henry.corpse Vloženo 7. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 7. Červenec 2011 Dobrý den, chtěl jsem se zeptat na Váš názor. Stala se mi následující věc. Preventivně jsem nechal vyměnit rozvodový řemen, vodní pumpu a šponovací klapky. Auto jsem odvezl ke známému do servisu, ne tedy do autorizovaného servisu škoda. Stalo se to že řemen špatně nastavili a asi jim to o nějaké dva zuby uteklo. Počítač psal nějakou chybu něco s předstřikem. Auto jsem si odvážel s tím že musím do škodovky že to bude nějaký díl na výměnu. S autem jsem dojel asi 20 km a najednou rána... nic velkého ale auto už jsem nenastartoval. Nechal jsem tedy auto odtáhnout zpět do servisu, kde to rozebrali, něco vyměnili s tím že to nebyla žádná katastrofa a auto je nyní pojízdné. Už jsem ujel asi 300 km a jede to zcela v pořádku jako předtím. Jelikož se s autem chystám za měsíc s rodinou do Itáli chtěl jsem se zeptat zda se na auto mohu nyní spolehnout. Zda po této události bude motor fungovat stejně dobře jako předtím. Nebo zda je možné že došlo k nějakému skrytému poškození uvnitř motoru (nějaké naštípnutí, ohnutí.... ) které by se mohlo projevit až po nějaké době nebo při větší zátěži. Děkuji za Vaše názory. Henry Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
boobika Vloženo 7. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 7. Červenec 2011 tak pokud jsi to měl v servisu, budeš mít nějaký papír, kde bude uvedeno vše, co měnili a dělali, ne? jinak není od věci napsat taky o jaký motor se jedná. co se týče těch posunutých 2 zubů, tak to už je trochu problém. každopádně od pc vyvěštit nepůjde moc dobře, jestli auto vydrží dovolenou nebo ne. buď k někomu zajeď a počítej s tím, že se bude rozdělávat, aby bylo aspoň něco vidět a nebo věř, že je to ok. zjisti, co se v tom druhém servisu na autě dělalo a od toho se dá odpíchnout. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
shadow2410 Vloženo 29. Březen 2012 Sdílet Vloženo 29. Březen 2012 no já třeba v servisce mám že ve 120 000km je výměna ozubeného řemene a potom až 240 000km výměna napínací kladky takže se u mě tzv. rozvody dělají až v těch 240 a ve 120 je řemen ozubený? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
boobika Vloženo 29. Březen 2012 Sdílet Vloženo 29. Březen 2012 pokud to máš, jak píšeš, tak každých 120tkm uděláš rozvodový řemen a každých 240tkm vyměníš kladku. tj. na 2 řemeny 1 kladku. doporučil bych ti ale výměnu 1:1. moc neušetříš a budeš mít jistotu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.