a tím k zhoršenému mazání motoru. Takže dá se jezdit i na 5-ku 40 - 50 km/hod., ale motor tím výrazně trpí. Vždy platilo, že je lepší pro motor, když se víc točí, než když se mlátí v minim. otáčkách. Toť můj názor.
Červenec 19, 200619 r Já v obci 50tkou na 4 a utírám si skoro slzy, menší kopeček dávám za 3. Je fakt, že tachák ukazuje asi o pár km míň - já 50km/h ukazatel rychlosti v obcích od 45 až 47 km/h.
Červenec 20, 200619 r Já jezdím 50km/h na 3. a 1900ot/min (TDI 1.9PD) Jinak k tachometru - sice nadměřuje, ale když jsem ho zkalibroval s GPS, tak do 50km/h celkem pinktlich - o tloušťku rafiky. Takže bacha na úvahu "mám tam 55, jedu 50". Já když tam mám 55, tak jedu 54 podle GPS a tacho 96 je 90 podle GPS. Otáčkoměr je přesnější než tacho. otáčky + kvalt a nemůže to uhnout. Edit: Na 5. jet 50km/h po městě ... vyšlápni si na kole mírnej kopeček 15° s nejtěžším převodem a to co ti to dělá s nohama je prd co to dělá s oky v ojnicích a s klikou. To je záhul.
Červenec 26, 200619 r 1,9 TDI 81kW po meste jedine na 4. dava si to i mensi kopce a myslim ze se motor nijak nedusi. Pro motor urcite neni dobry takle jezdit porad a kdyz se to cas od casu prozene na 5000ot/min, necha se protocit turbo, tak to tomu motoru nemuze skodit..nevim no...rek bych ze je dobry jezdit "ve vsech castech otackomeru" a stridat to... Jinak druhym autem - Škoda 1203, obsah 1,2L vykon cca 35koni jezdim zasadne na 4. v jakykoliv rychlosti :-) u tohodle auta se ani nepouziva 1. protoze je to silene zprevodovany, takze 2. 3. na rozjezd a pak za 4 a spotreba? At jedes jak jedes furt 18L / 100km ;-)
Červenec 30, 200619 r Já jezdím 50km/h na 3. a 1900ot/min (TDI 1.9PD)Jinak k tachometru - sice nadměřuje, ale když jsem ho zkalibroval s GPS, tak do 50km/h celkem pinktlich - o tloušťku rafiky. Takže bacha na úvahu "mám tam 55, jedu 50". Já když tam mám 55, tak jedu 54 podle GPS a tacho 96 je 90 podle GPS. Otáčkoměr je přesnější než tacho. otáčky + kvalt a nemůže to uhnout. Ja jezdim 50+5, podle GPS je to 52,7. Za 53 mi nikdo pokutu dat nemuze, policeni radary (jak Ramer tak ty laserovy) maji do 100km/h presnost +- 3km/h (nad 100km/h pak +- 3%).
Srpen 28, 200619 r Podle mě strašně záleží, co máte za motor+převodovku. Ja na své 1.6 55kW jezdím normalně za 5 nebo 4, ale na OII 1.9 77kW se fakt za 5 jet nedá. Motor se strašně trápí. Tak je to na 4. nebo 3. rychlostní stupeň.
Srpen 28, 200619 r Podle mě strašně záleží, co máte za motor+převodovku.Ja na své 1.6 55kW jezdím normalně za 5 nebo 4, ale na OII 1.9 77kW se fakt za 5 jet nedá. Motor se strašně trápí. Tak je to na 4. nebo 3. rychlostní stupeň. 50km/h na 5. prevodovy stupen? Zda se mi to trochu moc, strasne se to musi trapit nemyslis? Ptam se slusne, normalne, jen me to zajima, nerypu ci neco podobneho - jen upozornuji!
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.