Pivánekk Vloženo 28. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 28. Srpen 2011 Zdarec chlapi,potřeboval bych pomoci.Při přejíždění i sebemenších nerovností mi něco dost brutálně mlátí na pravym kole-tlumiče jsou v cajku.A při jízdě,kdy neni motor v tahu mi v tom pravym kole "žvejká" pravidelně podle rychlosti-jak je motor v tahu je ticho.Díky za rady a omlouvám se jestli už tu tohle téma je,já ho nenašel... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 29. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 29. Srpen 2011 tipuji homokinetický kloub Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marek1806 Vloženo 29. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 29. Srpen 2011 Jestli je to kineťák, tak by to mělo do plného rejdu cvakat. Jinak bych tipoval horní uložení tlumiče. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pivánekk Vloženo 29. Srpen 2011 Autor Sdílet Vloženo 29. Srpen 2011 horní uložení tlumičů je fungl nový,dělaný před cca 14-ti dny.a dělá to pořád,pokud motor neni v tahu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pivánekk Vloženo 29. Srpen 2011 Autor Sdílet Vloženo 29. Srpen 2011 horní uložení tlumičů je fungl nový,dělaný před cca 14-ti dny.a dělá to pořád,pokud motor neni v tahu. jo a mám Felinu 1.3 mpi 40kW r.v.1997 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 29. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 29. Srpen 2011 a co čepy, už se s něma něco dělalo? Silentbloky na ramenou? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 29. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 29. Srpen 2011 závažie na poloose ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 29. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 29. Srpen 2011 Jestli to "žvejká" podle rychlosti jízdy, bude to buď ložisko, nebo homo-kloub - a ten kloub je daleko pravděpodobněji, protože může být prasklý jen na jedné straně, takže při opačném směru působení síly (bez tahu = v momentě kdy se brzdí motorem) ta lomová hrana může zapadnout zpátky na místo a škroustat nemusí. Kdyby to byly silentbloky ramenou, bude to dávat jednu ránu při rozjezdu a druhou při zabrždění = vždycky když se obrátí směr síly, která na to rameno působí. Uložení tlumičů ("misky") nebo pružin by zase dělaly paseku při otáčení rejdem na místě - prudké změny odporu volantu provázené drnčivým lupnutím, jak horní konec pružiny přeskočí a podobně. Jestli s tím autem někdo "nakoupil" šutr nebo obrubník a jel přitom víc jak 40km/h, je to ten kloub jak vyšitej - feliny na tohle dost trpívaly... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pivánekk Vloženo 2. Září 2011 Autor Sdílet Vloženo 2. Září 2011 Chlapi,díkes.Závada vyřešena byla to ramena a kineťák-všechno vyměněno a luxus,ticho jak v kostele Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.